Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 803
Hei, kort fortalt skal jeg ha eksamen imorgen, pga oppkjøring får jeg bare 1t og 30 minutter til eksamen. Dette vil jo såklart si at jeg må forberede meg godt. så tenkte jeg at jeg kunne spørre her, hva burde noteres ned? Temaet er "Sikkerhetsarbeid" Jeg er IT-ansvarlig ved "bedriften AS" med 29 ansatte.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
TheButcher, han spør ikke om direkte hjelp. Han lurer bare på hva han burde notere ned. dvs. tips.

faz, har du noe mer informasjon som vi kan gå på? Litt om oppgaven?
Også, trodde man fikk vite at man skulle ha eksamen på X dag med litt bedre tid. Er det lov å gi deg beskjed dagen før?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
http://www.schneier.com/crypto-gram-0204.html#1

Fordømt god generell måte å gjere det på.
Trådstarter
Jeg har vært sjuk i 3 dager forrige uke, da fikk vi beskjed om at Mandag blir Forberedelse dag. ikke noe jeg hadde fått med meg. Har ikke fått vite noe spesielt i oppgaven. Bare at jeg skal stå for ansvare av Sikkerhet ved en bedrift. kan vell egentlig notere meg ihjel.
Trådstarter
jei, fikk 5 på eksamen for de som ville vite..;o