Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1753
1.SKaff deg en datakabel til mobilen din. (Denne kan du gjøre mye med )

2.Last ned vedlagt fil, som fjerner Logomanagers demo dritt.

3.Ta deg en tur på www.jippii.no /www.start.no/ osv sider, finn deg en bra logo og ta en "Screenshot" med Capture greia til geniale logomanager.

4.Ta en tur til Grapster og finn masse ringetoner, copy & paste til RTTL editor i Logomanager og last over til mobilen din.
(denne sida var 100% Popup-free, og hadde 80% av det jeg søkte etter

N-Yoy
hehe, kjekt å ha med seg...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen tips om hvor jeg får kjøpt datakabel billigest mulig på internett?
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Hvilken telefon har du...? Første bud er jo å spørre på vanlige R-L butikker, som f.eks Elkøp, expert, Obs! elektro..
Better than thou.
Leins.no har hvertfall kabler. Der jeg kjøpte til 3210'en min. Brukte forøvrig disse triksene ganske ofte når jeg hadde den telefonen.
leins har datakabel 200.- om jeg ikke tar feil.
og så har vi clas wåls som har butikk i oslo sentrum.

kjøpte mine to kabler hos sistnevnte. (3330 og 6150)
den til 3330 gikk fort i stykker, men den til 6150 lever ennå, pga designen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stikk på mobilsentrum.no
Annett alternativ:

Om du har en PalmPilot kan du laste ned MonkeyLogo og (tror det er) 3000 logoer fra http://mrtaxi.karnt.com

Så bruker du IR til og overføre logoen til telefonen din eller til og sende den til noen ande/en annen telefon. Funker helt top for meg (men er så lat at jeg fortsatt har "God Jul" logo)

Scha