Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 8637
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble nysgjerrig på hvilket land det er som har såpass liberale lover at man får både kraftige benzoer og opiater som oxy og ren morfin reseptfritt. Og da blir man jo enda mer nysgjerrig på hvilke preparater man faktisk trenger resept på hvis disse tingene er reseptfrie...

Du er sikkert ikke den eneste nordmannen bosatt i dette landet, så jeg håper du kan si hvor du er.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble nysgjerrig på hvilket land det er som har såpass liberale lover at man får både kraftige benzoer og opiater som oxy og ren morfin reseptfritt. Og da blir man jo enda mer nysgjerrig på hvilke preparater man faktisk trenger resept på hvis disse tingene er reseptfrie...

Du er sikkert ikke den eneste nordmannen bosatt i dette landet, så jeg håper du kan si hvor du er.
Vis hele sitatet...
Jeg tipper Thailand.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tipper Thailand.
Vis hele sitatet...
Second thought... tror ikke det er så lett å oppdrive speed der.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble nysgjerrig på hvilket land det er som har såpass liberale lover at man får både kraftige benzoer og opiater som oxy og ren morfin reseptfritt. Og da blir man jo enda mer nysgjerrig på hvilke preparater man faktisk trenger resept på hvis disse tingene er reseptfrie...

Du er sikkert ikke den eneste nordmannen bosatt i dette landet, så jeg håper du kan si hvor du er.
Vis hele sitatet...
Baaah, ville egentlig ikke si det, da venner av meg vet at jeg jobber med og skape og kode nettsider og bor her. Men men what the hell... De vet jeg tar saker og ting uansett, samme gjør dem så

Kambodsja er landet.

Apotekene selger deg hva som helst her, så lenge de har det.

Ingen "limit" på hvor mange/mye du kan kjøpe, har du nok penger kan du kjøpe alt de har på lager, som alltid er masse, mange turister, backpackere og folk som har bosatt seg her som bruker og missbruker det.

Når det kommer til ketamin så er det ikke ALLE apotek som selger deg det. 1 av 3 er min erfaring. Går til 1, får nei, går til nesten, får nei, så neste og der ja. Aldri vært noe problem å kjøpe. Kjøper du bulk får du avslag på pris også

Kom en ny lov som gjorde at kun Kambodsjanske stasborgere kan kjøpe ketamin. Men 1 av 3 apotek vil selge deg det, er privateide apotek så de vil bare tjene penger

Samme med Oxy, hydro, morf osv, eller der er det mer 2 av 3 etter min erfaring. Kjøpte 120mg sist gang jeg kjøpte oxy. Holdt godt nok med EN pille for meg og var nok til 3-4 dager med å være rusa, altså 3-4 doser. Tok ikke hele, da hadde jeg nok strøket med.


Kan jo nevne noen priser (om det er lov? Om ikke så bare slett prisene jeg har skrevet ned)

1 USD = 8.57 NOK i skrivende stund

Utifra hva jeg husker

1 brett med blåvalium 10 x 10mg = 1 USD
1 brett med xanor 10 x 0.5mg = 2.5 USD
1 boks med bromalex / Bromazepam 30 x 6mg = 4 USD
1 brett med Ativan / Lorazepam 10 x 5mg = 2 USD
1 brett med Etizolam 10 x 1mg = 2 USD
1 glass med rivotril 100 x 2mg = 30 USD (husker ikke om det var 50 eller 100 piller i glasset)

1 brett med 20 x 10mg Stilnoct = 7 USD
1 brett med 10 x 10mg Ambien = 3 USD

Det er alle benzoene og z-hypnotica jeg vet om, og som jeg har spurt om, og jeg har funnet alle, for utenom Rohypnol/Flunitrazepam. De leter etter det når jeg spør men de finner det ikke, så jeg vet ikke om det finnes i landet i det hele tatt.

