Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2189
Hei, har lyst å kjøpe meg en fin klokke til jul , jeg tenker å bruke sånn noe mellom 15 -20 K. Jeg har ikke peiling på hva som er bra, er det noe dere ville ha anbefalt? Kan godt tenke meg å kjøpe brukt klokke så lenge den ikke er skadet.
Heii, mye bra brukt klokker, også nye klokker du får for den prisen der! Anbefaler Seiko, Longines og Omega! Er det noe spesiel klokke du er på jakt etter? Dress klokke, diver ?
Meld deg gjerne inn i Facebook gruppen, « klokkeriet» mye auksjoner og flinke folk der.
Sitat av roocketman Vis innlegg
Heii, mye bra brukt klokker, også nye klokker du får for den prisen der! Anbefaler Seiko, Longines og Omega! Er det noe spesiel klokke du er på jakt etter? Dress klokke, diver ?
Meld deg gjerne inn i Facebook gruppen, « klokkeriet» mye auksjoner og flinke folk der.
Vis hele sitatet...
takk for tipset skal sjekke litt rundt
Rolex er vel klassikeren.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sjekk ut denne:
https://www.youtube.com/watch?v=IsZaOlCEmYs

"Get a Rolex if you want to impress others. Get a Grand Seiko to impress yourself."
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
takk for tipset skal sjekke litt rundt
Vis hele sitatet...
Sitat av gregory Vis innlegg
Sjekk ut denne:
https://www.youtube.com/watch?v=IsZaOlCEmYs

"Get a Rolex if you want to impress others. Get a Grand Seiko to impress yourself."
Vis hele sitatet...
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Rolex er vel klassikeren.
Vis hele sitatet...
Lite sannsynlig og få en Rolex til 15-20k.. men ja! Rolex har mye fint og tilby! God investering.

Grand seiko, nydelige klokker! Ser det er noen på Finn atm.

Sorry hvis det blir surr rundt svaret, er ny i forum!
Sist endret av roocketman; 2. oktober 2018 kl. 22:00.
Skulle jeg ha kjøpt ei klokke til maks 20.000 som skulle kunne brukes til alt, inkl finklær, hadde jeg gått for en brukt Tudor Black Bay 36. Men som det sies over: alt avhenger av hva du liker. Hovedreglene er uansett å kjøpe ei klokke fra en produsent som lager klokker, ikke en klokke fra noen som egentlig lager parfyme eller solbriller, samt å ikke hoppe på det første og det beste. Bruk tid på å lese deg opp. Du får med noen unntak alltid tak i den klokken du har lyst på, det er ingen grunn til å stresse.
Har en Omega klokke som jeg tror kostet nesten 30k, fikk den i gave.Skulle brukes daglig,men siden jeg liker digital klokker har jeg nå kjøpt meg en Casio til 700Kr. Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg ser den fine klokken ligge der og ikke bli brukt. Kan og vil ikke selge den siden det var en gave. Du får tenke deg godt om før du bruker så mye på en klokke da Lykke til med valget,mye fint å velge i.