Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 7331
Sitat av Kaizen Vis innlegg
-Klippklipp-
Vis hele sitatet...
Snedig liste du hadde der, så jeg låner den litt jeg

Ze Deadlock Radium:
Hårstil: Undercut med diiiiger sleik
Klær: Hettejakke med glidelåsen dradd opp 10cm og opprullede ermer, fordi alle vet at det er badass som faen, samt knæsjfarget t-skjorte (Som regel lilla) tykket nedi beltespenna. Ja, jeg har noen sossepreg.
Venner: Er masse hjemme istedetfor å være ute med venner her lokalt, men det er mest pga. at jeg har mange flere venner i Førde, og skal kanskje flytte dit til neste skoleår, og da skal sosiallivet bli fart på igjen!
Sport: Jeg bryr meg veldig lite om de fleste sporter, men står på slalomski og har så vidt begynt med twin tips og skal lære meg litt triksing etter hvert
Filosofi: Jeg tenker mye over mange ting i livet og kommer aldri frem til et resultat
Mening med livet: Meningen med livet er etter min mening å leve mer i øyeblikket, da mange folk er overforsiktige og tar alle slags forhåndsregler. Selvfølgelig bør du ikke utsette deg selv for farlige ting som kan lett gå galt, men noen ting må en bare hoppe rett i
Dop: Har ikke prøvd noen slags form for rusmidler annet enn alkohol, og jeg lever fremdeles fint jeg.
Reise: Har kun vært i Sverige, så jeg er ikke typisk Norsk, da jeg ikke har vært i syden. Skal til Fraaaance i vår da, og håper på en fantastisk tur!
Økonomi: Har nesten aldri penger og er konstant i smågjeld til kamerater nesten uten måter å betale dem tilbake da jeg ikke har jobb.
Samfunn: Engasjerer meg ikke så mye for samfunnet med mindre jeg blir spurt om å stille opp, og da sier jeg som regel ja, og gjør det beste jeg kan.
Politikk: Jeg er politisk nøytral og følger ikke så masse på det.
Hårstil: Stivt rett opp ned, ser ut som en svær drage har sleika med i hodet.

Klær: Hettegenser og frakk.

Venner: Mye rart.

Sport: Tror ikke det.

Filosofi: Har alltid lurt på hva de hvite svevende greiene oppi himmelen er.

Drugs: Hva?

Økonomi: Jeg kjøper det jeg har lyst på, med eller uten penger.

Religion: Wunderbaum og filterfrie kameler.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Virker mer som hipster for meg.
Nesten som om du prøver litt hardt.
For meg kan en freak være alt fra steinhard hippie, til sosser, og til de som hater vglista mer enn pesten.
Vis hele sitatet...
¨

Prøver? Jeg har ikke sagt at jeg prøver å være freak.

Er du en soss er du langt fra det å være freak, spørr du meg.
Freak betyr i bunn å grunn det å være annerledes.
Så for meg handler det om en som tørr å være annerledes.
En som ikke trenger bruke masse penger på klær og bling bling for å ha selvtilitt.

Kaizen
Sitat av Kaizen Vis innlegg
¨

Prøver? Jeg har ikke sagt at jeg prøver å være freak.

Er du en soss er du langt fra det å være freak, spørr du meg.
Freak betyr i bunn å grunn det å være annerledes.
Så for meg handler det om en som tørr å være annerledes.
En som ikke trenger bruke masse penger på klær og bling bling for å ha selvtilitt.

Kaizen
Vis hele sitatet...
Det ironiske er jo at her paa nFF ville en soss vaert en freak, om det gaar ut paa det aa vaere annerledes.
Sitat av TeumessianFox Vis innlegg
Det ironiske er jo at her paa nFF ville en soss vaert en freak, om det gaar ut paa det aa vaere annerledes.
Vis hele sitatet...
Javel?
Vet du hvem som skjuler seg bak hver eneste nick/avatar her på nFF?
Freak Power Forever Muthafuckaz!!!

Jeg er ikke "freak", men jeg er friker!
Det er 2 vidt forskjellige ting sånn som jeg ser det!
Sist endret av Prinz_Valium; 31. januar 2011 kl. 13:42.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Javel?
Vet du hvem som skjuler seg bak hver eneste nick/avatar her på nFF?
Vis hele sitatet...
Kanskje det

Neida, poenget mitt (som replikk til det siterte innlegget) var vel egentlig at alle er "freaks" dersom definisjonen er aa vaere annerledes enn "flertallet". Og utifra de fleste innleggene her saa langt, saa ser det ut til at de fleste her inne ikke er (eller vil vaere) "sosser"! Get it?

