Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1006
Hei! Tenkte å kanskje søke jobb som tralle mann på gardermoen, men lurer på hvilket firma som har det oppdraget?
Trallene samles inn ved at de hektes på en elektrisk trekkvogn. Du trenger nok enten førerkort eller truckførerbevis.

Ring Gardermoen eller Avinor og spør.
Da trenger du i så fall plettfri vandel. Også er det vel stuer du kanskje tenker på? Det er isåfall en rett så tung og heftig jobb.
Husker jeg søkte en gang i tida for mange år siden, men husker ikke noe om firma osv. Kom over stillingen på finn.no. men jeg hadde en påventende straffesak som gjorde meg komplett uaktuell for stillingen
Bagasjetrallene på Gardermoen er Avinor sitt ansvar men de kan jo ha satt bort oppdraget til andre.
Trådstarter
99 9
Sitat av SaySo Vis innlegg
Da trenger du i så fall plettfri vandel. Også er det vel stuer du kanskje tenker på? Det er isåfall en rett så tung og heftig jobb.
Husker jeg søkte en gang i tida for mange år siden, men husker ikke noe om firma osv. Kom over stillingen på finn.no. men jeg hadde en påventende straffesak som gjorde meg komplett uaktuell for stillingen
Vis hele sitatet...

Ikke stuer nei, de som flytter bagasjetraller.
Du vet, de som Avinor fjernet helt for å spare penger. Og så ble det mediestorm (som Avinor ønsket siden fjerningen var et sjakktrekk til å få Samferdselsdepartementet til å skjønne at Avinor nesten holdt på å misligholde lånene sine, og dermed gikk politikerene inn for å heve flyavgiftene), og så kom bagasjetrallene tilbake..
Sitat av Elijah Price Vis innlegg
Du vet, de som Avinor fjernet helt for å spare penger. Og så ble det mediestorm (som Avinor ønsket siden fjerningen var et sjakktrekk til å få Samferdselsdepartementet til å skjønne at Avinor nesten holdt på å misligholde lånene sine, og dermed gikk politikerene inn for å heve flyavgiftene), og så kom bagasjetrallene tilbake..
Vis hele sitatet...
Dagens konspirasjon. For å ta det første først. De ble aldri fjernet helt, det var kun ankomst innland og gjaldt vinterhalvåret. Riktignok ble det mediestorm av det. "Det benyttes rundt 100-200 traller i døgnet på innland mot rundt 3-4000 i døgnet på utland, sier pressevakta." Så ikke rare greiene i det store og det hele.

Hva du mener med resten vet jeg ikke for trallene kom raskt tilbake og lenge før avgiftene ble vedtatt.
Det var og mediestorm rundt at Avinor nesten gikk konkurs, og massevis av andre mediesaker før trallene som også var forsøk på å få eierene (SD) til å skjønne at avgiftene måtte økes.