Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  225 43029
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar

Klikk for stor poster

Tid: Lørdag 15 juni 20:00-03:00
Sted: Fabrikken (Vulkan/Maridalsveien 13B)
Pris: 220 kroner
Aldersgrense: 18 år!
Kapasitet: 200
Billetter: Billettservice +freakfest.no
Bar: Øl, vin og rusbrus
Facebook: Freakfest 2013

Artister:
Solnørdal
Marius Koren
WeAreFiasko

Spilletider:
20:00-21:30 Solnørdal
21:30-02:00 Marius Koren
02:00-03:00 WeAreFiasko

Mer informasjon:
Parktreff
Couchsurfing
Bilpool

Litt om arrangementet:
Finally, det blir freakfest i år også!
Dørene åpner 20:00, musikken fyres opp samtidig. Solnørdal og Marius Koren har lovet å holde lydnivået lavt fram til 00:00, etter dette blir volumet tilpasset stemningen i lokalet. WeAreFiasko debuterer på scena 02:00, og 03:00 er festen over for i år. Alle kan kjøpe billett, så det er bare å dra med deg venner og bekjente. Billettsalget avsluttes det sekundet arrangementet starter. Flere kommer til å møte opp på parktreffet tidligere på dagen, der er ingen aldersgrense og alle er velkommen. Pizzatreff ordnes på fredagen, tid og sted avtales fjorten dager før på forumet.

Enjoy..
Nice! I'll be there Da blir det tredje året på rad. Uforglemmelige fester, dette!
Dette blir bra, fint dere tar ansvar og arrangerer.
Bra tiltak! Har kjøpt billett allerede og gleder meg
Da var billetten kjøpt. Tror dette her kan bli veldig bra.
Liker at det er tilbake på Fabrikken, forresten. Syns det var et bedre lokale enn KH, hvor det var i fjor.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Kudos for tiltaket. Kunne ikke vært bedre booking om jeg skulle gjort det selv. I'll be there with bells on! Satser på å bli litt mindre salongberuset denne gangen...
Sist endret av nso; 9. april 2013 kl. 20:53.
Sitat av nso Vis innlegg
Satser på å bli litt mindre salongberuset denne gangen...
Vis hele sitatet...
Ditto! Haha
Jeg kommer, 3 året nå, dette blir bra
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Perhaps. Er alle artistene der fra nFF btw?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Perhaps. Er alle artistene der fra nFF btw?
Vis hele sitatet...
WeAreFiasko er ihvertfall http://freak.no/forum/showthread.php?t=240965
Wiii! Gleder seg!
Solnørdal, reporting in! Vært en on/off bruker av Freak siden 2006 Når jeg forresten ser det er noe admins her i tråden, mistet min gamle account da den gamle mailen forsvant, hvem skal jeg henvende meg til for å få fiksa opp i det?

Utenom det, weeho, dette blir fett!
Stilige greier!


Har noen kjappe spørsmål til noen Oslo-vante Freaks:

Hvordan er det for meg som er fra Bodø-området å skaffe billig overnatting helst nær det aktuelle stedet? Er og awesome om noen tør å låne bort et gjesterom eller en sofa til en fyllebukk av en nordlending!

Hvis jeg velger å smøre godlukt bak øra å dra på byen med gjenget, hva er snittalderen sånn ca, og er det bare brøtthæsta eller er det litt jenter å finne i gjengen?



Should Mozzie go?
Coachsurfing er helt klart billigst. Skriv et innlegg i tråden her og følg med om noen kan låne deg en sofa.

Snittalderen er vel vanskelig å si, men med tanke på 18 års grense kan du nok forvente en del 18-20 åringer, men samtidig en god del folk i midten av 20-årene og starten av 30-årene. Det er og en del jenter på nFF.

Uansett burde man ikke tenke på mye på andelen jenter og aldersgruppen på folkene. Freaks er generelt er veldig åpen og inkluderende gruppe - og folk flest fungerer bra sammen på tross av aldersforskjeller. Og om man drar på freakfest for å sjekke opp jenter så er utgangspunktet helt feil.
Sist endret av etse; 9. april 2013 kl. 23:38.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Fantastisk kult at Cappy (m.flere ?) fikk i stand dette! Ganske sikker på at jeg kommer i år også.

Detta blir gøy
Sist endret av aeon_illuminate; 10. april 2013 kl. 00:50.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Godt å se at folk ønsker å komme. De av dere som skulle være i tvil bør ta en kikk på timelapse fra de forrige offisielle freakfestene.

