Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  768 111630
Hva er greia med sånne disclaimere hele tida? Dette er ikke USA, du blir _ikke_ saksøkt/fengslet for å poste drapsplaner på et forum!(med annet det viser seg at du har brukt dem!)

Det du skriver her er som hentet fra alle hollywoods filmer, blandet med litt CSI og sunt vett. Du bekriver egetlig ikke en nøyaktig og tilfredsstillende måte å drepe personen på, heller ikke hvordan man kvitter seg med liket. Visst er du inne på noe, men jeg finner ikke den såkalte informasjonen du snakker om? Du tror du har mer peil enn de fleste? Ja da vil jeg se en mer detaljert handlingsplan, ikke en post stappfull med mest mulig "cool" informasjon.

...velkommen til forumet, and btw, sist jeg sjekket så het han faktisk _Richard_ Kuklinksi, ikke Raymond!
Tren styrke, kondisjon og utholdenhet i 6 år.
Kjøp en seilbåt under falskt navn. Få med fyren du vil drepe.
Når du er på åpent hav, drep han.

Deretter, seil til Antarktis. Gå til sydpolen(nå får du bruk for treningen), og begrav liket der.

Og så slår du deg til ro i Etiopia.
Sist endret av kakemot; 12. august 2007 kl. 01:10.
Hvis du har seriøst tenkt til å drepe noen, og du trenger tips, trenger å gjøre research, f.eks på internett, så ikke bruk din egen internettlinje eller datamaskin, IP-adresser og alt det der, og ikke skriv i denne tråden heller....

Ser mange her er veldig fokusert på metoder å kvitte seg med liket på, eneste logiske grunnene til å kvitte seg med lik på er hvis du har vært så dum å drepe en person uplanlagt, f.eks i ditt eget hjem eller andre steder det er upassende at et lik holder til, eller hvis det ikke skal se ut som drap, men mer som en forsvinningssak eller lignende, at personen bare blir borte, eller, hvis det er spor på personen du har drept som kan ledes tilbake til deg - noe det ikke er om ting blir gjort riktig.

I mange tilfeller så skaper likfjerning flere spor og flere risikoer på å bli tatt enn det fjerner.

Dreper du en person på ordre (leiemorder shit) og det ikke har noe å si om det ser ut som drap eller ikke, eller du skal bare leike seriemorder eller whatever og drepe noen uten relasjoner til deg, så har det ingenting å si om liket ligger der du har drept det, så lenge stedet heller ikke kan relateres til deg - så lenge du ikke har lagt igjen et eneste bevis av deg selv på åstedet eller liket - faktisk, selv om du legger igjen fingeravtrykk, DNA, håndfaste bevis som plasserer deg på åstedet - hvis politiet (eller noen andre) ikke allerede har deg i databasen sin så er sjansen utrolig liten for å bli tatt om det a) som sagt, du ikke har noen relasjoner til den drepte eller åstedet og b) du ikke har blitt observert av vitner på en måte som kan identifisere deg.

Tråden gikk kanskje ut på det perfekte drap, null spor, null lik, men bare husk på, uten relasjoner, så skal det veldig mye til før purken mistenker akkurat deg. De fleste saker av denne typen går faktisk hen uoppklart. Greia er bare at i de aller, aller fleste drapssaker, så er a) ikke planlagt, b) vedkommende som er drept har blitt drept av en bekjent.

BTW: Ordredrap, leiemorder shit, er veldig risikofylt, beskyttelse av din egen identitet overfor oppdragsgiver er alfa omega, har du fått oppdraget av folk høyt opp, government shit f.eks så er det noe tryggere i.o.m at de må beskytte sitt navn og rykte og vil bare benekte enhver kjennskap til deg, eller du er mannen de har valgt til scape goat... Men snakker vi oppdrag fra f.eks A/B-gjengen type greier, ikke government nivå, så kan du regne med å bli solgt rimelig kjapt om du ikke har beskytta identiteten din godt nok.

Glem heller ikke at i Norge så trenger ikke staten bevis for å gi deg et langt liv bak murene, nok indisier holder lenge for dem...

Om du skulle bli mistenkt, ikke undervurder hvor mye du kan slippe unna med bare ved å nekte, mang en mann har knekt under avhør som uten å ha sagt noe ville gått fri.

ALDRI snakk med purk uten advokat.

SKAFF deg en bra advokat.

En advokat bør alle ha, enten de er kriminelle eller ikke, eller planlegger kriminelle handlinger, det koster deg som regel ingenting å ha en advokat, du ringer, avtaler et møte, snakker sammen, betaler for det, og da har du en advokat du kan ringe når du skulle være noe, advokater betales kun for timen, så det er praktisk talt gratis å bare ha en i bakhånd.

I avhør, vær skuespiller, ikke virk som en kald, kynisk jævel som faktisk kunne i vært i stand til å gjøre det du er inne for, spill heller svak, redd, forvirret og uvitende. I avhør og i retten handler det mye om å skape sympati for deg selv for å slippe unna ting. Uten å gå inn på sak, hva det gjaldt, så - jeg har hatt dommere snakke om meg i retten på en måte som ville gitt meg sympati selv om jeg hadde vært en kaldblodig drapsmann - om hvordan jeg bare var på feil sted til feil tid og ikke hadde kontroll over hva som skjedde, bla bla - bare fordi jeg har vært flink skuespiller og fått gjort avhørene bra (at det som har kommet ned på papiret har falt i min favør). Det hele kan sees på som et eneste stort spill.


