Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 480
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er ny til mdma
Nettop kjøpt en grå rolex, trur han sa 350mg i den. Noen som vet noe om den spesifikke typen?
Trenger også hjelp med dosering, sniffes eller droppes?

Er 190cm og110kg om det har noe å si.
Ta halve, det er mer enn nok.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler egt. å ha krystaller, men når du først har knips ville jeg ha tatt halvparten. Stemmer det at det er 350mg (noe jeg tviler på) så er halve også for mye for første gang, men du er såpass stor ser jeg, så skal nok bra!

Hvis det er bra knips kommer du til å rulle bra. Merker du ikke noe etter 1 time, vent minst 1 time til før du dropper andre halvdel, selv hvor kjipt det er. Det kan ta lang tid før effekten kommer, og da er kjedelig med potensielt alt for mye.

Du kan også sjekke «grå rolex» på pillreport og på en tråd her for å sjekke om den er god. Det beste er naturligvis å teste den med test kit.

Kan nok også nesten garantere at knipsen din inneholder sndre ting enn kunn mdma, så vær forsiktig!