Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1060
Anonym bruker
"Varsom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo, jeg fant 3g med heroin når jeg ryddet her! Går på urinprøver som blir sendt til laboratoriet. Klarte bare ikke motstå fristelsen når jeg fant dette.

Dette var på fredag - brukte fram til mandag morning! Totalt 3g, jeg er veldig aktiv trener mye og spiser sunt å spiser bra.

Så har jeg en urinprøve nå på torsdag . Da er det 3-4 dager siden inntakk avhengig av ossen man regner det. Jeg regner med jeg kan få utsatt prøven fra kl 09.00 til kanskje rundt 15.00 på torsdag. Da hjelper det sikkert å drikke å pisse masse denne dagen og dagene fram til prøven!

Noen som har noen lignende erfaringer? Leser på nettet at urinprøver for stoffer heroin skiller seg ut i alt fra 3-5 dager (mye forskjellig)

Å det er vel bedre å utsette prøven å ikke ta den på morran i forhold til morgenurin?
Takk for svar
Jupp. Du er på rett spor! Dette kommer til å gå bra kompis. Du er godt innafor (:
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jupp. Du er på rett spor! Dette kommer til å gå bra kompis. Du er godt innafor (:
Vis hele sitatet...
Aner ikke om det er ironisk eller ei! Jeg føler ikke det her går riktig vei, vurderer å innrømme bruket også! Men har snart gått 6 måneder (det jeg trenger for å bli ferdig)

Har aldri meldt meg syk etc så dette kunne jo vært et alternativ såklart.
Nei altså, eller jo. Jeg var sarkastisk. Jeg er bare så lei av å lese gjennom 10-20 tråder om dagen der narkomane som er på urinprøver går på smell og spør freak om velsignelse om det går bra.

Kort fortalt; vi vet ikke. Det er dumt å ta narkotika når man er på urinprøver. Ta konsekvensene som er mann! (:

En grei huskeregel; etter 5-6 halveringer så er stoffet mer eller mindre ute av kroppen. Sporer de for metabolitter av stoffet , kan det spores lengre.
Sist endret av Superspurv; 14. mars 2023 kl. 20:32.
Anonym bruker
"Enig Troll"
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nei altså, eller jo. Jeg var sarkastisk. Jeg er bare så lei av å lese gjennom 10-20 tråder om dagen der narkomane som er på urinprøver går på smell og spør freak om velsignelse om det går bra.
Vis hele sitatet...
Når til og med avisene har klart å gå bort i fra å bruke “narkoman” så burde man klare det her inne også. Det er ikke sikkert du mener noe vondt, og det beskriver kanskje personene du mener bedre enn flere andre utrykk, men det blir veldig likt som å bruke “neger” for å beskrive mørkhuda folk. Det har en veldig negativ ladning. Rusbrukere er ett bra ord, rusmisbruker passer noen enda bedre, mens “folk” hadde vært mer en tilstrekkelig i dette tilfellet.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Du befinner deg helt i grenseland så det er egentlig bare å vente å se om du tester positiv eller ikke
Ro deg ned litt superspurv alle trenger ikke lage lage innlegg som passer for din personlige smak. Jeg og deg vet selvfølgelig at du kan finne masse info om dette på nett men det er jo fordi vi har lest det før, mange kommer her fordi de ikke vet hvor de ellers skal få svar på slike spørsmål. Og det er jo ganske naturlig da det er på Rus>Rusmidler forumet. Ønsker ikke at forumet kun skal inneholde slike tråder det gjør sikkert ikke du heller men da kan du heller bidra med noe eget innhold enn å klage på andres innlegg og at de er "narkoman"

Tror du er veldig på grensa til å få en ren prøve men det er veldig vanskelig å si jeg så hadde ikke fått for høye forhåpninger. Du bør absolutt prøve å få utsatt det så lenge som mulig.

Det beste rådet jeg kan komme med er å drikke masse masse vann slik at du pisser helt klart og piss noen ganger før du skal inn så får du utvannet prøven mest mulig. De kan se at det er mye vann i urinen men det er ikke uvanlig og går fint en gang i blant. Ingen garanti men det hjelper helt sikkert

Til en annen gang funker det med syntetisk urin fra nettet men er litt styr
Sist endret av Bluesky_; 14. mars 2023 kl. 22:16.
Jeg vil si det er ganske høy sannsynlighet for å teste positivt for 6mam, nesten bedre å melde at du sprakk, så fort som mulig. Har brukt heroin og gått på pissings i årevis, og min erfaring er at du må regne minst 5 dager clean, hvertfall hvis du har inntatt 3 gram, og det er labtest. Men har opplevd å bli busta etter 6-7 dager clean også. Og det er ikke etter valg heavy bruk.
Sist endret av thetech; 14. mars 2023 kl. 23:57.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ro deg ned litt superspurv alle trenger ikke lage lage innlegg som passer for din personlige smak. Jeg og deg vet selvfølgelig at du kan finne masse info om dette på nett men det er jo fordi vi har lest det før, mange kommer her fordi de ikke vet hvor de ellers skal få svar på slike spørsmål.
Vis hele sitatet...
Hva tenker du er en passelig løsning da? Skal trådene bare dø ut? Skal vi være brutalt ærlige mot trådstarterne og informere om at de er fucked uansett? Skal TS får 10 svar med 'Vet ikke, du er i grenseland'?

Jeg kan selvfølgelig prøve å jobbe litt med meg selv for å unngå å bli trigget av disse urintestings- trådene.
]
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ro deg ned litt superspurv alle trenger ikke lage lage innlegg som passer for din personlige smak. Jeg og deg vet selvfølgelig at du kan finne masse info om dette på nett men det er jo fordi vi har lest det før, mange kommer her fordi de ikke vet hvor de ellers skal få svar på slike spørsmål. Og det er jo ganske naturlig da det er på Rus>Rusmidler forumet. Ønsker ikke at forumet kun skal inneholde slike tråder det gjør sikkert ikke du heller men da kan du heller bidra med noe eget innhold enn å klage på andres innlegg og at de er "narkoman"

Tror du er veldig på grensa til å få en ren prøve men det er veldig vanskelig å si jeg så hadde ikke fått for høye forhåpninger. Du bør absolutt prøve å få utsatt det så lenge som mulig.

Det beste rådet jeg kan komme med er å drikke masse masse vann slik at du pisser helt klart og piss noen ganger før du skal inn så får du utvannet prøven mest mulig. De kan se at det er mye vann i urinen men det er ikke uvanlig og går fint en gang i blant. Ingen garanti men det hjelper helt sikkert

Til en annen gang funker det med syntetisk urin fra nettet men er litt styr
Vis hele sitatet...
Takk, bra jeg ikke var den eneste som reagerte på måten han avarte åå ser det går igjenom flere tråder de siste årene om akuratt det samme. Hakke ned på folk son spør likesinnede om hjelp

Jeg vil oppdatere når jeg har fått svar på prøven! Er helt i grenseland ja, men velger å prøve!
Sist endret av SnillDrue; 15. mars 2023 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Hvor ble det av oppdatering her? Hmmm