PS!: Ser noen her etterlyser den perfekte drapsplan, den vil dere ikke klare å komme opp med for ethvert drap er forskjellig, skal dere kunne planlegge det som må dere ta utgangspunkt i en situasjon, dere må komme med et eksempel, men det hele blir så detaljert at det kan nesten umulig kan skrives opp her. Hvis du har lyst til å skjønne hva jeg mener så bare ta utgangspunkt i en person du kjenner, eller finn en tilfeldig på gata, hvem som helst, lat som om du skal drepe denne personen, og finn ut den beste måten å gjøre det på. Da vil du skjønne hvorfor det ikke er mulig å ha en generell plan som virker på alle drap. Tid, sted, hvem, hva, hvor, hvorfor, har for mye å si til at det går - og ikke minst hvilke midler du har. Hvor du skal være, hvor du skal etter, bla bla, dere skjønner hva jeg mener.
Sist endret av cgmodeler; 12. august 2007 kl. 05:12.
Sitat av KaldBlod
Det er ikke sikkert at Politiet vil tro deg når du forteller at du var på danskebåten, om de mistenker deg (noe de gjør om de spør nettopp deg, siden dette fiktive drapet ikke har noe motiv og du ikke har noen relasjoner med offeret). Hva gjorde du på båten? Hvem møtte du? Hva kjøpte du?
Det er også mulighet for at kameraten din får snusen i dette, og sannsynligheten for at han driter seg ut blir stor. En mulighet er å fortelle han hele greia, men han kan sprekke, evt. forsnakke seg i et avhør.
Vis hele sitatet...

I tillegg er det drøssevis av kameraer ombord på danskebåten og når politiet ser gjennom disse og ikke finner ditt ansikt vist en eneste gang i løpet av turen, men i stede ser trynet på kameraten din (som kanskje også er under avhør ved dette tidspunkt) så ville de blitt veldig mistenksomme
Sitat av Blomsen Jr.
Du tror du har mer peil enn de fleste?
Vis hele sitatet...
Nei, det skrev jeg i posten, vet ikke om du leste hele, men som jeg sa så har jeg ikke skrevet detaljert informasjon, men rettningslinjer. Og tror ikke jeg vet mer enn de fleste =)
Og det med å kvitte seg med lik kan være vanskelig, men om du velger dumping på åpent hav, så er nok punktering av organer som kan ese seg opp meget viktig
Sist endret av TheProfessional; 16. august 2007 kl. 19:26.
Hva med å kvitte seg med liket ved hjelp av etsende syre?
Samvittigheten min som fjernet dette innlegget!
Sist endret av sinclair; 16. august 2007 kl. 22:44.
Sitat av sinclair
Beste må vel være og få en narko-sak på rullebladet. for så og helle GHB oppi drinkene hans på bursdagen hans eller noe lignende, en spesiell festdag hvis dere skjønner. Så følger man med, ser når han begynner å bli ganske passa jævla loka. Gir han en generøs dose ghb shot nå. Rett før den begynner å funke overtaler du han til å kjøpe ei hore, siden han er så sykt kåt pga korken blir ikke det noe problem Bestiller taxi tilbake til hotellet for han sammen med hora. Karen sovner stille inn, hora tar pengene å stikker.
Vis hele sitatet...

ta GHB'en, hora di og ta deg et knekkebrø... hva faen peser du om da?

"Hvordan kvitte seg med et lik og bevis? "

Hvor i den lange utgreiingen din kvittet du deg med liket og beviset?
Nei, jeg vet ikke. Beviset drekker man opp, og liket kan ligge der det ligger.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Her er mine tips:

- IKKE kvitt deg med liket. Det blir mye mer mystisk, ekkelt og redselsfullt om liket er igjen hvor det ble drept.

- Bruk silkehansker med oppvaskehansker oppå der igjen. Ta i tillegg å bruk to par sko som du ALDRI har brukt før og ALDRI vil bruke igjen. Ikke ha på deg dine EGNE klær! Kjøp noe billige greier på Fretex (en tynn t-skjorte og en grå bukse). På toppen av det hele; ha maske på deg og en kappe som dekker alt ifra masken helt ned til bena dine, så kun masken og skoene dine synes. Resten er dekket av kappen!

- IKKE drep ved å kvele eller skyte. Stikk en kniv fire ganger i ryggen, to ganger på hjertesiden eller en gang gjennom halsen. LØP!

EDIT:

Alibi: Vær to stykker i drapet! Om dere skal drepe mer enn én person, gjør slik at ene dagen dreper DU offer 1. og ANDRE dagen dreper DIN PARTNER det andre offeret.

