Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 715
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei alle sammen har i de siste helgene hatt lite å gjøre og kjeder meg som bare faen her hvor jeg bor, går i bare trening stort sett i helgene har har dere tips til noe rampestreker og andre ting jeg kan finne på kom gjerne med forslag alt funke. Det eneste jeg kom på er å kaste vannbalonger på drita folk i helgene eller snike meg inn på kino.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Hvor gammel er du? Dette er jo slikt tenåringer holder på med..

Begynn heller med litt gaming? Mange kule gratis spill til pc nå, og enda mer du kan piratkopiere hvis du ønsker.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Tja rane noen kanskje? Innbrudd? stjele bil? Neida
hendene over hodet
supranaut's Avatar
Lær deg å male
enig men han over, bruk kreativiteten til en hobby
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja rane noen kanskje? Innbrudd? stjele bil? Neida
Vis hele sitatet...
Joda! Kjempe morro! Kan også anbefale å hoppe i strikk… uten strikk
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Kanskje Aids hadde vært gøy å fått? Haha igjen, neida
The world is my enem
Du høres ut som en ungdom som hadde passet inn i mitt enda ikke realisert prosjekt. Som går på og vise ungdom som faller ut av skole eller lignende. at det er ufattelig mange som har det som dem og vise dem at det ikke er noe gale med dem bare fordi de ikke klarer følge ett utdanningsløp som er foreldet og som gjør lite for å faktisk gjøre det interessant for dem som ikke finner glede i å få gode karakterer og som føler dem ikke passer inn i klasserommet. Som gjerne tenkte som meg når jeg kun var 11 eller 12 år gammel, at om dette var alt livet handlet om. Stå opp tidlig jobbe eller fullføre oppgaver for så og ligge seg tidlig og gjøre nøyaktig det samme dagen etter. Jeg husker dette var en tanke som fikk meg til å spille spørsmål om hele levemåten min. Den dag i dag så vet jeg at selv om det i 2023 handler om å gjøre det bra på skolen, skaffe seg en jobb man skal møte opp til hver dag for resten av livet ditt og helst en jobb som betaler godt slik at du og kan unne konen din og barna alt det vennene deres får. Dyre klær, nyeste iphonen. Også må man ha med rekkehuset eller helst enebolig med garasje som har plass til en Tesla som du betaler månedlige avdrag på.

Personlig ville jeg ikke hatt dette om du hadde kastet det etter meg, eller hadde kanskje tatt imot boligen som jeg kunne solgt og kjøpt meg noe som passer MEG og ikke løpe i ett evig rotte hjul etter ting jeg egentlig ikke ønsker meg men som reklame og resten av verden har fortalt meg at jeg må ha for å være vellykket. Jeg synes synd på personer som lever slike liv og jeg synes synd på barna deres som aldri føler seg god nok siden far til "Morten" hadde kjøpt den dyre versjonen av den nyeste iphonen men "stakkars" per står der med den vanlige versjonen og føler seg mislykket. Kanskje satt litt på spissen men samtidig ikke.....
Sist endret av NeverAgain; 25. september 2023 kl. 23:29.
Istedet for å kaste bort tida di på sånt bruk den heller på å lære deg noe kult
1800 free educational website and apps

Ellers er snike seg inn på kino en god ide. Kanskje et lite rush og samtidig helt harmløst.

Kaste vannballonger på folk? Wtf, nei.