Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4034
hvor farlig er det egentlig å ta noen 10mg valium etter å ha snorta endel amfetamin?

bare hører lit sutring om det er farlig, hadde vært kjekt å vite noe mer før i kveld..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du tar noe som gjør deg gira, for å så ta noe som sløver deg ned?
ærlig talt ser jeg ikke helt vitsen, og det å blande dop som har helt motsatt virking skal vel ikke være helt smart..
Tror ikke det er så farlig.. Men ser ikke vitsen. Det fører bare til at du blir rolig, og du klarer å slappe av. Gjerne sove om du ønsker det også. Og hva er da vitsen med amf?
Trådstarter
det blåe er for å få sove igjen etterpå, men noen har i det siste sagt til meg at det er ganske farlig..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ta deg et trekk istedet for da.. piller er skumle saker
Husker det var greit å roe ned med litt diazepam etter å ha vært oppe litt for lenge.
Men å ta 20mg er vel litt drøyt, leste at du skreiv "noen".
Ikke gidd å ta mer enn en 10mg + et par trekk kanskje så slokner du vel
Det å ruse seg først på amfetamin og så ta downers for å lande er en meget farlig kombinasjon siden dette ofte er starten på en karriere som rusmisbruker, men meg om det. Nok moral og slikt..

Skal du lande ordentlig så vil jeg tro at en eller to 10mg Apodorm (nitrazepam) bør slå deg ut ganske saftig i løpet av 1,5 time. Dog jeg vil heller anbefale å bare røyke deg kjempestein, bare man røyker nok så sover de fleste etterhvert.
Trådstarter
ville ha å sove til siden jeg sliter litt med å sove for det gjør vondt etter at jeg trakk visdomstann i overigår, pluss jeg fikk en bra deal på dom..
valium har motsatt virkning ved store inntak
Sitat av Dodecha
Du tar noe som gjør deg gira, for å så ta noe som sløver deg ned?
ærlig talt ser jeg ikke helt vitsen, og det å blande dop som har helt motsatt virking skal vel ikke være helt smart..
Vis hele sitatet...
hehe..
Først gift, så motgift
Valium og andre benzo er faktisk fint å ha på avtenning. Spesielt viss du har gått en stund. Hjelper på nervene.
Rhyppere,flunizer,sobrli er kanon digg for å kjøre ned kroppen!
Man tar fart for å bli gira,men når man blir lei å vil slappe av så er det litt vanskelig finner de fleste ut av...Derfor kan man koze seg med disse tabbisene og sove ut...Når du våkner så er du funky fresh
Joggesko: Usakelig innlegg. Du har vært veldig aktiv her ser jeg, men det du skriver er ikke akkurat veldig konstruktivt eller informativt.

Kanskje du skulle heve poste-terskelen litt? Det er slitsomt å lese så mye meningsløst snakk.