Sikkerhet:
1. Ha lue på deg (BAK MASKEN). Dette er for å hindre at hårstrå osv. faller ned ifra håret ditt, gjennom masken og ned på gulvet.
2. Om dere skal snakke via. telefon med offeret som "morderen", bruk IKKE skjult nummer. Dette kan spores så utrolig lett av politiet. Stjel en person sin mobil (f.eks - BARE IKKE LA DEN KUNNE SPORES TIL DEG!). I tillegg bør du bruke stemmeskifter/voicechanger når du snakker med personen så din stemme ikke kan gjenkjennes.
PS! Beste kunne nok vært å ringe ifra en telefonkiosk.

-------

Dette var mine "underholdningstips". JEG TAR IKKE ANSVAR OM NOEN DREPER EN PERSON VED HJELP AV DEN INFO OG RÅD JEG HAR UTGITT! JEG TAR HELT AVSTAND IFRA DRAP OG ANDRE KRIMINELLE TING; OG DET BØR DU OGSÅ GJØRE.

Dessutten folkens: Politietterforskining og FBI osv. er liksom elendig her i Norge! :P
Det er liksom 80% sjanse for å bli busted i USA, NYC, LA osv. Her i Norge ligger den sikkert på 40-55%... :P
Sist endret av TheUnknownMan; 22. september 2007 kl. 22:41.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Man kan jo strø thermite over offeret å tenne på. (thermite er en blanding av jeroxid og aluminium. Altså fint rust pulver og fint aluminums pulver. blandes 50/50. Brenner ved 2500 Celcius.) Burdet fjerne det meste så offeret blir umulig å identifisere. Så kan man jo file ned beinet med vinkelsliper hvis ikke thermiten har fikset det allerede.

Har "masse" av erfaring. Haha, bare tuller
Hvis du absolutt drepe noen, så hold deg unna bekjente eller familie, slike saker blir vanligvis fort oppklart.

Sett deg på en benk ved Akerselva klokken fire søndag morgen, ta på deg kirurgiske engangshansker, og vent på at en overstadig beruset person kommer tuslende.

Drep han eller henne med kniv, ta med kniven og hanskene hjem, brenn hanskene.
La liket ligge, eller bedre, spark det ned i elva, og gå rolig opp mot Løkka.

Søndag formiddag tar du banen opp i marka, sliper kniven med grovt sandpapir, og kaster kniven i et tjern.

Et fullstendig meningsløst drap, selvfølgelig, men saken vil bli henlagt.
Sist endret av Sander; 2. oktober 2007 kl. 02:48.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Selv om denne tråden er veldig gammel, vil jeg poste mine ideer her, fordi dette er en morsom tråd som flere bør bruke når de planlegger drap. Ettersom jeg har drept ganske mange - og kommet unna med det - synes jeg dere bør høre på meg. [COLOR=white]Jeg spøker selvfølgelig når jeg sier jeg har drept ganske mange. Jeg har bare drept mitt indre barn, en gang for lenge siden.[/COLOR]

Hvordan drepe tilfeldige personer og komme unna med det:

Rex-versjonen

Gå til en hvilken som helst butikk, og kjøp en 0.5 l cola. Få tak i en eller annen form for flytende gift, og hell denne giften inn i en sprøyte som har en usannsynlig liten spiss. Stikk sprøyten inn i colaflasken fra bunnen, og sprøyt giften inn i flasken. Om det skulle begynne å lekke, kan du bruke en lighter og litt plast, og smelte igjen hullet. Legg deretter flasken i en brusautomat (uten å bli sett, selvfølgelig), og nyt resultatet.

Hvordan drepe tilfeldige eller utvalgte personer og komme unna med det:

Somalia

Vil du drepe noen du har tilknytning til? Intet problem! Dra ned til Skippergata i Oslo. Vent til en hore fra Somalia eller lignende strøk kommer og legger an på deg, og krev å få snakke med halliken. Når du snakker med halliken, dra en avtale i havn som omfatter at han skal smugle et lite Somalsk barn til Norge, og selge det til deg. Bruk de neste 15 årene på å lære barnet norsk, lære det å drepe, og sist - men ikke minst - hjernevask det. Det er viktig at du ikke lar barnet bli sett. Oppbevar dette i kjelleren til enhver tid. Om barnet skal bli tatt etter det har begått drap for deg, har hjernevaskingen gjort sin jobb, og barnet vil ikke tyste. Nyt resultatet.

Den kalkulerende metoden

Har du en bekjent du vil drepe, og du vil ta sjansen på at du selv kan bli skadd? Her er den perfekte metoden: Tilby den du vil drepe å kjøre ham/henne til et sted, eller bare dra på en kjøretur. Du har på forhånd funnet et sted hvor det er en lyktestolpe av type metall, eller lignende, som du kan kræsje inn i. Kjør i ganske stor hastighet (la oss si 90), og kalkuler det slik at du kræsjer inn i lyktestolpen med passasjersiden. Om du er heldig, vil den du ønsker å drepe, dø, mens du nyter resultatet.

Den lette metoden

Ta på deg et heldekkende kroppskostyme. Jeg foreslår Spider Man drakten. Gå opp til personen du vil drepe, og stikk ham ned (jeg ville gått for strupen). Løp deretter alt du makter, helt til du ikke kan bli sett (det er en fordel å planlegge flukten nøye før drapet). Brenn deretter kostymet i peisen din. Nyt resultatet.

