Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 679
Anonym bruker
"Rød Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå gikk hele tråden over styr og stokk her, så tror jeg setter denne disklaimeren opp toppen her:
Legger ikke skjul på at denne tråden er laget i samarbeid med både Rivotril og Ksalol fra Galenika, samt ett absurd antall jointer, så ikke le av meg gutta. Hørtes plutselig veldig lurt ut å kvitte seg med en eske smertestillende jeg fikk av legen etter operasjon og en Ritalin, men kjenner ingen som bruker det.

Smakte med en kompis som nevnte noe jeg syntes hørtes kult ut, lignende slik som bole gutta har, der de får annonsere overskuddsvarer etter endt kur, eller feilkjøpte varer og lignende(mao veldig uskyldig skala). Det har foregått samme plass i over 10 år vistnok.

Vet det finnes dnmno forumer, men da må man betale i dyre dommer for å kjøpe seg vendor account, og så selge på markedene. Der er jo ikke veldig aktuelt for noen som bare vil få bort noen pakninger med medisiner jeg ikke kommer til å benytte selv.

Hadde vært fint med ett lite community der folk kan selge medisinene sine hvis de ikke bruker dem lengre, eller har kjøpt noen gram hasj som ikke falt i smak(hvis det fikk til å fungere uten at folk ble svindlet)

Selvsagt svært stor fare for svindel ved noe sånn uten escrow løsning, eller middlemans med noe å tape. Finnes vell ingen escrow service for crypto utenom å benytte seg av markedene?

Finnes det noe lignende, isåfall. Hvor foregår det? Telegram, Snapchat, deepweb, eller kanskje Reddit? Finnes mange utenlandske subreddits der det foregår slikt, inni mellom alle svindelen.

Til;dr
Kompis snakka om noe som fikk meg hypp på å selge en-to pakker Ritalin jeg ikke skal bruke, i bytte mot crypto.
Å bli selger er åpenbart ikke aktuelt, det koster mer enn de få pillene jeg har til overs er verdt sikkert, samtidig så er det ingen ønsker om å bli en selger, kun ute etter å sjekke om det finnes noen som vet OM det eksisterer noe som dette.

Ja, jeg er temmelig blank når det kommer til darkweb, men det jeg ser for meg foregår nok mest i semi-lukkede grupper i diverse sosiale medier, eller private subreddits.
Dealere som annonserer varer, og kunder som etterspør spesifikke varer, og brukere som annonserer varer de ikkke trenger, eller har gjort ett engangs røverkjøp.

PS. Prøver ikke å innlede noen salg eller direkte info om slike steder. Dette er mest sannsynlig glemt når vekkerklokka slår, men akkurat nå så høres det så lurt ut å selge den esken til noen, slik at jeg kan bruke cryptoen på å bestille litt hasj!

Hvis du syntes dette høres ut som ett labert forsøk på infiltrasjon, utført av en…. kontorstol polis fra bygda så… så ser jeg den altså.
Men jeg er ikke ute etter informasjon om konkrete steder, jeg vil bare vite om det er en greie. En vanlig greie mener jeg.

Hvis ikke så burde noen sette opp noe slikt, et sted det foregår småhandel. Ett sted så beskjedent og kjedelig at Kripos ikke hadde orket å bruke krefter på å stenge det ned engang.

Hadde vært veldig kult om man kunne tilby å selge feks en boks Ritalin, vist bilde proof på at du har den(navnelapp på bilde), så fått postet en annonse som «Ritalin 20mg, 30 stk boks, 600k».
Om noen var interessert, så ville pengene blitt sendt til en mellom mann, når han har pengene, så sendes boksen avgårde, og så slippes pengene fra mellommannen til selger, mot ett lite gebyr.

Tl;dr nr 2

Finnes det et organisert sted der folk selger småsaker, eller ett forum/marked for sånn? Eller er det kun kids via Snapchat som holder på sånn?

Beklager for lengden på tråden,
Og kvaliteten på innholdet i den,
Tankene var litt all over as jeg skrev.
Ikke ute etter å selge noe her inne, og mest sannsynlig har jeg lagt fra meg tanken om å noen gang gjøre det også, så snart jeg våkner og benzodiazepinen er på vei ut.

Slett gjerne om den ikke er love å poste her, men jeg prøve ikke å source eller snakke om konkrete markeds, grupper sider osv, så jeg tror posten er lovlig.

Takk for meg, hilsen gytt med veldig good form at the moment. Love all, one love folkens. Håper jeg tar til vett og leverer det til apoteket eller kaster det. Kjenner tross formen, allikevel angst plutselig siden jeg snakker om å selge noe kanskje, aldri gjort noe sånn, men kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. Selv når venner har spurt om jeg kan få tak i hasj til dem så har jeg sagt at jeg ikke kan det, selv om min venns bror ofte selger, han har alltid en plate med hasj liggende..

Uansett, god natt mine venner. Dette er sikkert glemt som om det aldri var tenkt tanken engang innen jeg står opp, tåler ikke mye benzo. .
Benzo is a hell of a drug
Så fint å se du vil gjøre verden en tjeneste ved å selge et brett med xanax, rivotril og "overskudds" hasj

Oi, jeg har 1 pille til overs. Ikke faen om jeg tar den selv. Den kan selges for 50 kr i crypto!

Benzohjernen trenger litt hvile nå <3
Ny rekord i lengste tldr
Anonym bruker
"Rød Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Se her ja, fire Timer siden. Vet jeg har skrevet dette, men jeg husker det ikke. Klarte nettopp å få ett sår i ansiktet, og nå ligger jeg å ruller en joint i senga for å garantere at jeg ikke går noen steder når jeg har røyka den, vil bare sove nå, glemme dette, denne søndagen, og lørdagen.

Rett før keg fikk en lur ide om å ta noen flere benzo foe å få sove bedre. Tror jeg må få ruller denne jointen ferdig før jeg skriver noe mer, ellers glemmer keg ut jeg skal legge meg igjen sikkert.