Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 739949
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Rexer Vis innlegg
Kjøpte megacoins for noen uker siden, kjøpte for 100$.
De kostet da 0,052$ for hver coin. Ligger nå på 1$.
Har nå 2000$ og stiger enda!
Vis hele sitatet...
Er helt fantastisk, vurderer å selge resten av mine i dag. Da vil jeg ha gått 10 BTC i pluss på en investering på 1,5 btc tilbake når prisen lå på 120 $
Noen som vil tro at LTC kommer til å oppleve en lignende stigning som BTC? Eller, for å si det slik; Er det noe å satse på, eller er den generelle tvilen på videre stigning såppass overveldende?
Sitat av PairADice Vis innlegg
Noen som vil tro at LTC kommer til å oppleve en lignende stigning som BTC? Eller, for å si det slik; Er det noe å satse på, eller er den generelle tvilen på videre stigning såppass overveldende?
Vis hele sitatet...
Personlig tror jeg LTC vil krasje ganske snart, av grunnen som jeg forklarte her: http://freak.no/forum/showthread.php...in#post3038017

Det mistenker jeg at bitcoin gjør også. Det er det den gjorde etter de to siste boblene, og grafen ser ikke noe særlig annerledes ut denne gangen.
I see... Fundelerer sterkt på om dette er tidspunktet å hive seg på bølgen (I den tro at dette kommer til å gå til himmels) eller vente til alt sprekker og satse på at det bygger seg opp igjen.
Om dere hiver dere på bølgen anbefaler jeg å investere i alt coins som har liten verdi og ser ut som har potenstiale! Alle alt coins blir drevet via bitcoins så ingen alt coins kommer til å nå slike høyder, hvertfall ikke på kort tid.

Denne siden er bra å bruke:
http://coinmarketcap.com/

Siden jeg skrev den forje posten min så har allerede megacoin steget til 1,12$. Den var 0,052 da jeg kjøpte.
Sitat av Rexer Vis innlegg
Om dere hiver dere på bølgen anbefaler jeg å investere i alt coins som har liten verdi og ser ut som har potenstiale! Alle alt coins blir drevet via bitcoins så ingen alt coins kommer til å nå slike høyder, hvertfall ikke på kort tid.

Denne siden er bra å bruke:
http://coinmarketcap.com/

Siden jeg skrev den forje posten min så har allerede megacoin steget til 1,12$. Den var 0,052 da jeg kjøpte.
Vis hele sitatet...
Hvor er det best å kjøpe altcoin og megacoin?
Tviler på at det er noe "best"
Sitat av Martin1d Vis innlegg
Tviler på at det er noe "best"
Vis hele sitatet...
Det tviler ikke jeg på.
Det kommer så mange forskjellige coins mener jeg og det er lite formål med alle de forskjellige. For meg ligner dette pyramidespill.
Du kan godt kalle det et pyramidespill, ja. Ingen bruker de nye altcoins'a til å kjøpe ting. Folk har bare hevet seg på bitcoin bølgen og funnet ut at det heller er mer penger å tjene på mynter med mindre verdi. For min del så investerte jeg i megacoins for jeg syntes konseptet så generelt mye bedre ut og hadde potensiale. Dykker jeg derimot lengre ned i community'et så ser jeg at de fleste bare driver og promoterer for å få flere til og investere.
Sitat av Rexer Vis innlegg
Du kan godt kalle det et pyramidespill, ja. Ingen bruker de nye altcoins'a til å kjøpe ting. Folk har bare hevet seg på bitcoin bølgen og funnet ut at det heller er mer penger å tjene på mynter med mindre verdi. For min del så investerte jeg i megacoins for jeg syntes konseptet så generelt mye bedre ut og hadde potensiale. Dykker jeg derimot lengre ned i community'et så ser jeg at de fleste bare driver og promoterer for å få flere til og investere.
Vis hele sitatet...
Hvor kjøpte du dine megacoins?
Da har man hevet seg på racet. Spennende fremtid i møte
Sitat av TopGun Vis innlegg
Da har man hevet seg på racet. Spennende fremtid i møte
Vis hele sitatet...
Kjøpte du Bitcoin?
Sitat av pbc Vis innlegg
Kjøpte du Bitcoin?
Vis hele sitatet...
Bitcoin foreløpig, ja.
Vurderer å legge inn 100$ i en av de som har liten verdi for øyeblikket, rettere sagt de som ligger under 1$