1 pille med 10mg Ritalin = 7 USD (ulovlig å selge dette i landet i det hele og det store, så og si umulig å få tak i ADHD medisiner om man behøver det, NOEN apoteker som har det, men det er ikke mange

Utifra hva jeg husker, en stund siden jeg har kjøpt det her:

1 pille med 120mg OxyContin = 35 USD eller 40 USD
1 pille med 20mg OxyContin = 5 USD
1 pille med 10mg hydrocodone aka Vicodin = 7 USD (om jeg husker rett)
1 pille med 10mg hydrocodone aka Norco = 5 USD (om jeg husker rett)

Hydrocodone er med paracet da, så liker ikke de noe spesielt... Og de er dyrere enn Oxyene uansett.. Har ikke funnet hydrocodone uten paracet.

1 pille med morfin 30mg = 5 USD (slow release så må knuse dem før du tar dem.

Men synes ikke morfin var så spesielt, leste at det er veldig dårlig virkning oralt. Også funnet morfin for å skyte, men driver ikke med nåler så kjøpte ikke det, vet ikke prisen på flytende morfin dessverre). Jeg knuste 3 stk og ble rusa som bare det, men syntes ikke det var så spesielt bare. Men det er min personlige mening da

1 brett med Tramadol 10 x 100mg = 1 USD
1 brett med Kodein 10 x 30mg = 2.5 USD
1 brett med Dihydrocodeine 10 x 60mg = 7 USD

1 flaske med ketamin 50mg/ml 10ml (500mg) flaske = 20 USD


Tror det var alt fra apotekene som jeg kommer på.


Gress får du kjøpt på "alle" barer, du sier "one bag", 10 dollar for en pose med rundt 6-8 gram.

Du får også kjøpt happy pizza og happy shakes, altså pizza eller shakes med gress. Eller så kan du be om en happy pizza uten pizza. Politiet bryr seg ikke om gress eller brunt, så lenge du ikke blåser røyk i ansiktet på dem, men ville ikke røyka foran dem uansett.

Det er TEKNISK sett ulovlig, men ekstremt sjeldent at de håndhever loven, kompisen min ble "tatt" for å røyke i sentrum, politiet kjørte han til en bar og ba han betale regninga / tabben for ølen de hadde drukket, var rundt 30 USD om jeg husker rett, så lot de han gå etter det, og han fikk beholde gresset han hadde på seg.

Alle røyker her, og da mener jeg A L L E. Hver eneste bar, strand, hostel, hotel og restaurant så kan du se folk som sitter og mekker en joint eller røyker en, og det lukter gress overalt

Brunt koster ca 1-2 USD per gram, kjøper bare grønt uansett så er ikke så inne på prisene på brunt (er for å slippe å røyke så mye tobakk).

Angående saker som ikke er fra apoteket som gress osv:

Kan kjøpes over alt:

6-8g Grønt = 10 USD
1g Brunt = 1-2 USD

Her er fra en bar/klubb på stranda med en meny med forskjellige rusmidler, da mener jeg bokstavelig talt en MENY med pris, vekt, og vare, som en meny på en restaurant, de har et eget rom i baren/klubben hvor de selger

100g med grønt = 90 USD
1 ferdig rulla joint = 4 USD
CBD cookie = 10 USD
Space cookie = 5 USD
1g Amfetamin = 20 USD
1g Cola = 100 USD
LSD = 25 USD - Du kan få hitten i en Oreo kjeks eller du kan få den på en lapp
DMT = 150 USD for 1 "breakthrough"
0.5g Ketamin = 20 USD (men kjøper heller en flaske selv fra apoteket og koker den)
1g MDMA i "rock form" = 90 USD
Sopp = husker ikke antall g eller pris dessverre
Ecstasy = 20 USD per pille
1g Meth = Bruker ikke det, vertfall ikke med vilje så husker ikke pris
1g Heroin = Bruker ikke det, aldri prøvd, tørr ikke prøve så husker ikke pris, men vet at det er EKSTREMT rent, rundt 90% og er "china white"
Ukjent g opium = No idea, røyka litt med en fyr fra USA en gang som hadde kjøpt det, ikke testet det igjen siden.