Velkommen til forumet.
skjønner hva du mener...det innlegget med valium å pepper greia var vel drøy...
Helst bør man seff ikke ta tabbiser for å komme seg ned på igjen,tar du amf så kan du også ta "straffen"med å ikke få sove,hvile kroppen på en god stund!
så hvis du ikke er keen på våkenetter å uroligheter i kroppen så kan du droppe d.Problemet for en del som bruker/misbruker makka,er at akkurat sove å slappe av tenker man ikke på i d hele tatt når man har stoffet foran seg.Det eneste man tenker da er hvor fint jeg har det når jeg tar det.Desverre...
Begynnte med amf når jeg var 16,alt alt alt for tidlig,men brukte da relativt lite,men 19-22 var det ett grusomt kjør,begynnte da å ta amf med sprøyte.Så holdt jeg opp i 2år,var helt nykter faktisk..Begynnte å bruke "drugs" igjen etter de 2 åra,tar amf med sprøyte en sjelden gang nå! Det er liksom ikke noe "kick"mer med nåla...Å bra er det egentlig..Off,ble ett langt å sikkert uintressant innlegg!!
Sorry GUYS
Ser det på venner og slikt også. Når de først har fått smaken på nålen. så er det ikke noe annet som er dugenes. Greit nok at man ikke kan ta stoffet på noe renere måte. Men synes man går over en grense der. Det blir plutselig så mye mer, narkis. Akkurat som om det er mer preget av avhengighet og elendighet isteden for gøy på party liksom.
Helt enig med deg.Når folk hører nål,så ser de for seg "junkies" på plata.Skittent å jævlig...Folk dømmer lett når de hører "han bruker jo sprøyte"...Det er litt dumt,men forståelig! Det er liksom ikke slik man sitter å gjør på ett vorspiel f.eks.
Jeg personlig bruker det ikke. Men er med folk som gjør det. Gjør ikke meg noe liksom. Men synes det er mye mer kos å dra seg noen streker. Og jeg vet at viss jeg prøver nålen vil jeg nok ikke gå tilbake til å snorte.
Du som er vant til å smelle pleier vel ikke å snorte lengre? Er ihvertfall slik med de fleste jeg kjenner.
Ja,det er rart med det. Når man bruker nål,så er tanken på å "snorte"ekkel..Man tenker på den stygge smaken,når det kommer i halsen osv...
Men er helt enig med,det er koz og litt sjarm over å kakke seg opp ei linje å to...Må ha en i hver fot Men jeg synes faktisk at jeg får mye mer gofeeling av å snorte.Når jeg skyter,så er det digg mens jeg trykker å 2-3min etterpå..Så er jeg helt tilbake på "scratch" synes jeg..Blir normal igjen lissom
Brukte remeron i helga for å komme ned igjen ... Det var meta-amf jeg tok.(Vet ikke om det spiller noen rolle). Jeg klarte halveis å sove etter 1 remeron, sov i ca 5 timer med mye våkning.. Jeg svettet også en del når jeg våknet.. Vert ganske ødlagt etter helgen, tror jeg ville ha komt ned igjen naturlig.
Hva er remeron for slags apedop?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Remeron er vel Antidepressiver
Antidepressiver som du sover veldig godt av .. Spiser du 2 stk så skal du fae* meg kjempe for å holde deg våken! :>
jeg ble ikke trøtt av remeron..
Du tok for lite.. 500Mg kan du prøve neste gang.. Jeg vet det ikke er ment som sovepiller, men tar jeg 500mg så må jeg kjempe for å holde meg våken.. Uansett hva du påstår så klarer jeg ikke å holde meg våken etter en slik dose .. Tar du mindre så kan du ha litt placeabo effekt =P
Sist endret av Sjakaa; 1. mars 2005 kl. 13:00.
Jeg antar det er av den typen piller som du sover i flere dager etterpå av? Ihvertfall føler deg mongo leeeenge etter du tok dem. Da mener jeg ikke noe digg. bare trøtt.
Jeg sover 8-12 timer og er trøtt hele neste dag.. Hehe. Kjedlig å vere trøtt en hel dag etterpå ja. Men må du sove etter du har tatt speed så ville jeg ha gjort det. Vil ikke oppfordre noen til å gjør det da.
Ja. sant det. men bedre med noe benzo, da slipper du en så jævla hangover.
Jeg håper virkelig de som leser her ikke tar det som en oppfordring til å bruke illegale rusmiddler.
Trådstarter
pepper og slit 2 dager på rad, deretter en valium og da sov jeg i 22timer..
2 dager. Det er ikke så mye. sett meg i gamle dager 185 og 55 kg. Det var sykt.. Kuttet ut mesteparten av dop nå. Begynte å trene. Nå er jeg samme høyde og 100 kg.
Men nok om det. Viss du hadde tatt noe slike piller som det her er snakk om ville du nok ha blitt mye værre da du våknet igjen.
Trådstarter
mhm, jeg prøver å begrense pepper til en gang i uka, det er jo så digg og jeg vil jo ikke plutselig være ute av kontroll og slik "hakkete" peppermann..
Like greit. å begrense seg. Begynner man å gå i uke dagene har man lett for å fucke det til. Det er jo digg, så man blir glad i det.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Denne tråden sporer av i søppel.