Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 657
Heisann! Hva slags piper finnes for å røyke rent? Hvor kan man evt kjøpe det?

Aldri prøvd rent før,men hadde spart lungene for mye hvis effekten er ganske grei😂
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle piper kan brukes til reint. De fleste krever at man bruker en piperist for å holde hasjen på plass, men så finnes det jo ett hav av andre metoder som er veldig populære.

Dab rigs, quartz bangers, dynavape, concentrate vapes, og så videre.
Jeg vil anbefale en one hitter og en liten bong, med 14mm gjenger.

Bestill fra alibaba eller aliX, evt eBay. Da kan du prøve ut MASSE forskjellige metoder for en latterlig lav pris. Kjøper du det her i Norge blir du skuffet over effektivitet kontra pris.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Har du drill?Jeg lager kun egne piper av diverse trepinner.Gratis piper)
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du drill?Jeg lager kun egne piper av diverse trepinner.Gratis piper)
Vis hele sitatet...
Det funker bra også, men det er sånn man røyker på i nøden, eller utendørs, og kanskje spesielle anledninger.
Er så mange gode og billige alternativer å finne hos kineserne at jeg syntes alle som tar røyking «seriøst» burde ha ett decent oppsett.
Har sett for mange flaskebonger, crappy hjemmelaga piper, akrylbonger og andre elendige ting folk har røyka på, selv folk som røyker flere gram om dagen, eller selger kvantum, har jeg sett bruke de ekleste, kjipeste, hjemmelaga ghetto røykeutstyr, når de kunne hatt ett nydelig oppsett med flere forskjellige glasspiper og bonger for under tusenlappen.

Ingen diss til hjemmelaga trepiper though, det har sin sjarm, det er bare som sagt ikke den beste «daily smokeren» man kan bruke .
Hei! Det fins mange forskjellige piper. Metall glass tre er vanligst.

Fins piper man kan vape med også.

Ikke kjøp pipe med kobber/messing i luftveien

https://champhan.com/tiny-stems

Kjøpte en custom pipe fra denne fyren. Brukes nesten hver dag

Forøvrig enig i å sjekke ut Kina markedet.
Sist endret av Jerna; 25. september 2023 kl. 08:08.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Det funker bra også, men det er sånn man røyker på i nøden, eller utendørs, og kanskje spesielle anledninger.
Er så mange gode og billige alternativer å finne hos kineserne at jeg syntes alle som tar røyking «seriøst» burde ha ett decent oppsett.
Har sett for mange flaskebonger, crappy hjemmelaga piper, akrylbonger og andre elendige ting folk har røyka på, selv folk som røyker flere gram om dagen, eller selger kvantum, har jeg sett bruke de ekleste, kjipeste, hjemmelaga ghetto røykeutstyr, når de kunne hatt ett nydelig oppsett med flere forskjellige glasspiper og bonger for under tusenlappen.

Ingen diss til hjemmelaga trepiper though, det har sin sjarm, det er bare som sagt ikke den beste «daily smokeren» man kan bruke .
Vis hele sitatet...
Røyker daglig på "pinnen" min,beste pipa jeg har hatt.Helt på tryne å bruke 1000vis av kr når det holder med 1 trekk grønt på pinne.
Røyker daglig på "pinnen" min,beste pipa jeg har hatt.Helt på tryne å bruke 1000vis av kr når det holder med 1 trekk grønt på pinne.
Vis hele sitatet...
Har du lyst til å vise meg hvordan den ser ut?