Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1358
Hei
Var i utlandet og besøkte en kompis hvor jeg fikk med meg noen få tabletter med modafinil og armodafinil som ikke var noe stress å få med gjennom flyplassen. Fikk vite masse om hvordan det fungerer, hva man vet (og ikke vet) om disse pillene, men at de var veldig gode for å studere og konsentrere seg. Har testet de ut og er frelst over hvor mye bedre fokuset mitt er når jeg tar det. Dessverre har jeg gått tom nå

Så jeg skulle gjerne hatt de hit til Norge, men vet ikke om noen "luring" metoder å få de over grensa på. Noen som har tips? Ser for meg at å bestille på en vanlig måte er som å be om å få bøter / kasta i fengsel da det er kategorisert som et A-preparat i Norge.
Trådstarter
14 1
Sitat av wormhole Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har lest igjennom den posten tidligere, men synes ikke den gir så veldig konkret framgangsmåte. Men kanskje du skjønner det som står der bedre? Eventuelt noen andre som leser dette.
Din beste mulighet er å ta det med i bilen og kjøre over grensa.
Trådstarter
14 1
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Din beste mulighet er å ta det med i bilen og kjøre over grensa.
Vis hele sitatet...
Så om jeg forstår deg riktig nå, så mener du noe ala en slik fremgangsmåte:

Jeg bestiller X antall moda tabletter fra en eller annen nettside som godtar å sende til sverige. På shipping addressa så bruker jeg mitt fulle navn, skriver adressa til postkontoret i sverige (som befinner seg nære grensa) og skriver at det skal være post-restante. Deretter drar jeg over til det postkontoret i sverige og henter sånn helt uten videre?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Korrekt. Men du trenger ikke bruke ditt fulle navn når du bestiller til Poste Restante. Jeg har gjort dette flere ganger med kratom, og vurderer faktisk selv å ta med noe modafinil i samme slengen neste gang.
Trådstarter
14 1
Sitat av wormhole Vis innlegg
Korrekt. Men du trenger ikke bruke ditt fulle navn når du bestiller til Poste Restante. Jeg har gjort dette flere ganger med kratom, og vurderer faktisk selv å ta med noe modafinil i samme slengen neste gang.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for bekreftelse på det! Ser dog ut som om strømstad er det eneste kontoret nære grensa med post restante, så det suger litt men da vet jeg iallefall hva jeg må gjøre!