Timelapse 2011 Timelapse 2012

Løp og kjøp..

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Perhaps. Er alle artistene der fra nFF btw?
Vis hele sitatet...
Solnørdal og WeAreFiasko er medlemmer, Marius Koren er hyret inn utenfra.

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Should Mozzie go?
Vis hele sitatet...
Mozzie should go..
Overnattingstips for de med sære toalettvaner og frykt for bar overkropp(sakset ut fra freakfest2012-tråder):
http://freak.no/forum/showpost.php?p...5&postcount=52
http://freak.no/forum/showpost.php?p...2&postcount=35

I tillegg kan jeg nevne:
Scandic Vulkan - hotell som ligger ruffly vegg-i-vegg med fabrikken. Jeg vet ingenting om priser eller standard, men det er ihvertfall nærme
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Høres artig ut, mest siden jeg kjenner cirka ingen på freak IRL. :P Kanskje man skulle ta turen nedover?
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Høres artig ut, mest siden jeg kjenner cirka ingen på freak IRL. :P Kanskje man skulle ta turen nedover?
Vis hele sitatet...
hiv deg på. Noe av det som gjør freak-fest så morsomt er at det er veldig mange der som kjenner ingen (eller nesten ingen) av de som kommer. Derfor er det veldig lett å komme i kontakt med masse forskjellige mennesker - også mange mennesker du gjerne ikke ville kommet i kontakt med til vanlig.
Ey konge! Kanskje jeg skal prøve og komme denne gang. Solnørdal, Sondre? WeAreFiasko har jeg noen felles bekjente med. Det var jeg som lurte på om jeg kunne bruke musikken deres i youtube filmer, venn av Kim a.
Sist endret av eisval; 10. april 2013 kl. 20:55.
Tror jeg slenger meg på, har nettop fylt 18 rundt den tid
Shit, skal prøve å ikke bli like full som siste gangene, husket jo nesten ingenting av kvelden, gleder meg!
Jeg kommer, men for ikkje kjøpt billettene før ut i neste uka når det nye VISA kortet kommer.

EDIT: Er det noen fare for at billettene blir utsolgt?
Sist endret av 0xFF; 11. april 2013 kl. 20:38.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Jeg kommer, men for ikkje kjøpt billettene før ut i neste uka når det nye VISA kortet kommer.

EDIT: Er det noen fare for at billettene blir utsolgt?
Vis hele sitatet...
Det går nok bra.. ;)
Ren nysgjerrighet: Hvor mange billetter er lagt ut, og hvor mange har kjøpt hittil?
I'll be there! Alle gode ting er tre
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Ren nysgjerrighet: Hvor mange billetter er lagt ut, og hvor mange har kjøpt hittil?
Vis hele sitatet...
200 billetter er lagt ut for salg. Flere enn forventet har kjøpt, men det er fortsatt mange billetter tilgjengelig. Informerer på tråden når det er kritisk få igjen.

Vi har mangel på legepersonell, så det er bare å komme..
Hva pleier gjennomsnittsalderen å være på disse festene da? På timelapse videoen fra 2012 så det ut som de fleste var rundt 18-20 år Er det noen på alderen min som kommer. Jeg er 27.
Sitat av shallis Vis innlegg
Er det noen på alderen min som kommer. Jeg er 27.
Vis hele sitatet...
Både i fjor og 2011 var det mange både på din alder og eldre igjen.
Navbruker fra Moss
hvis trygda strekker til så kommer jeg
Sitat av shallis Vis innlegg
Hva pleier gjennomsnittsalderen å være på disse festene da? På timelapse videoen fra 2012 så det ut som de fleste var rundt 18-20 år Er det noen på alderen min som kommer. Jeg er 27.
Vis hele sitatet...
Det kommer er del på rundt din alder, inkludert meg selv.
stonerchick
8 0
høres fett ut. skulle gjerne vært der, men har en dom å sone. Hvis ikke jeg kan få ordnet meg en perm, da
Sitat av shallis Vis innlegg
Hva pleier gjennomsnittsalderen å være på disse festene da? På timelapse videoen fra 2012 så det ut som de fleste var rundt 18-20 år Er det noen på alderen min som kommer. Jeg er 27.
Vis hele sitatet...
Alder spriker en god del, men du finner garantert noen rundt din egen alder. Selv er jeg ~25 og kjenner en god del andre freaks i samme aldersgruppe.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av shallis Vis innlegg
Hva pleier gjennomsnittsalderen å være på disse festene da? På timelapse videoen fra 2012 så det ut som de fleste var rundt 18-20 år Er det noen på alderen min som kommer. Jeg er 27.
Vis hele sitatet...
Jeg er sjøl 27 så du er ikke alene. Alderen har egentlig ikke så mye å si, jeg har i hvertfall tenkt lite på det når jeg har møtt folk på freaktreffene. Det er jo generelt veldig sprikende alder i arbeidslivet, høgskoler og universiteter, så hvorfor ikke på freakfest.