I dette øyeblikk ifølge http://coinmarketcap.com/

Name Market Cap Price Total Supply % change last 24 hour

WorldCoin $ 11,615,553 [COLOR="Lime"] $ 0.35[/COLOR] 32,893,859 WDC [COLOR="Lime"]+106.37 %[/COLOR]
QuarkCoin $ 6,508,409 [COLOR="lime"]$ 0.027[/COLOR] 245,394,785 QRK [COLOR="red"]-38.80 %[/COLOR]
Freicoin $ 4,751,487 [COLOR="lime"] $ 0.14 [/COLOR] 33,525,492 FRC [COLOR="lime"] +14.13 %[/COLOR]
Terracoin $ 4,105,001 [COLOR="lime"]$ 0.93[/COLOR] 4,429,110 TRC [COLOR="lime"] +142.02 %[/COLOR]
BBQCoin $ 3,471,671 [COLOR="lime"]$ 0.13[/COLOR] 27,710,261 BQC [COLOR="lime"] +189.22 %[/COLOR]
Ixcoin $ 2,354,358 [COLOR="lime"]$ 0.14[/COLOR] 16,797,362 IXC [COLOR="lime"] +33.35 %[/COLOR]
Devcoin $ 2,325,169 [COLOR="lime"]$ 0.0004[/COLOR] 5,783,770,050 DVC [COLOR="lime"]+38.73 %[/COLOR]
GoldCoin $ 1,706,917 [COLOR="lime"]$ 0.06[/COLOR] 28,630,940 GLD [COLOR="lime"] +47.69 %[/COLOR]
Digitalcoin $ 1,299,839 [COLOR="lime"]$ 0.12[/COLOR] 10,970,391 DGC [COLOR="lime"] +5.23 %[/COLOR]
Yacoin $ 1,225,362 [COLOR="lime"]$ 0.11[/COLOR] 11,275,498 YAC [COLOR="lime"] +32.81 %[/COLOR]
Mincoin $ 1,212,321 [COLOR="lime"]$ 0.86[/COLOR] 1,408,130 MNC [COLOR="lime"] +0.00 %[/COLOR]
Zetacoin $ 884,108 [COLOR="lime"]$ 0.0056[/COLOR] 157,084,675 ZET [COLOR="lime"]+51.10 %[/COLOR]
Copperlark $ 879,079 [COLOR="lime"]$ 0.18[/COLOR] 4,921,349 CLR [COLOR="lime"]+20.83 %[/COLOR]
I0Coin $ 671,368 [COLOR="lime"] $ 0.034[/COLOR] 19,970,931 I0C [COLOR="lime"] +28.78 %[/COLOR]
Fastcoin $ 457,598 [COLOR="lime"]$ 0.011[/COLOR] 41,452,295 FST [COLOR="red"] -12.94 %[/COLOR]
FlorinCoin $ 442,830 [COLOR="lime"]$ 0.015[/COLOR] 29,757,900 FLO [COLOR="lime"] +120.01 %[/COLOR]
Luckycoin $ 351,172 [COLOR="lime"]$ 0.042[/COLOR] 8,325,736 LKY [COLOR="lime"]+30.83 %[/COLOR]
Bytecoin $ 174,939 [COLOR="lime"]$ 0.11[/COLOR] 1,531,941 BTE [COLOR="lime"]+4.23 %[/COLOR]
Phoenixcoin $ 126,837 [COLOR="lime"]$ 0.02[/COLOR] 6,316,850 PXC [COLOR="lime"]+84.77 %[/COLOR]
CraftCoin $ 51,022 [COLOR="lime"]$ 0.25[/COLOR] 203,912 CRC [COLOR="Red"] -33.42 %[/COLOR]
Junkcoin $ 11,316 [COLOR="lime"]$ 0.0014[/COLOR] 8,270,350 JKC [COLOR="lime"] +30.98 %[/COLOR]

