Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4320
Hei alle, har relativ liten erfaring med cola og er klar over at det er et enormt vanskelig tema og diskutere. Har dog noen spørsmål, og ville høre om noen kunne svare.

Aktiv bruker av DarkWebMarkets, spesielt siden Abrax. Som noen av dere sikkert er klar over så bestemte Abrax og kjøre en exit scam. Jeg ble klar over at de sperret uttak og bestemte at resterende penger måtte bli brukt fort.

Klarte utrolig nok å få gjennom noen kjøp, idag kom blant annet det som blir kalt fishscale cola(fordi det glinser litt). Altså cola med renhet over 90%

Jeg trodde alltid Cola på over 90% ble kjøpt kun for å kutte, men når det leveres brukerdoser på alt fra 0.2 g og oppover virker det litt rart. Jeg kjøpte bare 0.5g fordi tiden var knapp og hadde andre ting jeg også ville prøve å bestille i siste liten.

Så spørsmålet mitt er ganske enkelt hvorfor kjøpe så ren cola? Var ganske dyrt også.
Er det bare for å få, "den ultimate opplevelsen"? Uansett takk for svar!

Og til dere som mener at man ikke får tak så ren cola, har du ikke brukt DarkWebMarkets og lignende vennligst ikke diskuter, det er ikke å sammenligne med gata.
Personen jeg kjøpte hos hadde 2000-4000 salg, bare for å "backe" kvaliteten.
Det blir kjøpt for å sniffe det opp i nesa. Onsetten er mye mer ekstremt med ren cola, opplevelsen er derved langt annerledes. Det er flere grunner til å kjøpe rent. Ett av grunnene er at man aldri vet hva colaen er cutta med på gata. Har du 90% ren kokain er nok dette heller et bedre produkt. Kan tro at dersom dette er et svært bra kjøp er de resterende 10%ene ting som antiklumpemiddel, konserveringsmiddel, kanskje noe som gjør at det taes opp bedre.
Priesterr
Trådstarter
54 4
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det blir kjøpt for å sniffe det opp i nesa. Onsetten er mye mer ekstremt med ren cola, opplevelsen er derved langt annerledes. Det er flere grunner til å kjøpe rent. Ett av grunnene er at man aldri vet hva colaen er cutta med på gata. Har du 90% ren kokain er nok dette heller et bedre produkt. Kan tro at dersom dette er et svært bra kjøp er de resterende 10%ene ting som antiklumpemiddel, konserveringsmiddel, kanskje noe som gjør at det taes opp bedre.
Vis hele sitatet...
Ja skjønner, men burde ikke doseringen være ganske mye mildere da jeg hører gate-kola er på alt fra 20-40%?
Ville bare tenkt at en linje med "ren"cola burde man kanskje være mer forsiktig med?
Uansett, takk for svaret. Logisk sett, kunne man vell tenkt seg til det meste.
Sitat av urge224 Vis innlegg
Ja skjønner, men burde ikke doseringen være ganske mye mildere da jeg hører gate-kola er på alt fra 20-40%?
Ville bare tenkt at en linje med "ren"cola burde man kanskje være mer forsiktig med?
Vis hele sitatet...
Jo, 1g vil være mye sterkere når konsentrasjonen er 90% enn 20%.
Sist endret av h4ppyg0lucky; 11. november 2015 kl. 21:37. Grunn: skirveleif
Sitat av urge224 Vis innlegg
...burde ikke doseringen være ganske mye mildere...
Vis hele sitatet...
Absolutt Med så ren kola er det bedre å ta små bumps på tuppen av en kniv/nøkkel. Jeg, som ikke har noen toleranse til kokain, ville startet med 25-30mg og justert deretter ifht. toleranse og effekt.
Hvordan er det å gro kokaplanter? Og hvor rent er egentlig dette hvite pulveret kokain består av? Så en dokumentar en gang hvor det ble sagt at der kokablader vokser, var det mest vanlig for de som bodde der å tygge bladene, ikke å prosessere det til pulverform først. Hvordan har dette med at det absolutt skal gjøres om til pulverform kommet til? Ifølge den dokumentaren så var det en skitten og møysommelig prosess... for ikke å snakke om risikoen ved å frakte det.
Noen her som har prøvd fishcale coca fra darkweeb innlands?
Og hvordan var den ?
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Hvordan er det å gro kokaplanter? Og hvor rent er egentlig dette hvite pulveret kokain består av? Så en dokumentar en gang hvor det ble sagt at der kokablader vokser, var det mest vanlig for de som bodde der å tygge bladene, ikke å prosessere det til pulverform først. Hvordan har dette med at det absolutt skal gjøres om til pulverform kommet til? Ifølge den dokumentaren så var det en skitten og møysommelig prosess... for ikke å snakke om risikoen ved å frakte det.
Vis hele sitatet...
Pulveret kan være 100% kokain, riktignok bensoylmetylekgonin. Når en tygger bladene får en ikke like sterk effekt som ved å sniffe en langt mer potent konsentrasjon av virkestoffet. Derfor skal dette ''absolutt gjøres om til pulverform''. Noe av poenget med kokain er jo rushet en får helt i starten.
Sist endret av Relevant; 12. november 2015 kl. 02:36.
Jeg for min egen del kjøper ikke cola om den ikke:

A) Er såpass billig at jeg kan vaske ut de verste urenhetene selv.
B) Over 80% renhet.

Hvorfor? For alt annet er bortkastede penger.

I helgen som var vasket vi en 10´r med allright gatekvalitet, og satt igjen med nesten 3g tørket pulver igjen. Skal jeg tippe en renhet etter slik vasking vil dette være 75% pluss da en ikke får tatt all drit.

Å bruke 20-30% cola anser jeg som waste, og med liten effekt.

Angående å dyrke kokaplanten så er det ikke allverden jobb å få planten opp. Det som derimot er verre er å etterligne det atmosfæriske trykket disse plantene krever for å produsere alkaloidene. Egen produksjon i Norge vil derfor være vanskelig.

Om man skulle få huket tak i blader så er selve ekstraksjonen av kokain ganske enkel, og jeg selv har vært med på denne prosessen.
Så det gikk greit å få cola fra utlandet i posten altså? er det lov og spørre hvilke land du bestilte fra?
Priesterr
Trådstarter
54 4
Sitat av Trixxx Vis innlegg
Så det gikk greit å få cola fra utlandet i posten altså? er det lov og spørre hvilke land du bestilte fra?
Vis hele sitatet...
haha, ja gikk som gull. Fantastisk stealth. Dette var fra England.
Sitat av urge224 Vis innlegg
haha, ja gikk som gull. Fantastisk stealth. Dette var fra England.
Vis hele sitatet...

Nice