Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2776
Hei, jeg driver og leter litt rundt på nettet etter virkelike ille skrekkfilmer, men de fleste listene jeg finner inneholder som regel ræva filmer som ikke er skumle i det hele tatt.

Så får vel spørre her da. Hva er den mest ille/skumleste/jævligste skrekkfilmen du noen gang har sett? Du kan også lage en liste på top 10 f.eks.
ja
paranormal filmene 1 2 og 3
Grave encounters veldig bra skrek film sån paranoral greier det og
The crazies zombie film
The strangers er vist en san historie men jeg hvet ikke?
lazy battle
down of the dead zombie film
Hostel 1 og 2 og 3!

hopper at jeg hjallp ! deg!
[rec]
Cloverfield
The Blair Witch Project
The Descent
The Others
The Exorcist
Psycho (1960)
The Grudge (Suger men artig)
Paranormal Activity

(Etter rekkefølge hvor bra jeg syntes de er)
Og sikkert mange flere jeg ikke kommer på...
haha jeg har led så mye av the exorist !
Sitat av zwept Vis innlegg
haha jeg har led så mye av the exorist !
Vis hele sitatet...
Hehe, ja den er mer morsom enn skummel.. Men du kan ikke nekte for at denne scenen er drit creepy!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av zwept Vis innlegg
ja
paranormal filmene 1 2 og 3
Grave encounters veldig bra skrek film sån paranoral greier det og
The crazies zombie film
The strangers er vist en san historie men jeg hvet ikke?
lazy battle
down of the dead zombie film
Hostel 1 og 2 og 3!

hopper at jeg hjallp ! deg!
Vis hele sitatet...
Er da ingen av disse som er virkelig skumle? Det er såklart en individuell sak, men hvis man er vant til skrekkfilmer så burde ikke disse være skumle.
Det finnes mange skrekk filmer, men de fleste er kjedelige, så jeg poster bare mine 3 favoritter.

The Mist

Silent Hill

Resident Evil
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Er da ingen av disse som er virkelig skumle? Det er såklart en individuell sak, men hvis man er vant til skrekkfilmer så burde ikke disse være skumle.
Vis hele sitatet...
ok.... hvem filmer syntes du er virkilig skumle Saw filmene
Sitat av zwept Vis innlegg
ok.... hvem filmer syntes du er virkilig skumle Saw filmene
Vis hele sitatet...
Hæ? Mente du:

Ok.... hvilke filmer syntes du er virkelig skumle, Saw filmene?
Vis hele sitatet...
Kanskje?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Jeg synes [rec] er den skumleste jeg har sett hittil, men det må vel være fordi farfars oppgang og leilighet er HELT lik den i filmen... Klarer ikke unngå å se ned mellom trappene, og sverger på gud hver gang at jeg kommer til å se zombiehoder som stirrer opp mot meg....

Ja han bor i Barcelona
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Jeg synes [rec] er den skumleste jeg har sett hittil, men det må vel være fordi farfars oppgang og leilighet er HELT lik den i filmen... Klarer ikke unngå å se ned mellom trappene, og sverger på gud hver gang at jeg kommer til å se zombiehoder som stirrer opp mot meg....

Ja han bor i Barcelona
Vis hele sitatet...
Må være enig her ass, [rec] er den skumleste jeg her sett og. Ikke at den er så veldig skummel før slutten da men. Har selv sett en del "skrekk" filmer men alle er jo totalt teite. Selv om noen kanskje her mer skreming i andre blir det bare feil når historien er vekke.

Selv om "La den rette komme inn" kanskje ikke er klase frisert som skrekk er dette en av de beste filmene jeg her sett med litt mer "skummel" tilnærming en andre.
Takker for svar! Har noen filmer å se nå ja
The Shining
Hellraiser 1,2,3
Omen 1,2 (orginalen)
Castle Freak
Suspiria
The hills have eyes (orginalen)
Ihvertfall noen av de jeg synes er meget gode.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av zwept Vis innlegg
ok.... hvem filmer syntes du er virkilig skumle Saw filmene
Vis hele sitatet...
Saw er ikke skummelt? Det er jo en genial thrillerfilm. Alle etter 1ern er bare crap da, som prøver å være så ekle som mulig.