Undercover shoe

Få tak i en gift som dreper selv med latterlig små mengder. Deretter heller du denne giften over en liten treflis, som du putter ned i offerets sko. Pass på at du putter flisen langt fram i skoen, og at den er lang og spiss nok til å penetrere huden. Pass også på at du fester flisen godt nok slik at den ikke sitter fast i foten når offeret eller noen andre tar av skoen. Vent til offeret tar på seg skoen, og nyt resultatet.

Dette er bare toppen av isfjellet av ideer jeg har. Men jeg gidder ikke komme med fler for øyeblikket.

Edit: Faen, hvordan får man invisitext på dette forumet? :<
Sist endret av DryYouTear; 11. november 2007 kl. 08:22.
tror vel strengt tatt alle ideene dine er søkt DYT, men den siste likte jeg egentlig litt, men da sitter du igjen med et "nålestikk" i foten, en så sterk gift vil mest sannsynlig også ha en påvirkning på vevet i foten slik at de finner nålestikket, da blir skoene sjekket grundig, de finner flisa med stoffet, og deretter er det bare å sjekke hvem som har kjøpt dette farlige stoffet, lite sannsynlig at et så farlig stoff bare er å mekke på kjøkkenet

Jeg ville satset på stålrør, det er jo en eller annen random fyr i skauen så det å få tak i han/hun handler bare om tilfeldighet, med noe vekt i, blykuler nevnt tidligere, sand en mulighet, ett drepende slag mot huet, deretter stikker du av, bruk forresten sko som du har fylt igjen spora på med en eller annen form for lim elns slik at de ikke kan spores

noen som har innvendinger?? BRING IT ON
Sitat av Drake Killah
tror vel strengt tatt alle ideene dine er søkt DYT, men den siste likte jeg egentlig litt, men da sitter du igjen med et "nålestikk" i foten, en så sterk gift vil mest sannsynlig også ha en påvirkning på vevet i foten slik at de finner nålestikket, da blir skoene sjekket grundig, de finner flisa med stoffet, og deretter er det bare å sjekke hvem som har kjøpt dette farlige stoffet, lite sannsynlig at et så farlig stoff bare er å mekke på kjøkkenet

Jeg ville satset på stålrør, det er jo en eller annen random fyr i skauen så det å få tak i han/hun handler bare om tilfeldighet, med noe vekt i, blykuler nevnt tidligere, sand en mulighet, ett drepende slag mot huet, deretter stikker du av, bruk forresten sko som du har fylt igjen spora på med en eller annen form for lim elns slik at de ikke kan spores

noen som har innvendinger?? BRING IT ON
Vis hele sitatet...
Hvordan ville du drept en spesifikk person da?

Jeg er forresten ikke så veldig god på norsk internett-lingo, hva betyr DYT?
Vel, hvis du gjør litt research om Jack the Ripper så har han utført de perfekte morda. Han ble aldri tatt og lekte med politiet hele veien.

Men man må selvfølgelig ta til tanke at dette skjedde da teknologien ikke var så utviklet som i dag. Men en annen ting å ta til tanke er at det ikke bare er etterforskerene som kan bruke teknologi om DNA osv. Du som drapsmann burde sette deg inn i hvordan DNA blir sporet og sette deg inn i tankegangen til etterforskeren (slik som Jack the Ripper)

Men dette er jo bare min tankegang om hvordan jeg ville arbeidet systematisk en god stund før mordet ble gjort. Jeg har ikke gjort research om noenting angående saken og kommer ikke til å gjøre det heller fordi jeg ikke har bruk for det Skal jo ikke begå mord...
DYT er en forkortelse av nicket ditt!
takker MrBean, DryYourTear kan forkortes til DYT, hvorfor du ikke tok denne skjønner jeg ikke, husk at
man hører ikke sarkasme over nett!

En spesifikk person kan bli litt verre, MEN! det kommer helt an på forholdet ditt til denne spesifikke personen, hvis dere skjønner hva jeg mener??

Jack The Ripper morda ville du trolig ikke sluppet unna med å kopiere, da disse ble begått i en periode med dårlig rettsmedisinsk teknologi

har enda ikke fått noen innvendinger på mordet mitt godt tegn??
I Molde er det nesten ikke politi så vi kunne sikkert bare ha lagt liket på hurtigbåtkaia og ingen ville ha merka det på en måned.
I våre dager har man jo sånne fordømt presise DNA-analyser, så før du begår det perfekte drapet bør du utstyre deg med en sånn engangsdress som Kripos bruker (kan kjøpes i alle velassorterte malerforretninger) og et par Orderudsokker.
I tillegg må du ha hårnett.
Sist endret av Sander; 13. november 2007 kl. 02:36.
Hva med og kjøpe en colt (Ulovelig)
Få deg selv og offeret aleine, og skyte jævlane i fillor!
Så kaste pistolen, som det selvfølgelig ikke er noe fingeravtrykk på, for du har ikke tatt på den med fingrene, men har hatt skinnhansker på deg..!

Så bare beiner du, og ingen finner deg, slik som på Sopranos..!

