Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 281
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg byttet nylig over fra buprenorfin til buvidal injeksjon, tar 16 mg én gang i uka. På pillene kunne jeg bare la være å ta i noen dager også fikk jeg god effekt av minusen, men er det noen måter jeg kan lure meg unna på buvidal? Feks ta minus dagen før jeg skal ta injeksjon?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Er ikke hele poenget med disse injeksjonene at du skal slutte med minus?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Trådstarter
Hvor lenge sitter buvidal i kroppen? Jeg får jo ny buvidal injeksjon hver tirsdag, betyr det at jeg kan ta minus i stedet for å sette en ny injeksjon neste tirsdag feks, eller må jeg la være å ta injeksjonen også vente til onsdag, torsdag eller enda senere for å ta minus?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke hele poenget med disse injeksjonene at du skal slutte med minus?
Vis hele sitatet...
Jo du kan vel si det, men det er ikke alltid så svart/hvitt. For min del er "hele poenget" med LAR skadereduksjon, ikke nødvendigvis å bli 100% rusfri eller å aldri ta minus. Jeg gikk fra å ta minus hver dag til å nå kun ta det i krisesituasjoner hvor alternativet hadde vært verre, så det er ikke nødvendig å komme med moralpreken eller noe sånt.

Har du svaret til spørsmålene mine så setter jeg pris på hjelpen.