Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1213
Anonym bruker
"Svak Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er veldig nysgjerrig på hvilke gater i Norge som er de mest beryktede. Hører stadig om hva som skjer i Oslo, men hva og hvor skjer det i resten av landet?

Sykeste jeg har sett i Sandnes er en mann som stående dreit midt på asfalten på dagtid. 50 meter borte fra den lokale barneskolen jeg tror det var på en lørdag, og det var ingen andre der utenom jeg og min morfar, som kjørte forbi han der han sto.

Det er forsåvidt eneste gang jeg har sett noe av dette kaliber i Sandnes.

Del gjerne syke enkeltobservasjoner eller navn på velkjente, notoriske gater, enten om det er vold, narko eller annen antisosial atferd som foregår
For min del, Karl Johans gate i Oslo. Fredag/lørdag kveld, morsommere enn sirkus og tivoli til sammen.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Brugata tenker jeg
Har sett en dame ståendes med breiavatnet i Stavanger. Hun sto altså i sparkjøp joggebukser å onanerte over det lave gjerdet rundt breiavatnet. Det var jo noe interressant om jeg skal si det på den måten.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Hva er greia med folk som driter og pisser på åpen gate i Stavanger? Sett det to ganger selv
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Såg en beryktet kar i sandnes sentrum løpe etter to tsjetsjenere med en svær machete
Er det noe i vannet i Sandnes eller er det jærbublodet som koker over?
På 90-tallet var det en gate i byen skiippagurra i Finnmark som var veldig beryktet.
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
..en gate i byen skiippagurra i Finnmark
Vis hele sitatet...
by og by.
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
På 90-tallet var det en gate i byen skiippagurra i Finnmark som var veldig beryktet.
Vis hele sitatet...
Var det på grunn av sexsalg?

https://www.dagbladet.no/nyheter/sex...bygda/65518394
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja-var en dokumentar for ca et år siden om dette. Fremgikk der at også familier ble splittet i byen pga dette da enkelte fedre benyttet "tilbudet".
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trondheimsveien
Dame i miniskjørt rett ved siden av Tollbugata som spruta en farris oppunder skjørtet for å "vaske" underlivet. Et syn som har brent seg fast