Og til slutt alkoholpriser:

Happy Hour på barer koster det 0.5 USD for 1 øl
Utenfor Happy Hour koster det 1 USD for 1 øl
Drinker ligger på 2-4 USD
Øl på butikken er vel 0.25-0.5 USD
Sprit på butikken aner jeg ikke.

Drikker meg ikke drita full så mye ofte lengre, takler ikke fyllesjuka som jeg gjorde for et par år siden. Er ikke GAMMEL, er under 30, men over 20, men klarer bare ikke fyllesjuka lengre..


Det er vel det jeg husker av priser og rusmidler, lovlige og ulovlige.
Nå anbefaler jeg ingen å booke første fly til Kambodsja for å ruse seg, om du blir tatt med amf/cola/E osv så vil du måtte betale deg ut av situasjonen om du vil slippe å sitte flere år i et fengsel i et u-land.

Sjansen for at du faktisk blir tatt med det er liten da politiet ikke går rundt og ransaker random folk. But still...

Om du kjøper fra baren så er de beskyttet av politiet så der kan du "go nuts", sier ikke hvilken bar det er, men nå har jeg nevnt at den ligger på stranda, og det er ikke mange byer i Kambodsja med strand, det er vel faktisk bare en BY her med strand, og en tur til stranda og du finner den fort på egenhånd når du ser hva den heter, eller så kan du google eller sjekk Reddit.

OG IKKE FINN PÅ Å KJØP KOKAIN FRA GATE-DEALERE ELLER TUK-TUK DEALERE, det er flere turister som dør hvert år fordi de blir solgt noe de TROR er kokain, men faktisk er 90% ren "china white" heroin, de er fulle, mekker seg en kokain sized stripe, sniffer den og dauer, siden heroin er billig som bare det her siden det ligger rett ved "The Golden Triangle" mens kokain kommer fra andre siden av jordkloden så lurer de "dumme" turister på den måten. Google it, er faktisk sant.

Skriver ikke dette direkte til deg som jeg quoter, men alle som skulle finne på og lese tråden.

Og om noen skulle lese dette og ta en ferie i Kambodsja, lei deg en moped, ikke betal de sykt overpriset tuk-tuk sjaførene for hver gang du skal en plass. 5 USD per 24 time for moped vs opptil 20 USD for 1 vei med tuk-tuk, eller 1-3 USD for 1 vei med "moped-taxi". Kan også be om langtidsleie og få avslag på ned til 2 USD per 24 time for leie av moped, bare husk hjelm, folk kjører som idioter, lokale og turister.

Et par linker:

Cannabis in Cambodia (Wikipedia):

https://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_in_Cambodia

To briter som døde etter de tok heroin de trodde var kokain:

https://www.dailymail.co.uk/news/art...t-cocaine.html


Ble en syyyykt lang post igjen, men men, håper det kan være til hjelp for noen, selv om det var jeg som egentlig spurte etter hjelp hehe...

Og om det ikke er lov å poste priser som jeg gjorde, kan dere (mods) bare "sladde" eller fjerne prisene istedenfor hele posten? Tok litt tid å skrive shø
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Second thought... tror ikke det er så lett å oppdrive speed der.
Vis hele sitatet...
Tror det bare er Yaba og meth i Thailand, yaba er vel en pille som er en blanding av meth og koffein som man røyker om jeg husker rett (mulig jeg tar feil), husker bare og ha sett det på noe TV program om narkotikabruk i Thailand.