Dessuten har alle den en ting til felles, at de henger her..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Erfaringsmessig er alderen lavere på parktreff, men på kvelden er det 20+ med hovedvekt på 23+. Det er også ganske mange av oss rundt 30+
Sist endret av nso; 15. april 2013 kl. 16:07.
Hvor i landet er det? Vurdere å dra visst jeg er hjemma fra jobb da og visst noen andre kunne tenkt seg turen fra Haugalandet pm ! visst noen flere er int, kan ta min bil!
Sitat av CookieY Vis innlegg
Hvor i landet er det? Vurdere å dra visst jeg er hjemma fra jobb da og visst noen andre kunne tenkt seg turen fra Haugalandet pm ! visst noen flere er int, kan ta min bil!
Vis hele sitatet...
Oslo, for kart:
http://www.bing.com/maps/default.asp...KPL6&mkt=en-GB
Sitat av CookieY Vis innlegg
Hvor i landet er det? Vurdere å dra visst jeg er hjemma fra jobb da og visst noen andre kunne tenkt seg turen fra Haugalandet pm ! visst noen flere er int, kan ta min bil!
Vis hele sitatet...
Det er i Oslo, på grunerløkka. Både parktreffet og selve festen.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Blir stas!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av CookieY Vis innlegg
Hvor i landet er det? Vurdere å dra visst jeg er hjemma fra jobb da og visst noen andre kunne tenkt seg turen fra Haugalandet pm ! visst noen flere er int, kan ta min bil!
Vis hele sitatet...
Hvis du har en bil tilgjengelig og ønsker passasjerer kan du annonsere det på bilpool tråden. Det er sikkert noen freaks der ute som ville satt pris på det. Hvis du vil spare deg for kostnadene ved å bo på hotell kan du sjekke ut couchsurfing tråden. Også må du ikke glemme det viktigste, billettene!

Ha en god tur mot Oslo..
Jeg og Choobe her på forumet vurdere og dra med fly nedover fra Finnmark.
Om noen andre fra Finnmark skal nedover, så kan vi eventuelt møtes å hjelpe hverandre å finne fram.

Vi ønsker også hjelp til soveplass, vi er liberal så alt røyking gjør oss ingenting.
Da var billetten bestilt. Ser frem til en strålende aften.
nice detta alle kan joine ell?
er dette fest eller? som i-fest, hmm hæ..? party???xD
hva slags musikk blir det spillt her da?
kan ikke se at noen innlegg engang har nevndt noenting om musikk her engang jo
Sist endret av morsom vampyr; 19. april 2013 kl. 03:15.
Sitat av morsomvampyr Vis innlegg
er dette fest eller? som i-fest, hmm hæ..? party???xD
hva slags musikk blir det spillt her da?
kan ikke se at noen innlegg engang har nevndt noenting om musikk her engang jo
Vis hele sitatet...
Første post i tråden av sjefen sjøl:

Sitat av Cappy Vis innlegg

Klikk for stor poster



Artister:
Solnørdal
Marius Koren
WeAreFiasko

Spilletider:
20:00-21:30 Solnørdal
21:30-02:00 Marius Koren
02:00-03:00 WeAreFiasko



Enjoy..
Vis hele sitatet...
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av ZZZmiss91 Vis innlegg
nice detta alle kan joine ell?
Vis hele sitatet...
Ja, alle er velkomne, men hvis det eneste du interesserer deg for er fotball må du nok lete litt for å finne noen å snakke med.
Count me in.

Får vel dra med meg Les Paul. (Brukeren, ikke merket.)
Gladnyhet: Dagen før Freakfest spiller Fatboy Slim på Rockefeller! Blir en bra helg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Gladnyhet: Dagen før Freakfest spiller Fatboy Slim på Rockefeller! Blir en bra helg.
Vis hele sitatet...
Takk for den, billett ble sporenstreks huket inn