Eller du kan ta og rigge bilstereoen deres med Britney Spears og når de skal høre på musikk så sprenger skallen deres..! Mangen muligheter!
Som det kan sees ut ifra hele denne tråden (som er blitt rimelig lang og rett og slett morsom) så har det kommet in mange morsomme og kreative forslag

Hvilken måte du vil drepe en person, er opp til deg. Jo morsommere drap, jo mere søl (dess lettere kan du bli oppdaget)

Forøvrig så hadde jeg slått på stortromma og dratt han heilt ut skulle jeg først drepe noen

Jeg ville tatt meg en kjøretur en kjølig høstkveld oppover ein landeveg. Prøve å finne ei bygd en plass, ei sånn passe stor bygd, med stort potensiale for å møte på halvfulle ungdommer som vingler rundt og haiker. Du har selvsagt dekt over skiltet.

Så leiter du etter offeret ditt, et perfekt offer som står aleine på ein sånn
halvøde plass uten innsyn og haiker.
Du stanser og sier, velkommen, where to?

Han vil hjem, det er 3 mil.

Du har tilfeldigvis ei lita halvflaske med tyrker liggende i hanskerommet.
Du gir ham dette, han drikker opp og blir ganske sløv.

Hvis du klarer dette, så er det nå moroa begynner. For nå skal du binde både armer og bein og slenge han baki tronken.

Nå er du glad og fornøyd. du setter radioen på, finner ein digg kanal, offeret ligger bundet i tronken og skriker (spiller ingen rolle da du hører så høyt på musikk

DET ER NÅ DU KAN BEGYNNE Å TENKE HVA DU VIL GJØRE

Skrujern, Sag, Boremaskin, Slegge (mine favoritter)

Som jeg skrev inledningsvis, så skal jeg slå på stortromma.

Jeg stanser bilen etter å ha kjørt inn på ein skogsvei, åpner tronken og drar ut stakkaraen som førøvrig begynner å bli rimelig stressa (rart hvis ikke)
Du tar et par gode slag i skallen med slegga og vips er han død.
kan forresten bore litt først for morro skyld.

nå er duden død

Du har med spade. løfter stakkaren på ryggen og går et par kilometer og begraver han ein god meter under. Når jeg tenker meg om så har du med ein kamerat som hjelper å bære.

Er du riktig heldig og har alle odds med deg og du har utført oppdraget på ein øde nok plass så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at dette skal bli oppdaget.

Dette er jo egentlig ganske sykt, så du må i tilfelle være ein syk person hvis du vil drive og bore å hamre litt på duden først. men hadde jeg vært så syk, ville jeg gjerne slått på stortromma og tatt han godt ut når jeg var i gang

Dette er kanskje ikke det perfekte mord, men perfekt nok til at du vil bli rikskjendis.

LOL fy fae*

Vil bare si jeg aldri kunne tenke å drepe noen, bare så det er sagt.
oppfordrer heller ingen til å bruke denne planen heller, jeg tror seriøst
ikke at den er veldig til å stole på. Men er du syk nok, så kan du
få ganske mye underholdning med den
hah, kintii.. du er syk.

Vi hadde en diskusjon om dette på skolen igår.
Tror vi kom fram til at det ville være en bra løsning å skjære offeret opp i småbiter og selge det kamuflert som biff stroganoff på gladmatfestivalen.
dette funker kanskje bare på en person du kjenner, men dra hjem til han/henne, bruk hansker, finn et tau, og tving personen til å henge seg, si at "om du ikke henger deg, dreper jeg hele familien din"

dermed slipper du å være "drapsmann", og om de skulle finne ut at du har vert der, kan du bare si at du kom inn så personen henge der, og det ble et såpas stort sjokk, at du bare gikk ut igjen, og siden fortrengte du det.
Mange syke tanker her!


Spennende allikevel!
Jeg kom på mer!

Den gode gamle hanibalmetoden:

Skal du vere grotesk seriemorder nå til dags må man ha noen sinnskyke krav til hvem man skal drepe.
Man kan ikke bare hakke random folk i fillebiter! For etter Hanibal-filmene er ikke det nok. Rett og slett.

Du finner deg en nøye utvalgt kategori med offere, kansje noen som var slem med deg når du var liten, som.. Førskolelærere født i 1972 som er intresert i krabbe-oppdrett.

Så lager du en liste med omtrent 5-10 ofere, som du dreper en etter en.

Her bruker du redskaper som skapell, syl, og andre spisse, eller skarpe jenstander.

Bare på F kan du kutte av deler av kjønsorgan og sy det til ansikt mens offeret fortsat lever, dette fordi at det blir rett og slett mer sære drap.

Så er det vell bare og flå offerene dine, lage en kano av skinnet, og padle fra Norge til øst-asia.
Nå finner ingen deg, og du kan sende brev til politiet, mens du lever et liv med barneprostituerte.
Og så ser du på sjøkartet hvor det er sinnssykt dypt, flere tusen meter helst, også fester du betong eller bly på fyren og dytter'n uti. (Etter at du har skutt eller kvalt eller forgifta'n seff)... Og så har du "dessverre glemt" mobilen, så du må heelt inn til land igjen før du får meldt fra om at han datt over bord og ikke kunne svømme. Enkelt!
Sitat av Hardcore
Jeg kom på mer!