Det blir jo så mange forskjellige typer, men for meg virker dette også litt som pyramidespill. 100$ er jo ikke alt for mye å tape, men har stoooor potensiell gevinst hvis man for eksempel investerer i noe som ligger under 0,1 nå. Er det flere som tenker slik som meg, og hvilken coin ville du eventuelt investert i?
Sist endret av Kailua; 29. november 2013 kl. 15:02.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Vurderer å legge inn 100$ i en av de som har liten verdi for øyeblikket, rettere sagt de som ligger under 1$

I dette øyeblikk ifølge http://coinmarketcap.com/

Name Market Cap Price Total Supply % change last 24 hour

WorldCoin $ 11,615,553 [COLOR="Lime"] $ 0.35[/COLOR] 32,893,859 WDC +106.37 %
QuarkCoin $ 6,508,409 [COLOR="lime"]$ 0.027[/COLOR] 245,394,785 QRK -38.80 %
Freicoin $ 4,751,487 [COLOR="lime"] $ 0.14 [/COLOR] 33,525,492 FRC +14.13 %
Terracoin $ 4,105,001 [COLOR="lime"]$ 0.93[/COLOR] 4,429,110 TRC

Det blir jo så mange forskjellige typer, men for meg virker dette også litt som pyramidespill. 100$ er jo ikke alt for mye å tape, men har stoooor potensiell gevinst hvis man for eksempel investerer i noe som ligger under 0,1 nå. Er det flere som tenker slik som meg, og hvilken coin ville du eventuelt investert i?
Vis hele sitatet...
GoldCoin ligger jo på $ 0.052.

Veldig bra navn er det også.

Har selv lyst til å kjøpe megacoin men sliter med å finne et sted å kjøpe det..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
Har selv lyst til å kjøpe megacoin men sliter med å finne et sted å kjøpe det..
Vis hele sitatet...
Cryptsy.com

Det var da som bare faen, mens jeg sitter og venter på å få mine MEC inn på cryptsy kommer det en nepe og legger ut 62.000 MEC til 0.00088000!
Sitat av pbc Vis innlegg
GoldCoin ligger jo på $ 0.052.

Veldig bra navn er det også.

Har selv lyst til å kjøpe megacoin men sliter med å finne et sted å kjøpe det..
Vis hele sitatet...
Ja, liker navnet og det kan faktisk ha en veldig stor betydning for markedet.

Jeg tenker nå selv på Goldcoin eller zetacoin
Vi skal ikke danne et freak team og lage ELITEcoin da?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
Så i teorien så skylder mordi deg-de pengene du kunne ha tjent
Vis hele sitatet...
Den der tror jeg ikke du hadde kommet noe sted med i USA engang..
Skal kjøpe Goldcoins nå, er det slik at det kun er mulig ved å først kjøpe litecoins på cryptsy for så å kjøpe goldcoins?
Sitat av Kailua Vis innlegg
Skal kjøpe Goldcoins nå, er det slik at det kun er mulig ved å først kjøpe litecoins på cryptsy for så å kjøpe goldcoins?
Vis hele sitatet...
Tenkte jeg selv skulle brukt 800 nok på goldcoin selv.
Kan noen forklare meg hvordan jeg får kjøpt Litecoins for USD på crypsy så jeg kan kjøpe goldcoins for litecoinsa?
Om dere skal invistere i altcoins og tjene store penger nå ville jeg anbefalt QuarkCoin. Grunnen til at altcoins stiger nå er fordi de blir lagt til på de kinesiske trading sidene som BTC38. QuarkCoin har uten hjelp fra kineserene klart å stige en god del denne uken, det er også høyt sannsynlig at den blir lagt til BTC38 om kort tid.

