Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 467
Mora mi falt og knakk skulderen for en liten stund siden, har spist en del paroglin forte om dagene med ibux.

I går hevder hun at ho så en "skygge" på veggen uten at noen var der (ooo spooky! lol) men jeg mener at smerte + paroglin fote kanskje kunne gjøre at ho hallusinasjoner.

Noen her opplevd lignende med paroglin forte? Prøver og roe henne ned da nå trur ho at det spøker

Keep on keepin' on folkens!
Jeg hadde en bestemor som gikk på sterke smertestillende etter en operasjon, usikker på hvilken

Hun så iallefall insekter som krøp oppeter veggen, og snakket med folk som ikke var der

Hun var eller ganske klar i hodet, men de medisinene hun tok, ga henne hallusinasjoner
Trådstarter
22 5
Ok, paroglin forte er ikke verdens sterkeste da. Men takker for det Crow! Jeg mener at hun har vondt, pluss litt dårlig søvn + medisiner har gjort det. Hun selvsagt mener noe helt annet lol.
Hvis du ikke er vant med pf så kan man forestille seg mye rart.
Jeg var i en slags drømmetilstand husker jeg. Trodde folk var i rommet, men jeg tror jeg rett og slett bare duppet av.