Den gode gamle hanibalmetoden:

Skal du vere grotesk seriemorder nå til dags må man ha noen sinnskyke krav til hvem man skal drepe.
Man kan ikke bare hakke random folk i fillebiter! For etter Hanibal-filmene er ikke det nok. Rett og slett.

Du finner deg en nøye utvalgt kategori med offere, kansje noen som var slem med deg når du var liten, som.. Førskolelærere født i 1972 som er intresert i krabbe-oppdrett.

Så lager du en liste med omtrent 5-10 ofere, som du dreper en etter en.

Her bruker du redskaper som skapell, syl, og andre spisse, eller skarpe jenstander.

Bare på F kan du kutte av deler av kjønsorgan og sy det til ansikt mens offeret fortsat lever, dette fordi at det blir rett og slett mer sære drap.

Så er det vell bare og flå offerene dine, lage en kano av skinnet, og padle fra Norge til øst-asia.
Nå finner ingen deg, og du kan sende brev til politiet, mens du lever et liv med barneprostituerte.
Vis hele sitatet...


du er skremmende!!
Hvorfor ikke bare gjemme seg å skyte noen, null problem å skaffe eg et våpen. Våpenet er det heller ikke vanskelig å bli kvitt. Liket kan jo bare ligge der.. Eller ta en kniv å stikke i hue på personen du skal drepe. En kniv er heller ikke vanskelig å bli kvitt. Enkelt å greit.
Langsomt virkende giftstoffer er tingen. Hvis offeret er 40+ vil noe som forårsaker hjerteattakk være tingen. Det går nok bra - men når det ikke gjør det, så er det faktisk få mord som er uoppklarte her i Steinrøya! La det bli! Det er svært utrivelig på Breitvedt eller Ullernsmo!
▼ ... over en uke senere ... ▼
det man kan gjør for å kvitte seg med liket er å gjøre litt pyro teknikk
det man kunne gjort var å lagt thermite noe man tenner på som blir 3400 grader varmt
nok til å smelte gjennom panseret til en bil ( så det på discovery channel)

å drepe personen kan man jo f.eks bruke et stort frossent fenalår

man slår ihjel personen og spiser mord våpenet etterpå:P

hehe vi har vår gode venn www.warispeace.co.uk

pyroteknikk siden
å drepe personen kan man jo f.eks bruke et stort frossent fenalår

man slår ihjel personen og spiser mord våpenet etterpå
Vis hele sitatet...
Roald Dahl er faen meg smart.
Sist endret av Joachimsen; 5. desember 2007 kl. 18:32.
Sitat av Joachimsen
Roald Dahl er faen meg smart.
Vis hele sitatet...
Hehe tenkte på det samme. Husker jeg så de små klippene av Roald Dahl på skolen engang.

------------

En dugelig metode er å dele liket opp i biter og sementere det i klosser som man synker på bunn. Dette krever bare kontakter, og å få tilgang på båt uten at noen kan vitne deg.

Det smarteste er å gjøre ALT klart før mord dagen, til og med klargjort sementen så du bare trenger å ta liket nedi og sende det ut på havet (noe du kan klare på 1time hvis du har planlagt bra). Så er det viktig å planlegge gjennomsnittsdagen i ditt liv, altså en helt ordinær timeplan og følge, og bare lure denne 1timers-hendelsen inn i bildet. Dette er da en måte og unslippe selv om du kan ha et forhold til personen du myrder.

Evt. se noen episoder av Dexter, han dumper likene i havet (ikke sementert), og har tilgang på egen båt, så det er liten mulighet for at noen kan vitne han.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøp masse fyrverkeri. evt lag svarrtkrutt selv(ikke så vanskelig som alle skal ha det til)

Finn et offer.
Slå offeret bevisstløst.Stapp en sokk fylt med svartkrutt ned i halsen på vedkommende med lunte ut av offerets munn. Sett en liten sak i munnen til offeret slik at munnen ikke går igjen. Tenn på lunta. Gå rundt hjørnet for og så se forskrekket og livredd ut når du hører smellet.


For mer underholdnings verdi kan man f.eks bytte ut 50-60% av svartkruttet med Magnesium eller lignende stoffer.

Edit: Ja denne tråden er det eneste som ikke kan drepes.
Sist endret av MagicalTrevor; 2. januar 2008 kl. 13:06.
For å drepe noen bare på "gøy" er jo dette en simpel metode.

Ta på deg lue, solbriller, hjelm og mørk treningsdress.
Ta med kjøkkenkniv.
Sykl et godt stykke til et sted INGEN kjenner deg, gjerne i 8 tiden om kvelden på vinterstid.
Lokaliser "offeret" et godt stykke nede i en nedoverbakke.
Sykl rolig ned og rett bak det stikker du det 3-4 ganger fort i ryggen og sykler av sted med kniven.

Etterpå
Lakker sykkelen selv. Skift dekk og styre, de graver du ned i skogen.
Alle klærene du brukte fyrer du i peisen med Termite som brennstoff.
Lev et vanlig liv.

DNA er ingen problem siden de ikke har ditt DNA fra før av.
EoN, Sykling klokken 8 om kvelden på vinteren gjør allerede slik at alle legger merke til deg. Spesielt om du har på deg solbriller og treningsdress.

