Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 568
Hei, kjære med-freaks!

Etter lang tids inaktivitet fra forumet er jeg tilbake i søken etter noen som har brukt psilocybin for å behandle klasehodepine, eller noen som kjenner noen som har gjort det. Jeg har nylig begynt å jobbe hos et nederlandsk selskap som tilbyr trygge, terapeutiske omgivelser for bruk av psilocybin, og har i den anledning besluttet å skrive en artikkel om én av de mange bruksområdene dette fascinerende molekylet har; nemlig klasehodepine.
Målet for artikkelen er å kombinere gode, vitenskapelige kilder med anektodiske bevis for å belyse mulighetene for videre studier og bruk av psilocybin i terapeutisk sammenheng.

Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med deg som har valgt å prøve denne behandlingsformen, for å lære mer om hvordan brukeren selv erfarer effekten, hvordan selve prosessen føles for brukeren, sosiale utfordringer m.m. Man kan selvfølgelig velge å være anonym, samt å benytte seg av anonymiserte/krypterte kommunikasjonsmedium om dette skulle være ønskelig.

Om dette skulle være du anser som aktuelt eller interessant, send meg gjerne en PM her på forumet eller en e-post på så tar vi det videre derfra!

Takker for at du tok deg tid til å lese dette, og håper på å høre fra flere av dere!

Med kjærlighet
Hedges
Sist endret av Hedges; 6. februar 2019 kl. 16:40. Grunn: skriveleif
Har ikke testet ut dette selv.

Men vil bare si at det er fantastisk at du ønsker å belyse dette emnet mer. Kjenner at det varmer når jeg ser folk jobbe for kvalitetssikring og utredning av vitenskapelige studier på psykedelika. Håper du får nok anekdoter!

Tusentakk!
Sist endret av Sopphuet; 6. februar 2019 kl. 16:55.