Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 8238
Muligens misvisende overskrift på tråden.
Jeg har googlet rundt uten å få noe ordentlig svar på hvordan jeg kobler playstationet opp mot iPhonen sånn at jeg kan bruke av de 60 GB jeg har via mobilabonnement, noen som har et godt svar?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg antar du skal bruke iPhonen som et hotspot og koble PS4'en din til?

Hva har du prøvd hittil? Har du sett på en slik guide:How to set up iPhone as hot-spot?
Men vær obs på at latencyen er forferdlig på mobilt bredbånd, så actionspill anbefales neppe.
Jeg har ikke vært borti iPhone 7 selv, men 4'en har en egen funskjon som heter "delt internett". Når det aktiveres kan hvasomhelst som har WiFi-antenne koble seg på telefonen og bruke den som et vanlig access point. Akkuratt som en vanlig trådløs router altså. Navn og passord på nettverket setter du under innstillinger.

Men enig med fuzzy76 her. Moblinettet er ikke veldig egnet til gaming. Så anbefaler bare å bruke mobilt bredbånd til oppgaver som ikke krever høy responstid.