Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 855
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg har nå testet phenibut hcl startet med 500mg første gang rundt okt 2022 jeg fikk smerte i magen denne kom aldri tilbake etter det, begynte å øke dosene sakte til jeg kom til 1000 mg men kjente ikke så mye med tanke på eufori, jeg merket av søvn ble bedre ellers fikk jeg også følelse av at jeg hold på å " miste balanse" men dette var bare noe jeg følte men klarte å gjenomføre mine vanlige daglige oppgaver selv om jeg tok det.

Hvor mage gram har dere dosert og hvilken dose har vært deres " sweet spot" der dere kjente følelse av eufori og at sosial angsten forsvant.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Selv tar jeg 3g .. par ganger i uka , sykt deilig og kjenner det nesten et helt døgn! viber som faen.. særlig hvis jeg tar det med noen øl i tilegg på byen :P føles litt ut som jeg har tatt en lettere xtasy xD
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker pheni for dates. Eller hvis jeg trenger å være ekstra på når jeg skal pule, blir sykt kåt på pheni.

Husk at du bør ta det på tom mage.

Personlig tar jeg 1200mg. Kan redosere noen ganger utover dagen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker pheni for dates. Eller hvis jeg trenger å være ekstra på når jeg skal pule, blir sykt kåt på pheni.

Husk at du bør ta det på tom mage.

Personlig tar jeg 1200mg. Kan redosere noen ganger utover dagen.
Vis hele sitatet...
damn.. skulle ønske jeg blei kåt.. jeg blir helt omvendt.. blir så stein at jeg blir faktis uten libido xD

Kan hende jeg bruker for mmye tho.. haha bruker det før jobb intervju jeg ass.. Har alltid fått jobben