Men jeg aner ikke om man kan få vanlig amfetamin der, har aldri turt å røre noe i Thailand siden de er så strenge der. Og man får ikke kjøpt mer enn Tramadol uten resept i Thailand, vel, man får kanskje kjøpt noe benzo ute på øyene, men i Bangkok så får man kun Tramadol uten resept
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vietnam

Xanor 0.5mg
Valium 10mg
Stilnox 20mg
Kodein 30mg
Tramadol 50 og 100mg

Thailand

Tramadol 50mg

Filippinene

Tramadol 50 og 100mg
Lyrica
DXM hostesaft

Portugal

Kodein med paracet
Tramadol 50mg
Valium 5 og 10mg og xanor 1mg OM DU ER HELDIG og finner rett apoteket, tok meg rundt 25 apotek før jeg fikk tak i det.

Spania

Kodein med paracet (men er flere år siden så mulig nye regler)

Estland og Polen

Kodein med paracet

Serbia

Valium og xanor, men du må gå fra apoteket til apotek som i Portugal

Russland

Kodein UTEN paracet, men TROR det har blitt reseptbelagt nå (noen som vet?)

India

Valium
Xanor
Ketamin (må lete litt for det)

Peru

Xanor
Valium
Kodein

Det er alt jeg kan huske, sikkert flere land jeg har glemt. Er basert på mine egne turer til disse landene. Og h*n som snakker om Kambodsja over snakker sant, der får man "alt".

Cheers!
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror det bare er Yaba og meth i Thailand, yaba er vel en pille som er en blanding av meth og koffein som man røyker om jeg husker rett (mulig jeg tar feil), husker bare og ha sett det på noe TV program om narkotikabruk i Thailand.

Men jeg aner ikke om man kan få vanlig amfetamin der, har aldri turt å røre noe i Thailand siden de er så strenge der. Og man får ikke kjøpt mer enn Tramadol uten resept i Thailand, vel, man får kanskje kjøpt noe benzo ute på øyene, men i Bangkok så får man kun Tramadol uten resept
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har handla valium i BKK ved flere anledninger.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, jeg har handla valium i BKK ved flere anledninger.
Vis hele sitatet...
I Bangkok uten resept?

Når var dette? Får nå får man ikke tak i valium uten resept der, om ikke det er noe skikkelig shady apotek eller noe.

For flere år siden så kunne man kjøpe valium uten resept i Bangkok vet jeg, men "alle" sier at nå er det umulig å få tak i noe annet enn Tramadol i Bangkok uten resept nå til dags, men at det er mulig på NOEN av øyene i provinsen i Thailand.

Nå har jeg faktisk ikke prøvd å kjøpe valium i Bangkok, fordi "alle" sier det er klin umulig uten resept uansett, så skal ikke si at det er umulig
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja faktisk mange, vett ikke hva folk har svart her men du kan dra til Polen Russland alle land i Asia nesten Google det! Latin amerika Albania altså sjenerelt land som er fattige! BIM alltid selge alt så lenge du betaler! Og normal pris som vil si for norske nesten gratis! Men jeg skjønner ikke kan du svare meg nå? Hva skal du med de pillene? Bli høy fjern high ? Det er ikke narkotika man enten blir du lam i noen timer og bevist men ikke kan bevege deg eller så sover du i 1/2 dager er ingen rus det ? Så jeg vil hvite hva du skal med de? Er du syk? Du kan også bli misbrukt på de landene vis de ser du er let target! Rana!
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja faktisk mange, vett ikke hva folk har svart her men du kan dra til Polen Russland alle land i Asia nesten Google det! Latin amerika Albania altså sjenerelt land som er fattige! BIM alltid selge alt så lenge du betaler! Og normal pris som vil si for norske nesten gratis! Men jeg skjønner ikke kan du svare meg nå? Hva skal du med de pillene? Bli høy fjern high ? Det er ikke narkotika man enten blir du lam i noen timer og bevist men ikke kan bevege deg eller så sover du i 1/2 dager er ingen rus det ? Så jeg vil hvite hva du skal med de? Er du syk? Du kan også bli misbrukt på de landene vis de ser du er let target! Rana!
Vis hele sitatet...
Hva mener du med "Hva skal du med de pillene? Bli høy fjern high ? Det er ikke narkotika man enten blir du lam i noen timer og bevist men ikke kan bevege deg eller så sover du i 1/2 dager er ingen rus det ?"

