Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 698
er det noen av dere som vet hvorfor........
Når jeg er innlogget på stopstop og skal feks lese et innlegg, så må jeg taste innloggingen på nytt...?
Dette må jeg gjøre uansett hva jeg måtte klikke meg inn på....hvorfor?Har dette noe med coocies å gjøre?
Sist endret av sinus; 3. mars 2004 kl. 22:33.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, det har nok alt med kakene (cookies) å gjøre. Du må aktivere cookies.
Jeg husker desværre ikke hvordan man gjør det og er for trøtt for å gjøre det.
Jeg støtter at man deler kunnskapen man har og forklarer ting til folk som ikke har samme kjennskap til ting som man selv har og mener derfor at å bare si "4kt|ver c0cKiez, din n00b! ", men jeg rekner med at du kanskje greier dette selv og lærer deg noe spennende på veien.
Lykke til!

(Mvh en bedre og vennligere Malbolgia™)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om du klikker her vil du komme til en liten guide som forteller deg hvordan du slår av cookies i IE og Netscape. Du vil natrulig nok slå på cookies om du gjør det motsatte.

Iom at du ikke visste at dette hadde noe med cookies å gjøre, men alikevell kunne gjette at det kanskje var en sammenheng med cookies tenkte jeg du kanskje ville lære deg om cookies. Vokse som et menneske og alt det der.
Det er greit å vite hva de forskjellige tingene gjør
Trådstarter
37 0
Er det lurt å akseptere "kakene" uansett? eller er det lurt å ha begrensninger?