Huff, det ble visst litt kluss..
Sist endret av TeumessianFox; 31. januar 2011 kl. 13:48.
Jeg føler jeg er en freak fordi jeg nødvendigvis ikke tar alt blir fortalt av "autoriteter" for sant. Men er mer interessert i å høre fra folk med førstehåndserfaring og høre andre meninger enn det som er sosialt akseptert. Er en helt normal person i samfunnet, ingen spesiell streber eller lignende.

Jeg mener at jeg er en freak fordi jeg ikke tar alt jeg hører for sannhet, og er mer enn vanlig interessert i alt og ingenting.
Om jeg skal definere en freak vil jeg kort si : En med kunnskap. I hvilket emne spiller ingen stor rolle. Ranvik har hjulpet mange, og viser stor kunnskap om internett, routere, you name it. Nitrofis har bidrat med ganske mye synes jeg også. Både i pyroforumen og andre diskusjoner. De som burde fått "æren" av å kalle seg freak er nok moderatorene og brukerne som har vært her siden starten. De som har vist kunnskap og vært aktive på forumen gjennom tidene. Det finnes personer som alle vet hvem er, og jeg tror dere selv vet hvem dere er
@TeumessianFox: For alt vi vet kan det sitte en hel haug med bærumsglatte guttevalper å uttale seg om syre og tnt, det er jo nettopp det som er så fint!
Jeg kom i kontakt med freak.no for føraste gang da jeg drev med BMX, fant litt info om skateparker i Oslo osv. Så i fjor, da jeg ksulle bygge min første PC ble jeg fast bruker her! Jeg er nå snart 19 og skjønner litt mer av hva dette forumet handler om enn da jeg var lite kladd på BMX. Jeg leser om alt og ingenting og kan fort sitte flere timer i strekk bare å lese!

Jeg anser ikke meg selv som en freak, men er dataintressert og går mye i psilling med mindre jeg sosialiserer meg ute blandt venner/kjæreste. Jeg har lært mye fra NFF og kommer til å bruke forumet så lenge det holder seg oppe, regner jeg med. Selv om jeg ikke har snakket med noen av de andre aktive brukerne her på forumet, må jeg si det er mange oppegående bra mennesker her! NFF FTW
Sitat av Krokodille Vis innlegg
@TeumessianFox: For alt vi vet kan det sitte en hel haug med bærumsglatte guttevalper å uttale seg om syre og tnt, det er jo nettopp det som er så fint!
Vis hele sitatet...
Absolutt, helt enig

Min ikke så gjennomtenkte og uklare kommentar var rettet mot det faktum at "sosser" kom opp i diskusjonen, poenget var at det egentlig var irrelevant om en oppfattes som soss eller ikke, når en først er aktiv på nFF, så er man en del av den "norske Freak Family".
Tør å komme med en slik påstand, da dette nå er mitt innlegg nr 100, da må jeg vel få kalle meg aktiv og som del av forumet?
Sist endret av TeumessianFox; 31. januar 2011 kl. 20:26.
Rus, Data, Pyro og Jævelskap.

Guess im a freak
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Nice, det at det er en person på dette forumet som har så masse til felles med meg er skummelt samtidig som det er nice!

Nå må jeg jo si at jeg ikke er kledd helt svart hvitt hele tiden, bare akkurat nå. Jeg har ingenting imot knæsjfargede klær etc, men har for det meste gråtonede klær. Bare som fun fact, jeg har rosa twintips
Vis hele sitatet...
Nesten skummelt at din post om Rocketdock var den første jeg leste på forumet, også. Hehe, jeg hadde kun svarte/grå klær når jeg var litt yngre :P

Haha, jeg har derimot ett nesten helt svart snowboard
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg er vel en slags freak. Jeg har mye sære hobbier, blant annet samler jeg på kniver, stor fan av kampsport, en del escaping(utbryterartist) og en stor fan av locksporting(dirking). I tillegg elsker jeg å gjøre sære ting offentlig, eller bare fullstendig idiotiske ting fordi det falt meg inn, som å rive av seg jakka og stupe over en snøfonn. Jeg vet ikke helt om jeg kan kalle meg en freak, men jeg har veldig lyst

Det finnes ikke vanlige folk, men altfor mange, særlig unge, er så utrolig like hverandre. Det er så kjedelig...
Anser meg selv som en freak ettersom at eg gjør/har gjort en del som de fleste ikkje gjør... i allefall ikkje i denne komboen:

Bakgrunn som mobbeoffer i bitteliten bygd
Stor skolenerd og pc-nerd, men ble for lite fokusert etterhvert og skolen gjekk deretter...
Flyttet til storbyen og begynte på ny.