Mener du at ketamin ikke er rus? Oxycontin? Hydrocodene? Morfin? DXM?

Benzo er jo rus, man blir beruset av benzo, men det finnes jo folk som mener rusen er kjedelig. Selv brukes der mest til nedturer eller fyllesjuka, men jeg blir ruset av 2mg xanor eller 40mg valium.

Du starter innlegget med at "vet ikke hva folk har svart her". Tror du burde lese gjennom tråden først da

Og jeg regner med det er valium/xanor/rivotril (benzo) du mener ikke er "narkotika".

Narkotika er bare et ord folk bruker for rusmidler som er ulovlige det vil jeg nå si, og valium/xanor/rivo osv (benzo) ER et rusmiddel. Kaffe (vel koffein) er et rusmiddel, alkohol er et rusmiddel eller narkotika, men lovlig narkotika

Ehm, og nei, man blir ikke "lam i noen timer" av valium eller andre benzoer, men kan hende at man sovner av ja

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg skjønner ikke kan du svare meg nå? Hva skal du med de pillene? Bli høy fjern high ? Det er ikke narkotika man enten blir du lam i noen timer og bevist men ikke kan bevege deg eller så sover du i 1/2 dager er ingen rus det ? Så jeg vil hvite hva du skal med de? Er du syk?
Vis hele sitatet...
Wtf, du har da absolutt ingenting å gjøre med om hvorvidt jeg er syk, vil ruse meg eller bare har kartlegging av uike lands reseptpolitikk som hobby.

(Men siden du spør på en så hyggelig måte så var dette altså i utgangspunktet et spørsmål stilt i en tråd som egentlig omhandlet noe annet, og så har en moderator bestemt seg for at dette burde taes ut av den opprinnelige tråden og stå som en egen tråd)


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan også bli misbrukt på de landene vis de ser du er let target! Rana!
Vis hele sitatet...
Ja, akkurat som i Norge og samtlige andre land i verden.
Sist endret av Sjølvaste; 14. desember 2018 kl. 04:00.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Kambodsja er landet.

Apotekene selger deg hva som helst her, så lenge de har det.

Ingen "limit" på hvor mange/mye du kan kjøpe, har du nok penger kan du kjøpe alt de har på lager, som alltid er masse, mange turister, backpackere og folk som har bosatt seg her som bruker og missbruker det.
Vis hele sitatet...
Ikke rart de selger alt mtp prisene. Å drive apotek i Kambodsja må jo være som å ha sitt eget pengetrykkeri

Endel av det du nevnte priser på nærmer seg jo faktisk norske gatepriser. Tipper eierne av apotekene bor og lever som konger, selv om de sikkert må bestikke snuten og andre. De må ha en sinnsyk fortjeneste på mye av medisinen de selger.
Sist endret av random67489; 14. desember 2018 kl. 06:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan også bli misbrukt på de landene vis de ser du er let target! Rana!
Vis hele sitatet...
Du kan bli rana, drept, kidnappa, torturert, voldatt (som mann og kvinne), utpressa i alle land i hele verden. Selv i Vatikanstaten har det vært mord, og det er "massevis" av lommetyveri der, og det er verdens minste land, landet er bare 0.44km2...

Verden er farlig, men at det faktisk skjer deg noe er UTROLIG skjeldent.

