Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1179
Hey!
Noen som vet om en eller flere sider som selger gotiske figurer og stæsj, accesories osv osv ?

Har bl.a sjekke ut www.dragenshule.no
Walhalla.no har noe mener jeg å huske. Dealextreme.com hadde hvertfall noen figurer (av drager osv.)
Sist endret av Kruppy; 26. juni 2011 kl. 01:39.
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av MichaelB Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er helt dette jeg ser etter, kunne hvertfall ikke se noen figurer, var hovedsaklig det jeg var ute etter Skyt meg om det bare er jeg som er blind

Sitat av Kruppy Vis innlegg
Walhalla.no har noe mener jeg å huske. Dealextreme.com hadde hvertfall noen figurer (av drager osv.)
Vis hele sitatet...
Har du handlet her før ? Syntes det var litt lite informasjon om varene + på de fleste varene under : "lager status" står det bare: mange igjen. ?

Såå er denne siden til å stole på ? bildene var forsåvidt ganske dårlig også.

Men skal sjekke ut deal extreme ;=)



Flere, flere, flere sider folkens keep it comin!
Har tre små (8-10 cm) svarte dragefigurer du godt kan få dersom du betaler for fraktomkostningene. Den ene holder for øynene, den andre for ørene og den tredje for munnen. Pm om int.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Outland i Byn. Ligger med Steve Perryman
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Outland finner du i oslo og...
Er hundrevis av slike på eBay.
Sitat av A Goat Vis innlegg


Har du handlet her før ? Syntes det var litt lite informasjon om varene + på de fleste varene under : "lager status" står det bare: mange igjen. ?

Såå er denne siden til å stole på ? bildene var forsåvidt ganske dårlig også.
Vis hele sitatet...
Har aldri handla over nettbutikken før, men har vært innom butikken dems i Trondheim å handla litt stæsj