Skal prøve å holde dette innlegget kort. Ble grovt mobba og banka hver dag i over 10 år. Sliter nå veldig psykisk, er suicidal og ble henta av ambulanse for noen uker siden og takka nei til innleggelse siden jeg følte meg bedre. Problemet er at psyken min er opp og ned konstant. En dag kan jeg være helt fin, mens neste dag kan jeg ønske å ta livet av meg selv. Sliter med å slappe av og er på høygir konstant. Klarer ikke å senke skuldrene bittelitt en gang. Går til dps, og foreslo for psykologen å prøve ut medisinering, men siden jeg er i utredningsfasen var det fullstendig uaktuelt. Jeg får ikke sove om natta i det hele tatt, må ta 5x den forskrevede dosen med phenergan for å få sove i det hele tatt. Klarer ikke å møte på skole, klarer ikke å finne meg jobb, mista gnisten for trening og å være med venner. Orker snart ikke mer.
Hadde legetime nå nettopp og de sa at medisinering er uaktuelt. Jeg må vente til jeg er ferdig utreda, problemet er at psykologen mener jeg er ferdig utreda om 3-4 måneder. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg klarer å holde ut i 3-4 måneder til..
Hadde legetime nå nettopp og de sa at medisinering er uaktuelt. Jeg må vente til jeg er ferdig utreda, problemet er at psykologen mener jeg er ferdig utreda om 3-4 måneder. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg klarer å holde ut i 3-4 måneder til..