Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 982
Har noen noe erfaring med bruken av 6IN1 filer med funcard, og i så fall kunne noen ha forklart meg hvordan man bruker dem i en multicam uten å ha SI
Disse filene funker perfekt hvis du vil se bla TPS, viasat+++
Filer finner du bla annet på www.fookfiles.com , hvis ikke så kan jeg lage noen til deg. Det er bare å sende en mail med hva du vil se:-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Det som er problemet er at jeg har patchet min Nokia 9311s til multicam software. Dette gir den utallige fordeler, men en stor ulempe den krever at jeg setter in et Se*a kort. Dette har jeg ikke, men et 6IN1 skulle gjøre samme nytte.
Jeg greier dog ikke å brenne dette på en måte som tilfredsstiller oppstarts kontrollen dette betyr at jeg har nå en box som ikke lar meg gjøre noe som helst.
Har du noen gode tips, evt. noen gode linker som forklarer dette på norsk eller engelsk.

Den linken kommer jeg ingen vei med da jeg ikke får hverken søke eller registrere meg
Sist endret av Baxter; 25. februar 2004 kl. 13:36.
Trådstarter
Har sendt deg en e-mail.