Jeg har blitt rana EN gang i mitt liv, og det var i Brasil mens jeg backpacket verden rundt i ca 3 år, alt de fikk var en mobiltelefon til 500 kr (gikk alltid ut på byen med en billig telefon), lommeboka uten bankkortet, men med ca 250 kr, og en boks med snus som nesten var helt full. Var snusen jeg var mest fortvila over, var ikke tom for snus, men var en boks nærmere og bli tom og det er som regel stress og bestille snus fra nettet til hosteller i u-land

Vandra rundt i Rio De Janeiro alene på vei til hostellet kl 04 ish på natta/morgenen
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av random67489 Vis innlegg
Ikke rart de selger alt mtp prisene. Å drive apotek i Kambodsja må jo være som å ha sitt eget pengetrykkeri

Endel av det du nevnte priser på nærmer seg jo faktisk norske gatepriser. Tipper eierne av apotekene bor og lever som konger, selv om de sikkert må bestikke snuten og andre. De må ha en sinnsyk fortjeneste på mye av medisinen de selger.
Vis hele sitatet...

En del av prisene jeg nevner er "white guy price", det står ikke priser på noen av varene der, så han eller hun bak disken sier bare "xx USD for this" om du spør hva det koster per brett, pille, boks, krukke eller flaske.

Er du lokal så koster det vel opptil 2-10 ganger mindre per brett, pille, krukke, boks eller flaske, det kommer an på hvilket apotek det er snakk om og hvilken vare.

Lever som konger kan jeg love deg at de IKKE gjør

De blir dessverre ikke rike av at det dukker opp en å annen hvit turist som kjøper noen oxy, hydro, morf, keta osv en gang i blant.

Hadde du sett hvordan de fleste apotekene ser ut så hadde du vist hva jeg mener, er snakk om en liten bod trengt inni et hull i veggen med en vifte (ingen aircon) og det er så liten plass bak disken at de så vidt kan gå, de må bare snu seg på stolen for å finne fram det de skal gi deg. Skal vise deg hva jeg snakker om.

Kjørte til to apoteker i selve byen med google street view og tok screenshot. Jeg har kjøpt oxy og hydro fra den i bilde nr 1 og jeg har kjøpt oxy, keta og morf fra den den i bilde nr 2:







Det er jo selvfølgelig noen apoteker som tjener bra i landet, apoteket jeg pleier å handle ketamin på gjør det bra, er kunder der fra de åpner til de stenger, (lokale kunder, ikke turister) og de har ganske stort apotek.

Kjede-apotekene tjener jo selvfølgelig godt, og de er faktisk de eneste apotekene jeg har gått inn i, som faktisk er en "butikk" og ikke et hull i veggen der du står på gata og snakker til en som sitter inni hullet i veggen bak en glass disk. Og de selger også valium, xanor osv så å bestikke politiet for å selge trenger de ikke.

Det er regler om det men det er ikke håndhevet i det hele tatt.

Bare les det her:

Under Cambodian drug laws, most prescription painkillers and benzodiazepines medications can only be bought with a doctor’s note. Since 2005, Cambodia has been a party to the UN-approved Convention on Psychotropic Substances of 1971, which requires signatory states to ensure such drugs are used only for medical and scientific purposes.

But Cambodia’s pharmaceutical industry is under-regulated and over-saturated with distributors: there are about 600 pharmacies in Phnom Penh alone, according to Dr Chroeng Sokhan, who served as director of the Essential Drugs Bureau for the Ministry of Health’s Department of Drugs and Food until his retirement in 2011.

Many pharmacies don’t have licensed pharmacists, and while laws pertaining to prescription pills exist, officials simply lack the resources to properly enforce them, he said.

But ultimately, prescription pills are not regarded as a major concern by the government. While the abuse of prescription pills is rampant in the West, the idea of using medicine recreationally is simply not known among most Cambodians, said Sokhan.

