Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2858
Håper vi kan finne både slike arrangementer og folk med samme interesser gjennom denne tåden

Jeg er nettopp fylt 18 år og ble bitt av rave-basillen allerede som 14-åring.
Vet dere om det er noen rave-arrangementer eller noe lignende i Trondheim eller i Sør-Trøndelag generelt?

Jeg shuffler også så ville vært artig med noen andre å danse med.
Sist endret av bc_lien; 26. mars 2016 kl. 00:51. Grunn: Publiserte uferdig tråd / Skrev ikke alt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ja de finnes, men de er ofte lukkede Facebook arrangement, så man må kjenne noen innenfor miljøet for p bli invitert. Det er hele tiden en katt og mus lek mellom de og politiet.

Man har også mer lovlige arrangement som club wonderland
Sist endret av Dodecha; 26. mars 2016 kl. 13:01.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Skogtroll for psy/goa
This is bat country!
gregory's Avatar
Jeg og flere venner driver å planlegger rave-party ute i skogen til sommer. Tenker en slags liten festival for venner og inviterte. Lager ett discotek ute i skogen, med anlegg og lys. Drikke, mat, og evnt andre artigsaker blir å ta med selv PM vist du er interessert i å være med!

Location blir i Trondheim.
Sist endret av gregory; 26. mars 2016 kl. 15:44.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Kanskje litt off-topic, men ser at det ofte er nylagde brukere som spør etter rave o.l. er det politi som fisker eller er de legit?
Sist endret av ArtOfHacking; 26. mars 2016 kl. 19:17.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kanskje litt off-topic, men ser at det ofte er nylagde brukere som spør etter rave o.l. er det politi som fisker eller er de legit?
Vis hele sitatet...
De må jo få lov til å kose seg iblant de også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
9 4
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kanskje litt off-topic, men ser at det ofte er nylagde brukere som spør etter rave o.l. er det politi som fisker eller er de legit?
Vis hele sitatet...
Det er lett å falle i tvil for nye brukere, det er forståelig. Men jeg ble nettopp myndig og vil gjerne oppleve hvordan det er på raves. Helst lovlige.
Var på et Club Wonderland event her forleden og det var fantastisk.
Sist endret av bc_lien; 12. april 2016 kl. 14:29. Grunn: Vil legge inn litt mer informasjon.
Jeg og noen kompiser hostet halloween rave ifjor og året før der. Det var en kjempesuksess med, mangle flere folk en forventet! Vi skal hoste ett iløpet av Mai/Juni, så er bare å se framover på internett, de nærmeste ukene

Det kom også politi siste gangen, heldigvis var det så sent at alle hadde dratt, så vi fikk heldigvis ikke noe trøbbel, vi de ville bare at vi skulle rydde opp for oss, som såklart ikke var noe problem. De var faktisk imponert over oppsettet vårt, vi holdte på til 8-9 på morgenen. Dette var forresten ikke ett legit party.....

Vi bruker å kjøre ett allround set med, alt fra techno, house,, trap til wierd nightcore, jeg mener det er litt kjedelig med 8 timer konstant techno, så vil heller ha variasjon i settene

Og det er bare å sende en liten PM, viss dere har lyst på noe annet en byen....


Edit: Hørte også noen rykter om at det skulle være ett rave i slutten av April, av noen andre folk....
Sist endret av kimmy9gga; 12. april 2016 kl. 15:06.
Trådstarter
9 4
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jeg og noen kompiser hostet halloween rave ifjor og året før der. Det var en kjempesuksess med, mangle flere folk en forventet! Vi skal hoste ett iløpet av Mai/Juni, så er bare å se framover på internett, de nærmeste ukene

Det kom også politi siste gangen, heldigvis var det så sent at alle hadde dratt, så vi fikk heldigvis ikke noe trøbbel, vi de ville bare at vi skulle rydde opp for oss, som såklart ikke var noe problem. De var faktisk imponert over oppsettet vårt, vi holdte på til 8-9 på morgenen. Dette var forresten ikke ett legit party.....

Vi bruker å kjøre ett allround set med, alt fra techno, house,, trap til wierd nightcore, jeg mener det er litt kjedelig med 8 timer konstant techno, så vil heller ha variasjon i settene

Og det er bare å sende en liten PM, viss dere har lyst på noe annet en byen....


Edit: Hørte også noen rykter om at det skulle være ett rave i slutten av April, av noen andre folk....
Vis hele sitatet...
Jeg blir gjerne med på det i mai/juni, og kanskje det i april om jeg finner mer ut av eventet. Men kan ikke mot slutten dog jeg skal på Hardstyle DNA.
Sitat av bc_lien Vis innlegg
Jeg blir gjerne med på det i mai/juni, og kanskje det i april om jeg finner mer ut av eventet. Men kan ikke mot slutten dog jeg skal på Hardstyle DNA.
Vis hele sitatet...
Skal på Roskilde selv i slutten av Juni, så forhåpentligvis blir det vel i slutten av mai, men er veldig uklart enda... Er ikke bare å hoste en sånn fest.