Atm ville jeg ha ventet litt før jeg kjøpte for markedet er utrolig ustabilt men jeg er rimelig sikker på at den har potensial!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Kailua Vis innlegg
Kan noen forklare meg hvordan jeg får kjøpt Litecoins for USD på crypsy så jeg kan kjøpe goldcoins for litecoinsa?
Vis hele sitatet...
Det får du foreløpig ikke, du må kjøpe bt eller ltc på en annen børs og så overføre til cryptsy.
Hvor er det man kan kjøpe BT eller LTC uten å måtte vente 2 dager på overføring etc...?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Kailua Vis innlegg
Hvor er det man kan kjøpe BT eller LTC uten å måtte vente 2 dager på overføring etc...?
Vis hele sitatet...
Tja, fredag er en særdeles dårlig dag å begynne med den slags på siden bankene har tatt helg. Det eneste jeg kan tenke meg akkurat nå er localbitcoins.com med personlig oppmøte hvis du vil ha i løpet av helgen, alternativt at du kjenner noen som har LTC eller BTC og som stoler på at du betaler senere.
Hvor lang tid bruker det å ta fra jeg har sendt inn personopplysninger og kopi av pass på mtgox før det er godkjent?
Ser at dere prater om forskjellige valutar som altcoins og Goldcoins eller hva de heter. Går de ann å "mine" di og? har en ganske kraftig pc som ikke blir brukt til noe..
haha, fant akkurat 1 m Bitcoin på en miner fra januar
Skulle ha kjøpt meg inn da D:
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Lurer på en ting, om man investerer i for eksempel litecoins, betyr ikke det at man er avhengig at bitcoinen ikke synker i tillegg. Man er vel nødt til å omgjøre det til bitcoin før man trekker seg?
På Bter.com kan du konvertere LTC rett til CNY.
Sitat av bergice Vis innlegg
Lurer på en ting, om man investerer i for eksempel litecoins, betyr ikke det at man er avhengig at bitcoinen ikke synker i tillegg. Man er vel nødt til å omgjøre det til bitcoin før man trekker seg?
Vis hele sitatet...
På BTC-e kan du veksle LTC inn i USD.
Tenker å kjøpe altcoins så har noen spørsmål.

Hvor får jeg kjøpt/konvertert fra bitcoin til altcoins.
Hvor får jeg kjøpt bitcoin kjapt og enkelt. Mtgox tar for lang tid å registrere meg. (over 10 dager), så vis det er noen legite nettsider der jeg kan kjøpe bitcoin via bankoverførsel eller bankkort/debetkort.
Er bitcoinnordic legit?
Sitat av trygve Vis innlegg
Tenker å kjøpe altcoins så har noen spørsmål.

Hvor får jeg kjøpt/konvertert fra bitcoin til altcoins.
Hvor får jeg kjøpt bitcoin kjapt og enkelt. Mtgox tar for lang tid å registrere meg. (over 10 dager), så vis det er noen legite nettsider der jeg kan kjøpe bitcoin via bankoverførsel eller bankkort/debetkort.
Er bitcoinnordic legit?
Vis hele sitatet...
Justcoim.com er siden du leter etter
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Den dagen Warz lager guiden han snakket om... Den dagen...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Den dagen Warz lager guiden han snakket om... Den dagen...
Vis hele sitatet...
Tror Warz ligger i sydligere strøk omringet av bitches og penger nå, så den guiden kan du se lenge etter.

Sitat av pbc Vis innlegg
Justcoim.com er siden du leter etter
Vis hele sitatet...
justcoiN.com *****
Sitat av pbc Vis innlegg
Tror Warz ligger i sydligere strøk omringet av bitches og penger nå, så den guiden kan du se lenge etter.



justcoiN.com *****
Vis hele sitatet...
10 USD gebyr sucks...
Sitat av bergice Vis innlegg
Lurer på en ting, om man investerer i for eksempel litecoins, betyr ikke det at man er avhengig at bitcoinen ikke synker i tillegg. Man er vel nødt til å omgjøre det til bitcoin før man trekker seg?
Vis hele sitatet...
Regner med at så lenge bitcoin ikke faller i den tiden du eier bitcoin, så skal det ikke bety noe.
Hva tenker dere om XRP er dette noe å satse på?