This is in contrast to Cambodia’s expat community, where prescription pill popping is widely known and hardly eyebrow-raising.
Vis hele sitatet...
Så de gir seg totalt faen i det så lenge det kun er turister og utlendinger som driver med det
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stikker til Thailand om 3 dager! Det betyr altså at jeg kan legge sobrilen hjemme? 8) Går man bare straight up til kassa på et vanlig apotek og sier "I would like to buy 20x10 mg valium, pls"? Det visste jeg ikke! Jula kan bli funny, kos dere i sludd og ~2 grader <3
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stikker til Thailand om 3 dager! Det betyr altså at jeg kan legge sobrilen hjemme? 8) Går man bare straight up til kassa på et vanlig apotek og sier "I would like to buy 20x10 mg valium, pls"? Det visste jeg ikke! Jula kan bli funny, kos dere i sludd og ~2 grader <3
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke det er som Kambodsja, men ser ut som du kan kjøpe det på noen apoteker:

https://amp.reddit.com/r/Thailand/co...ls_in_bangkok/

https://www.tripadvisor.com/ShowTopi...K-Bangkok.html


https://amp.reddit.com/r/Thailand/co.../6p1wfd/xanax/


Bare pass på at snuten ikke finner ut at du har valium UTEN resept, kan fort bli trouble in paradise:

https://www.nzherald.co.nz/nz/news/a...ectid=10621178


Men jeg har selv reist gjennom Vietnam til Kambodsja så til Thailand og hadde med rundt 10 brett blå valium, 5 brett xanor og 3 brett med stilnoc som jeg hadde kjøpt i Kambodsja, der sa HVERT ENESTE apotek ja når jeg spurte etter benzo og opiater, men tok ikke med noen opiater til Thailand, kun benzo

Måtte legge sekken min på en xray maskin på grensa mellom Kambodsja og Thailand når jeg skulle inn i Thailand, merka nervene da, men de sa ikke en drit.

Så ja, ser ut som du kan kjøpe valium der! Enjoy!
Skal feire jul i Hongkong og Seminyak, Bali i år. Er det noe "spennende" å få tak i der? Sikkert i i Hongkong, men Bali kanskje? Lite rus det siste året, så ikke ute etter noe kjempe heavy greier.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Judaz Vis innlegg
Skal feire jul i Hongkong og Seminyak, Bali i år. Er det noe "spennende" å få tak i der? Sikkert i i Hongkong, men Bali kanskje? Lite rus det siste året, så ikke ute etter noe kjempe heavy greier.
Vis hele sitatet...
Tramadol og valium i Bali. Mulig du må gå litt fra apotek til apotek for å spørre. Spør de hvorfor si du har angst og insomnia (valium) og tannpine (tramadol).

Du får jo kjøpt sopp-shake der, magic mushroom altså. Selges veldig åpent. Nydelig og ta på stranda om du finner deg en plass uten for mange mennesker og kanskje med en venn/venninne



HK tviler jeg på at du kan få noe, aner ikke.
Bare gå fra nattklubb til nattklubb og få "smaksprøve" med cola fra Afrikanerne som selger det utenfor klubbene der, gjorde det selv sist gang jeg var der
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av random67489 Vis innlegg
Ikke rart de selger alt mtp prisene. Å drive apotek i Kambodsja må jo være som å ha sitt eget pengetrykkeri

Endel av det du nevnte priser på nærmer seg jo faktisk norske gatepriser. Tipper eierne av apotekene bor og lever som konger, selv om de sikkert må bestikke snuten og andre. De må ha en sinnsyk fortjeneste på mye av medisinen de selger.
Vis hele sitatet...
Og da vil jeg minne alle her om at vi holder oss unna prisdiskusjoner.
Det kan godt hende det er deilig for dere å bruse med fjærene og legge ut om hva som koster hva, men for resten av oss er det en total uinteressant pissekonkurranse.

Informasjonen er i beste fall flyktig og lite håndfast i tillegg, slik endel illegale marked er, så vi ser ingen nytteverdi i å ha informasjon.