Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4676
Hvordan får jeg best rus på Subutex hvis jeg ikke bruker nål? Under tunga, snorte? Noen annen metode som er bra?
Du kan knuse tabletten og heller pulveret under tunga. Det gjør jeg med Temgesic. Bruk eks to teskjeer , den ene tesjeen legger du tabletten oppå også den andre tesjeen oppå der, hold rundt og mos. Så heller du pulveret under tunga etterpå med den tesjeen den knuste tabletten ligger.
Jeg gjør det siden den bruker så lang tid å løse seg opp og innen den tid synes jeg mye av tabletten har kommet litt vekk ifra under tunga. Har funnet ut at jeg synes den virker både fort og best sånn.
Sist endret av Huttetutta; 7. mai 2014 kl. 23:39.
Går fint an å snorte de også.
Det jeg pleier gjøre hvertfall, men det er fordi jeg bare brekker meg når jeg legger piller under tunga, pluss at jeg liker å ta ting i nesa, så sant det er mulig.
Som jeg har nevnt i tidligere tråder er dette de eneste pillene jeg snorter (dog, jeg skal ikke ta dette preparatet igjen, for å si det mildt). Helt klar over at ulike fyllstoffer ikke er spesielt bra, men etter min subjektive erfaring får jeg raskest og mest effektiv effekt ettersom slimhinnene i nesen min later til å ta opp virkestoffet mye fortere enn noen annen metode jeg har prøvd. Det skal sies at jeg ikke akkurat har prøvd alle...
Pulveriser det så nøye som mulig i doser. "0.4mg, alt over vil få deg til å spy" - Skyfx. Men ha i bakhodet at vi alle reagerer individuelt, og må tenke på faktorer som vekt, kjønn, at vi har ulik kroppskjemi osv. Å ha det under tungen får meg regel rett til å grøsse bare ved tanken. Den forferdelige smaken og hvor lenge jeg hadde måttet gugge på stoffet i munnen. Tar man det nasalt smaker det litt sitrus. Nå skal det sies at jeg har tatt det i situasjoner hvor jeg har hatt sterke smerter, og baserer dette på hvordan man raskest og best effekt etter min mening. Anbefaler ellers aldri å ta piller nasalt. Stor risiko for at mye klumper seg i slimhinnene osv.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Som jeg har nevnt i tidligere tråder er dette de eneste pillene jeg snorter (dog, jeg skal ikke ta dette preparatet igjen, for å si det mildt). Helt klar over at ulike fyllstoffer ikke er spesielt bra, men etter min subjektive erfaring får jeg raskest og mest effektiv effekt ettersom slimhinnene i nesen min later til å ta opp virkestoffet mye fortere enn noen annen metode jeg har prøvd. Det skal sies at jeg ikke akkurat har prøvd alle...
Pulveriser det så nøye som mulig i doser. "0.4mg, alt over vil få deg til å spy" - Skyfx. Men ha i bakhodet at vi alle reagerer individuelt, og må tenke på faktorer som vekt, kjønn, at vi har ulik kroppskjemi osv. Å ha det under tungen får meg regel rett til å grøsse bare ved tanken. Den forferdelige smaken og hvor lenge jeg hadde måttet gugge på stoffet i munnen. Tar man det nasalt smaker det litt sitrus. Nå skal det sies at jeg har tatt det i situasjoner hvor jeg har hatt sterke smerter, og baserer dette på hvordan man raskest og best effekt etter min mening. Anbefaler ellers aldri å ta piller nasalt. Stor risiko for at mye klumper seg i slimhinnene osv.
Vis hele sitatet...
Rortet, litt. Beklager dette. Slik skulle teksten altså se ut.
Sist endret av Lucy In The Sky; 8. mai 2014 kl. 03:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er kilden som wikipedia bruker: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6115924

Relative to the 100% bioavailability from the intraarterial route the mean bioavailabilities were intravenous, 98%; intrarectal, 54%; intrahepatoportal, 49%; sublingual, 13%; and intraduodenal, 9.7%

Men her står det jo at det bare har 13% biotilgjengelighet under tunga! Mens Wikipedia lister 55%. Hva i helvette?
Nei, du leser feil.

Intravenøst 98%
54% intrarektalt
49% bla bla
Sublingval : 13%
Intraduodenal 9,7%
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av mercen Vis innlegg
Nei, du leser feil.

Intravenøst 98%
54% intrarektalt
49% bla bla
Sublingval : 13%
Intraduodenal 9,7%
Vis hele sitatet...
Hva er det han leser feil?
▼ ... flere år senere ... ▼
Kort innpo. Hvor lenge skal film liggende under tungen? Syes det smaker Pyton, og bare lengtet etter og svelge ned med brus/ vann. Men er redd for at noe av funken forsvinne. Anybody?
Det er fritt frem om du ønsker å la den løse seg opp under tunga eller dra det opp i nesegrevet. Personlig pleier jeg å snorte små linjer av gangen. Hørt at subben virker raskere, dog kortere ved nasalt inntak. Husk å ta deg god tid mellom hver dosering, gjerne 90 min, men minst en time for å være sikker på at virkningen er på topp. Jævlig ekkelt å overjustere på buprenorfin om man ikke har toleranse for opiater. Kan føre til et døgn (faktisk hørt om opp mot tre døgn) med trynet godt planta ned i porselenet. Stay safe!
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tas det bedre opp om man tar det rektalt? Om man får eksempel tar en sprøyte med vann og blander i suben og kjører inn?
Har noen sub tilgjengelig, jeg har toleranse og vil helst ha mest mulig funk av de jeg har igjen. Tar ikke i åra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg snorta myye sub før i tiden. Definitivt bedre enn å ta de i munnen. Rektalt funker og, men aldri prøvd