Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1635
Hei har blitt interresert i å tjene litt penger via datamaskinen. Det virker nesten litt for godt til å være sant å kunne tjene opptil 2600kr til 3000kr per dag hjemme ifra.
Det står ingen krav om tidligere erfaring og at dem tilbyr opplæring.

Jeg prøvde å registrere meg via whatsapp på nettsiden for mer info om oppstart osv, men var umulig å få tilsendt kode via SMS og mail for registrering. Kanskje jeg skulle tatt ibruk whatsapp business istedet?

Kunne tenkt meg å prøvd dette ut, om det er noe legit. Jeg har alt for mye fritid.

Dette er snakk om jobber som applikasjonsarrangør, e-handelsassistent og datainntasting,

Noen med erfaringer?

www.staffeyes.com
Ser ut som en scam ja.
Jeg klikket meg litt rundt og fikk denne lenken:
https://themexriver.com/wp/choicy/te...lie-alexander/

Ser proft ut med latinsk, men litt uleselig.

Ok, det ser ikke ut som en scam, det ser ut som et eksempeldesign fra themexriver der de bare skal vise det frem hvordan det ser ut. Så du kommer neppe til å tjene noe der.
Artig prosentregning:

80% søknader er sendt inn.
85% har fått tilbud om stillingen

Vet ikke om jeg ville stolt på disse til å kjøre lønna mi
Trådstarter
Takk for svar. Plagsomt at det er så mye scam for tiden. Tenker også at om noe ser for godt ut til å være sant, så er det som regel det.

Det var det første som kom opp når jeg søkte "tjene penger hjemmeifra" på google.

Kom gjerne med noen forslag til noe som er legit. Er åpen for alt som kan gi meg litt inntekt, utenom, spørreundersøkelser og e-whoring.
Sist endret av fjellape; 4 uker siden kl. 16:05.
Sitat av Dough Vis innlegg
Artig prosentregning:

80% søknader er sendt inn.
85% har fått tilbud om stillingen

Vet ikke om jeg ville stolt på disse til å kjøre lønna mi
Vis hele sitatet...
Sitat av fjellape Vis innlegg
Takk for svar. Plagsomt at det er så mye scam for tiden. Tenker også at om noe ser for godt ut til å være sant, så er det som regel det.

Det var det første som kom opp når jeg søkte "tjene penger hjemmeifra" på google.

Kom gjerne med noen forslag til noe som er legit. Er åpen for alt som kan gi meg litt inntekt, utenom, spørreundersøkelser og e-whoring.
Vis hele sitatet...
Det er ikke «scam», som meitemark forsøkte å forklare dere. Dette er bare en enkel nettside template fra themexriver som har som formål å vise frem designet og mulighetene. Derfor fikk du heller ikke noe sms siden den er ikke operativ.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Takk for svar. Plagsomt at det er så mye scam for tiden. Tenker også at om noe ser for godt ut til å være sant, så er det som regel det.

Det var det første som kom opp når jeg søkte "tjene penger hjemmeifra" på google.

Kom gjerne med noen forslag til noe som er legit. Er åpen for alt som kan gi meg litt inntekt, utenom, spørreundersøkelser og e-whoring.
Vis hele sitatet...
Gå på en av disse nettsidene, og still inn søket til ditt geografiske område.
Bruk ChatGPT til å masse produsere søknadstekster, og send de ut.
It's a numbers game. Bare grind helt til du får napp. Gz med ny jobb.