Beklager, kunne ikke dy meg :-)
Sitat av MagicalTrevor
Kjøp masse fyrverkeri. evt lag svarrtkrutt selv(ikke så vanskelig som alle skal ha det til)

Finn et offer.
Slå offeret bevisstløst.Stapp en sokk fylt med svartkrutt ned i halsen på vedkommende med lunte ut av offerets munn. Sett en liten sak i munnen til offeret slik at munnen ikke går igjen. Tenn på lunta. Gå rundt hjørnet for og så se forskrekket og livredd ut når du hører smellet.
Vis hele sitatet...
Kruttslam kan spores til alle klærne dine og hendene dine, og det faktum at du var den eneste til stede da offeret fikk en sokk, av alle ting, fylt med svartkrutt i kjeften, gjør det utrolig mistenkelig.

For å begå det perfekte mord må man enten a) gjøre slik at liket aldri blir funnet på en kjemisk eller annen sikker måte eller b) få det til å se ut som en ulykke.

Ulykkedelen krever rutinemessig bevegelse inn i farefulle områder som f.eks klatring eller fjellturer. Et lite puff utenfor en stor nok klippe bør være nok, men da gambler man samtidig fryktelig mye på at personen dør av fallet.

Som noen allerede har nevnt, så er å dyppe offeret i syre en god idé, men hvor skal man gjøre av syren?
Sist endret av Lunicks; 2. januar 2008 kl. 13:42.
gjør ingenting om de legger merke til deg, for du passer selvfølgelig på at ingen ser at du gjør det, og om de legger merke til deg i området tenker ingen spesielt over det, og ingen kan identifisere deg alikevel.
All syren kan vel dumpes i Oslofjorden og la Ren Oslofjord ta seg av det? Kanskje litt intern jobb humor, men dog.
Hm, hva med strøm? Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg ville ha utført dette i realiteten, men poenget måtte vært å få dytta en masse volt i personen på et eller annet vis. Eller kanskje en god mengde klorin og salmiakk? Tja, jeg har ikke akkurat jobba no særlig med disse forslaga, men ser for meg at begge skulle kunne forkles som "hendig uhell", men åssen er jeg f... i tvil om. Ihvertfall så er ryddearbeidet unødvendig, forhåpentligvis hvis alt har gått etter planen (noe det stort sett aldri gjør tror jeg)

EDIT:
Æsj, prøvde å lete opp noen kilder på tankegangen min, men jeg mente vel egentlig at de tre forholdene (motiv, drap, opprydding) kunne kombineres til en og dermed gjøre det vanskeligere å oppdage ved å etterligne et uhell. Men problemet er jo selvsagt å få offeret til å komme i en situasjon som tillater uhellet å skje. Badebasseng, badestamp, badekar eller dusj og en radio er ikke så enkelt å få til. Ideen fikk jeg ved å lese en artikkel om en kortslutning på et hotell i thailand som fikk en turist til å dø umiddelbart idet han skrudde på dusjen. Og klorin og salmiakk delen tenkte jeg måtte la seg gjøre å blande de to tingene ved å helle de ut på gulvet eller lignende mens offeret sov sine søteste drømmer. Alle vinduer måtte selvsagt vært lukket og null ventilasjon, men om det funker er en annen sak. Flaskene måtte selvsagt ligge på gulvet i nærheten, og en bøtte med vann, så det så ut som de hadde falt ved et uhell og sølet på gulvet stammet fra den reaksjonen mellom klorin og salmiakk. Men om dette er en perfekt måte er tvilsomt, allikevel tror jeg den perfekte måten å kvitte seg med noen er å klare å dekke det som et uhell. To av de tre forholdene ved et drap er dermed "unngått" i en etterforskningsbit: Motiv og opprydning. Dermed minskes sjansen for å bli oppdaget mener jeg.
Sist endret av paranoy; 2. januar 2008 kl. 14:47.
Ok. 35 sider... sorry men jeg orka ikke lese alt.
Jeg vet ikke hvor høyt dere priser et par år med frihet, karriere, kone, barn, og sånt men man kunne jo, riktignok hvis man er i transport bransjen bare duppa av ved rattet i 10 sekunder. blir vel mest sannsynlig sett på som uaktsomt (med mindre du knekker i avhør) og dermed lavere straff. og hvis du får under minimums straffen for overlagt (da dette er overlagt) så er vel dette ganske perfekt? lik og sånt trenger du ikke tenke på. de tar polti, prest og pårørende seg av seg av

eneste ulempa er at du også har kjangs på å bli betydlig skadet, eller drept sjøl. det ville engentlig vært humor hvis de i fiaten overlevde å du i scania'n dævva
Det enkleste må være å gi personen det gjelder en overdose med heroin eller lignende. Da tror man at det er en personlig tragedie og at han har hatt stoffproblemer i lengre tid.

Vet med sikkerhet om 1 person som har blitt tatt av dage på denne måten. Er man i tillegg "glad-i-en-fest" så skal det mye til å oppklare noe sånt.

