Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1226
Dere som har piercinger , når lar dere kidsa få ta piercinger/ hull i ørene?
BRAND ∞ STRONG
Jenter på 6-7 år som har hull i ørene.
Finnes ingen fast aldersgrense så vidt jeg vet så hver enkelt studio/frisør kan ha sin egen mening.

Personlig syns jeg man kan vente.
Tenker at det for eksempel kan sette restriksjoner for lek o.l.
Sist endret av vindaloo; 23. mars 2023 kl. 07:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk vel en diamant i året når jeg var 8 eller 9, opp til foreldra det vel
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
..opp til foreldra det vel
Vis hele sitatet...
Jeg håper du hadde et ord med i laget selv?
Jeg tok hull i øret når jeg var sånn 6-7 eller noe, ville ha det og fikk lov, men det er ikke vits i så ung alder, for det første gjorde det drit vondt XD husker jeg bare «AU AU AU AU» jeg synes det bare var plagsomt å øredobb så jeg tok den ut første natten.. og da grodde det igjen.. så ganske waste.

Men jeg går med ring nå, jeg har et permanent hull i øret etter jeg pressa inn spiral litt for voldsomt, gikk bare opp til 4mm Max da, men nå har jeg hull hele tiden og kan bruke ring/ørepynt når jeg vil uten at det gror igjen, så det er Nice. Exen min fikk lov til å bruke nål på det andre øret mitt for å lage hull når vi var sammen, men hun var noob ass, så gjør det ordentlig.
Sist endret av HallaKompis; 23. mars 2023 kl. 13:45.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg håper du hadde et ord med i laget selv?
Vis hele sitatet...
Så klart, skulle jo bli Beckham. Skalla og diamant i øret, må sett rart ut
Trådstarter
24 3
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg håper du hadde et ord med i laget selv?
Vis hele sitatet...
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Jeg tok hull i øret når jeg var sånn 6-7 eller noe, ville ha det og fikk lov, men det er ikke vits i så ung alder, for det første gjorde det drit vondt XD husker jeg bare «AU AU AU AU» jeg synes det bare var plagsomt å øredobb så jeg tok den ut første natten.. og da grodde det igjen.. så ganske waste.

Men jeg går med ring nå, jeg har et permanent hull i øret etter jeg pressa inn spiral litt for voldsomt, gikk bare opp til 4mm Max da, men nå har jeg hull hele tiden og kan bruke ring/ørepynt når jeg vil uten at det gror igjen, så det er Nice. Exen min fikk lov til å bruke nål på det andre øret mitt for å lage hull når vi var sammen, men hun var noob ass, så gjør det ordentlig.
Vis hele sitatet...
Tok du flere piercinger senere ?
Sitat av Rockdude Vis innlegg
Tok du flere piercinger senere ?
Vis hele sitatet...
Njaa.. hadde litt forskjellige piercinger i øret når jeg var litt mongo haha. Spør du meg så holder det i 1 øre, bruker bare 1 liten ring nå og skal ikke ha noe fler piercinger, vil heller ha kule tatoveringer.
Trådstarter
24 3
Både jeg og dama har litt piercinger , og nå er kidden begynt å mase om hull i ørene ����
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Rockdude Vis innlegg
..og nå er kidden begynt å mase om hull i ørene
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er kidden?
Sist endret av vindaloo; 23. mars 2023 kl. 17:20.
Sitat av Rockdude Vis innlegg
Både jeg og dama har litt piercinger , og nå er kidden begynt å mase om hull i ørene ����
Vis hele sitatet...
Kan du ikke fikse sånn knips ørering eller noe da? Tror ikke de bryr seg om HULL I ØRET, er jo bare pyntet de liker.

Og jeg må bare si det her, jeg har ingenting imot homofile, men jeg så skikkelig gay ut når jeg eksperimenterte med øreringer, spesielt i begge ørene.

Råd fra en som fikk hull i øret i 6 års alder.
Trådstarter
24 3
Sitat av Rockdude Vis innlegg
Både jeg og dama har litt piercinger , og nå er kidden begynt å mase om hull i ørene ����
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvor gammel er kidden?
Vis hele sitatet...
Han er 6 år …
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Rockdude Vis innlegg
Han er 6 år …
Vis hele sitatet...
Da er han, i hvert fall i mine øyne, gammel nok til at man bør ta ønskene hans seriøst.
Ikke dermed sagt at man får viljen sin, men bør bli hørt.
På en guttunge i den alderen som bare vil leke kul, helt klart nei. Men en jentunge som vil ha ett uskyldigt hull i øra for og føle seg som en jente/dame går til nød i den alderen der.

Jeg er for likestilling, men enkelte ting må man skille litt på. Men det er bare mitt syn på saken da
Trådstarter
24 3
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Da er han, i hvert fall i mine øyne, gammel nok til at man bør ta ønskene hans seriøst.
Ikke dermed sagt at man får viljen sin, men bør bli hørt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Rockdude Vis innlegg
Han er 6 år …
Vis hele sitatet...
Det tenker vi også , vanskelig å nekte når far har 5 hull i ørene 🙈
Sitat av Rockdude Vis innlegg
Det tenker vi også , vanskelig å nekte når far har 5 hull i ørene 🙈
Vis hele sitatet...
Si at du ikke fikk lov til og ta de før du begynte på ungdomskolen samme regler for far og sønn
Jenta her i huset var 7 da hun fikk hull i ørene. Så lenge det ikke er ringer som kan feste seg i klær og slikt, så er det helt problemfritt.
Trådstarter
24 3
Men kan bli kult da , å la han få det. Stebror har i sine ører , men eldre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
24 3
Det endte med at han fikk i begge ørene ���� stebror måtte få et par ekstra slik at han hadde flere ����