Lærte meg PUA fra litt lesing og MYE praksis, utviklet sammen med en kompis min egen stil og holdt kurs selv
Startet som stripper og har drevet med det på deltid siden 2008
På grunn av de to linjene over har eg de ALLER drygeste guttehistoriene å dra frem på fest :P
Hardcore D&D spiller ("Mr.Shiny" Half-elf fighter)
Har trent en del MMA tidligere og studert mye trening og kosthold med meg selv som prøvekanin
Har, sammen med andre, utviklet et meget avansert system for man-points
Det er kun et par personer i livet mitt som vet noe i nærheten av det jeg har delt av meg her på freakforum. Det være seg (rus)erfaringer, meninger om saker og ting, generelt om hvem jeg egentlig er. Det er deilig å få ut akkurat det jeg vil si uten at noen kan relatere det til meg.

Her på bruket er vi alle forskjellige, men man kommer også over likesinnede. Det føles godt å lese noe noen har skrevet og tenke at akkurat det der, ja det mener jeg og.. så utdeles det gjerne KP Jeg er en freak i den forstand at jeg er medlem her og deltar, det burde nå være nok.

Freak out!
Vel,freak og freak. Definisjonen på det blir vel vanskelig. Du ser ikke akkurat at noen er freak(noen unntak),akkurat som det er vanskelig å se at terrorister faktisk er terrorister.

Blir selv kalt freak nå og da, siden jeg ikke er helt normal(Tror flere her inne har merket det :P )

Vil også anse meg selv som en smule spesiell (uten at jeg har noen form for sykdom eller noe sånt), blir sammenlignet med Sheldon Cooper (rollefiguren i Big Bang Theory, for dere som ikke visste det.)

På skolen blir jeg ropt på hele tiden, siden jeg kan endel om PC'er og det som måtte høre til (les: Nerd,ble kalt det tidligere. Endte opp i mange møter på barneskolen med foreldre og greier. Nå ler jeg bare av det.)

Bare så det er nevnt, driver jeg endel med filming/bilder også. Tenker å søke Medier&Kommunikasjon neste år

Når det gjelder musikk og klær og annet som kommer under materialistiske ting, så er jeg vel ganske normal. Klær driter jeg i, sålenge det ikke ser ut som om det kommer fra Fretex

Musikksmaken min går for det meste i rock/hard rock/metal osv.
Eksempler Dream Theater, Guns 'N' Roses, Green Day, Nickleback, Bon Jovi også videre
Trance,techno,listepop,barnesanger(Justin bieber,hanna montana) skal jeg beskrive med noe så subjektivt som ÆSJ!

Idrett vet jeg ikke om er noe spesielt for en Freak, men jeg driver med en idrett kalt curling, for dere som vet hva det er. Pål Trulsen og sånt. Holdt på i 5 år.
I tillegg driver jeg med E-sport
Fotball holder jeg meg for god for.

Filosofi og videre tenker jeg ikke mye om, men to motto har jeg: lev som om det var din siste dag(Nickleback) og LEV LIVET FFS, DRIT I ALLE ANDRE!!!!!

Sånn rent personlig er jeg en avslappet type. Stress er farlig, selv om det blir endel av det. Går siste året på ungdomsskolen, og prøver å få gode standpunktkarakterer.
Ellers så er jeg nokså fjern til tider, blir spurt om jeg har røyka eller noe sånt Sint er jeg ikke, men når jeg blir det, BLIR JEG DET!! Heldigvis bare for en kort periode.
Vil dere vite mer, kom på et treff @Trondheimsregionen når jeg er der. Flytter kanskje til Trondheim neste år

Så,konklusjonen er at jeg er en ikke helt normal freak på innsiden, men på utsiden ser jeg sånn passe menneskelig ut :P
Sist endret av Eplegutten; 31. januar 2011 kl. 21:20.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Jeg omtaler ikke meg selv som freak, men mange av vennene mine vil nok si at jeg er en freak eller snål. Selv er jeg datainteressert, hører på mye musikk(andre sier musikken jeg hører på er snål), jeg har ganske gode karakterer på skolen. Jeg har null interesse for klær, og bruker det jeg liker, har alltid en sixpence på hodet, og en sliten canvas-bag over skulderen.

Digger å lese på freak.no fordi det er en så bred brukerbase, alt mulig diskuteres, kunnskapsnivået her er og utrolig høyt, og dette appelerer til meg, poster innlegg der hvor jeg føler at jeg kan bidra.
Jeg føler meg litt som en freak med tanke på at det ikke er så mange andre 12-åringer som henger her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg liker NFF svært godt pga fordi jeg kan bidra med mine kunnskaper, og jeg får kunnskap via dere når dere hjelper meg. Vi er et lite hjelpe samfunn her inne, og sammen så får vi til en god del i livene våres. en kan bli medlem og lære å bygge pc, bli en liten politiker og lære jus og bygge bomber. haha, føles som en skole dette her, bare at du kan lære om det du vil og komme og gå når du vil, og er du ekstra hjelpsom og flink eller sier du noe bra får u f.eks KP eller et hyggelig takk. Liker meg her! Takk NFF for at dere er her =)