Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2501
Har dere noen morsomme vitser om svensker?
- Ingen er mer "hemma" enn en svenske i Sverige.

- Hvorfor har svenskene stige i butikken? For å nå opp til de høye prisene.

- Nordmannen og svensken bestiller pizza og får den levert på døren. Nordmannen åpner døra, betaler og tar med pizzaen på kjøkkenet.
nordmannen spør svensken: "Skal jeg kutte pizzaen opp i 8 deler så blir det 4 stykk til hver? eller skal jeg bare kutte den i 4 deler totalt?". Svensken svarer: "Bare ta siste-nevnte du, 8 stykk blir alt for mye!"


- Vet du hvorfor alle svenskevitsene har blitt så dårlig i det siste? De har begynt å lage de selv
Hvorfor har svensken med seg bildør i ørkenen? For å rulle ned vinduet hvis det blir for varmt.
Jeg synes det blir for defensivt å lage vitser kun rettet mot nasjonalitet. En god vits bør være støtende på minst tre nivåer. Sleng på litt blasfemi og sexisme så begynner det å hjelpe.

Hvorfor ble ikke Jesus født i i Sverige? Det var umulig å finne tre vise menn og en jomfru.
Jeg vet om kun én vits, som svenskene ikke kan bruke igjen mot oss. ^_^

To svensker snakker med hverandre, og den ene sier:
Jag är intelligent.
Hvor den andre svarer:
Inte jag heller...
Hva skiller nordmenn fra apene?

Svenskegrensa.
Forresten, hvis ingen vet det, så heter den svenske seksualministeren Vagina Sädström.