Når vi er inne på dette her. Et skjult kamera triks som hadde vært utrolig artig å utføre på et SCVÆRT varhus som har alt. Kommet opp til kassa med følgende i handlevogna; Et par metallballtre et par solide samekniver/macheter, hockeymasker/finnlandshetter, kjeledresser, STORE Hockeybagger, gaffatape skjærebrenner og vinkelsliper, masse engangshandsker og flere liter med rødsprit.

Hadde de i kassa overhodet reagert?
Sist endret av MazeKing; 2. januar 2008 kl. 15:49.
Kvitte seg med lik? Flisekutter'n funker fint. Sett den ved en elv med stor vannføring og fres liket ut i den i bittesmå biter! Genialt, og ofte brukt av mordere i USA. Det er jo der en finner de mest erfarne morderne, hehe. De vet nok hva de driver med!
Men iallefall det med domping av lik.
Så vil jeg tro at dumping i myr er både det smarteste og enkleste.
Sitat av Drøggs
Kvitte seg med lik? Flisekutter'n funker fint. Sett den ved en elv med stor vannføring og fres liket ut i den i bittesmå biter! Genialt, og ofte brukt av mordere i USA. Det er jo der en finner de mest erfarne morderne, hehe. De vet nok hva de driver med!
Vis hele sitatet...
Hva renser du fiskekuttern med når de kommer med hunder som på forhånd har fått lukta på offerets svette sokker da, for eksempel? White Spirit - jøssda..

Sultne griser er mitt beste tips
Sist endret av paranoy; 2. januar 2008 kl. 16:07.
Det jeg anser som det smarteste er å brenne liket, male opp all skjellet. For da kan dem ikke bevise noe uten lik eller skjellet. Men dette tilsier at du må ha det godt planlagt og god tid på deg
Ja, griser har f..meg mordere der borte brukt også. Det var en grisebonde i Kanada som ble tatt for et par år siden. De spiser det meste. Også sine egne eiere en gang i blant, har jeg lest! Ganske mange grise.eiere har blitt spist opp, ja!
hvis du hadde vært på sommern i frognerparken feks. Da det var masse turister. Og du kunne kledd deg ut som en turist også, med et kamera rundt halsen. Så hadde det kanskje klart å lage/sette på noe som skyter en kule, pil, pil med gift på. Og bare lata som du tar bilder og så poff trykker du på en knapp og skyter kula/pila avgårde, og treffer offeret som er tilfeldig, og han dør på stedet eller senere. Du går bort fra åstedet og tar enten en buss eller en bil å kjører vekk. Så brenner klærne og deler opp kameraet og selger det eller kaster det
Sist endret av gilde; 7. januar 2008 kl. 22:52.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok, syntes mange av nFF draps prosesser var litt primitive. Så her er min TEORETISKE draps metode

Denne tror jeg bør virke forutsatt at man lager dette "drapsvåpenet" et sted som ikke kan knyttes til ditt hjem / jobb og at man passer på fingeravtrykk og DNA. Eneste som er slit her er å få tilgang til en nervegass uten å legge igjen spor om deg selv(finne et stoff som evt. ikke er ulovlig).

Man må aldri ha signalisert om at du hater offeret nok til å drepe det, eller at folk hadde misstenkt akkurat deg pga et fjernt motiv.

Offeret tas når det er mørkt, denne tiden på året er perfekt.
Et senario der han/hun går en tur i skogen eller bare skal hente noe i bilen er perfekte så lenge det ikke er midt i byen. Man må nesten stalke han/henne til det rette tidspunktet kommer. Eller ha info om når han/hun går ut(natt jobb? fester han/hun vanligvis i helga? osv)

Først må man lage en avansert zipp-på-plastpose
www.treimo.com/kill.JPG

Kommer bak offeret og tres over hodet, strammes slik at posen går rundt halsen med en finfin festemetode(Så klemmer mann på gass posen), spenner offeret slik at han/hun ligger på magen mens du sitter på ryggen og holder armene fast. En bra nervegass gjør susen 6-8 sek etter offeret faller ned på bakken (kan kanskje bruk eter). Posen er laget av en slitesterk pose slik at han/hun umulig får revet seg løs fra deg for så å rive av seg posen.

Så ville jeg ha kjørt mot Sverige i en bil som man har stjelt noen dager i forveien, for så å sette igjen bilen med liket i (drept av f. eks oksygen mangel pga posen) tatt av skilter og satt fyr på bilen. For så å ha jogget 2-3 km til der jeg har parkert bilen min noen timer i forveien. Der, ingen blod spor + Sveriges problem nå
Sist endret av treimoz; 21. januar 2008 kl. 04:26.
vel, jeg hadde vel valgt å studere eller tatt livet av en jeg kjnner, på en regnete høst kveld,(mindre folk ute og mindre spor som blir igjen) jeg ville ogdå stjelt et par sko som er litt for store fra en butikk som har sko stående utenfor butikken,(slik hvis det skulle bli noen fotspor i nærheten, det regner jo, så blir det litt mer spennede hvis de letewr etter en som bruker 44, og ikke 41, deretter våpen, kniv er vankselig og spore, så er noe å slå med, rør av noe slag, og fluktrute måte vært til fots, liket hadde jeg ikke rørt, eller flyttet på,