Sitat av Kailua Vis innlegg
10 USD gebyr sucks...
Vis hele sitatet...
Norsk bankoverføring EIER


Norsk bankoverføring

[COLOR="Red"]NOK 10.00 NOK[/COLOR]
For annen informasjon om innskudd, uttak og handel, se under.
Vis hele sitatet...
Sist endret av pbc; 29. november 2013 kl. 20:21.
Sitat av pbc Vis innlegg
Hva tenker dere om XRP er dette noe å satse på?



Norsk bankoverføring EIER
Vis hele sitatet...
Wops, så ikke det lol.

Hos meg står det free?

Fee FREE
Minimum amount 100 NOK
Sitat av Kailua Vis innlegg
Wops, så ikke det lol.

Hos meg står det free?

Fee FREE
Minimum amount 100 NOK
Vis hele sitatet...
Det er når du SETTER INN penger.

Er 10,- i gebyr når TAR UT penger.
Jeg satte alle sparepengene mine over på bitcoin rundt omkring 2 måneder siden etter råd fra Warez og flere andre i tråden her. Har nå litt over 9 BTC og pengene jeg innvisterte er tilbake på BSU konto

Tusen takk, dette blir et jævlig kult år for meg! Dere aner ikke hvor utrolig glad jeg var for noen dager siden når jeg tittet og så bitcoinen hadde SKYTI i været. Tusen takk!

Innvisterte også 500$ på LTC via btc-e.com , vi får se hvordan det går med den!
Sitat av PandaFlush Vis innlegg
Jeg satte alle sparepengene mine over på bitcoin rundt omkring 2 måneder siden etter råd fra Warez og flere andre i tråden her. Har nå litt over 9 BTC og pengene jeg innvisterte er tilbake på BSU konto

Tusen takk, dette blir et jævlig kult år for meg! Dere aner ikke hvor utrolig glad jeg var for noen dager siden når jeg tittet og så bitcoinen hadde SKYTI i været. Tusen takk!

Innvisterte også 500$ på LTC via btc-e.com , vi får se hvordan det går med den!
Vis hele sitatet...
GRATULERER!
Sitat av pbc Vis innlegg
GRATULERER!
Vis hele sitatet...
Er det noe gebyr om du kjøper LTC/BTC for norske kroner og tar ut BTC/LTC til walleten din?
Sitat av Kailua Vis innlegg
Er det noe gebyr om du kjøper LTC/BTC for norske kroner og tar ut BTC/LTC til walleten din?
Vis hele sitatet...
Hvilken side overfører du fra?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Den dagen Warz lager guiden han snakket om... Den dagen...
Vis hele sitatet...
Eventuelt den dagen folket begynner å trekke inn på bitcointalk hvor alle svarene på div. spørsmål er å få tak i istedenfor å spamme ned denne tråden med de samme spørsmålene over 50 sider, den dagen...
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hvilken side overfører du fra?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å sette inn 1000 NOK på justcoin å kjøpe LTC eller BTC for det å så investere i Goldcoins på cryptsy
Sist endret av Kailua; 29. november 2013 kl. 21:04.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Jeg tenkte å sette inn 1000 NOK på justcoin å kjøpe LTC eller BTC for det å så investere i Goldcoins på cryptsy
Vis hele sitatet...
Da må jeg beklage, men jeg har aldri brukt justcoin og det er lenge siden jeg brukte cryptsy så da vet jeg ikke helt sikkert, men jeg er ganske sikker på at de opplyser om det på siden demmes, anten der du skriver inn summen du vil overføre eller i FAQ.