Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288917
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Haha, måtte være Freddiew som hadde laget den der ja
Vis hele sitatet...
liker spessielt kommentaren hans: "If you're wondering what the Modern Warfare 4 trailer looks like, have a look at the Battlefield 3 trailer." xD
Sist endret av PoteterOgMolasse; 23. oktober 2011 kl. 12:50.
En gameplay-video fra en hittil ganskje ukjent bane: Tehran Highway. Vet ikke om denne har blitt postet tidligere i tråden:

http://www.youtube.com/watch?v=ruN0V...layer_embedded
Sitat av bronze Vis innlegg
En gameplay-video fra en hittil ganskje ukjent bane: Tehran Highway. Vet ikke om denne har blitt postet tidligere i tråden:

http://www.youtube.com/watch?v=ruN0V...layer_embedded
Vis hele sitatet...
Han fyren HER har også mye video-snacks som jeg ikke har sett før.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Han fyren HER har også mye video-snacks som jeg ikke har sett før.
Vis hele sitatet...
Samme karen da
Kommer BF3 i salg 27 eller 25? :S
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Samme karen da
Vis hele sitatet...
http://www.siliconvalleywatcher.com/mt/archives/Blind%20Links.jpg

Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Kommer BF3 i salg 27 eller 25? :S
Vis hele sitatet...
27, 25 i USA og Asia tror jeg.
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Kommer BF3 i salg 27 eller 25? :S
Vis hele sitatet...
25 i Amerika og Asia, 27 i Europa og 28 i storbritania om eg ikkje tar helt feil.
Hallo, skal bestiller Battlefield 3 fra offgamers.com . Ettersom jeg har VPN med ipadresser fra USA så tenkte jeg å prøve å spille den 25. Burde jeg da sette land på offgamers.com til USA?
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Hallo, skal bestiller Battlefield 3 fra offgamers.com . Ettersom jeg har VPN med ipadresser fra USA så tenkte jeg å prøve å spille den 25. Burde jeg da sette land på offgamers.com til USA?
Vis hele sitatet...
Da må du også starte Origin med den VPN' på
Fant nå ut at offgamers.com var tomme. Så tenkte å bestille fra onlinekeystore.com . Men hva betyr at det er russisk versjon? Tenker å bestille denne, ettersom den er billigere.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Fant nå ut at offgamers.com var tomme. Så tenkte å bestille fra onlinekeystore.com . Men hva betyr at det er russisk versjon? Tenker å bestille denne, ettersom den er billigere.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte Russisk Black Ops til en kompis og da måtte OKS bruke sin egen Russiske VPN og logge inn på kompisen min sin STEAM bruker for så å aktivere det og etter det så måtte vi legge inn Engelsk språk.
Ikke minst at det tok OKS 2 dager før de fikk gjort det.
Stress.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Hallo, skal bestiller Battlefield 3 fra offgamers.com . Ettersom jeg har VPN med ipadresser fra USA så tenkte jeg å prøve å spille den 25. Burde jeg da sette land på offgamers.com til USA?
Vis hele sitatet...
Det er som Blackops, du kan spille på amerikanske servere selvom du har europa :P
For oss som har bestilt fra Offgamers, må vi pent vente til release med å laste ned eller? ;( Noen tips til hvordan man kan komme raskere i gang på release dagen?
Sist endret av ali88; 23. oktober 2011 kl. 22:51.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Hvor er det billigst å kjøpe til pc ? Samma om det er download eller cd, billigst?

Eller kanskje dumt spm, men billigste jeg har sett er vel 399,-
Bestilte på komplett, det står at de får inn på lager den 27. Er jeg sikret å få det denne dagen?
Sitat av Landlubber Vis innlegg
Bestilte på komplett, det står at de får inn på lager den 27. Er jeg sikret å få det denne dagen?
Vis hele sitatet...
får de BF2 inn på lager den 27. kommer det på lager til dem så du får den nok kanskje før etter 1-2 dager om jeg ikke tar feil. ved mindre det kommer i post direkte fra et annet sted.
Sist endret av WhiteHat; 23. oktober 2011 kl. 22:59.
Får håpe det kommer tidsnok da, ettersom et lan uten BF3 hadde blitt stusselige saker.
Sist endret av Landlubber; 23. oktober 2011 kl. 23:14.
Så selv at komplett ikke fikk inn før den 27. Så jeg avbestilte for ca en måned siden. Bestillte heller hos Platekompaniet for 399,-. Får det på release.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Så selv at komplett ikke fikk inn før den 27. Så jeg avbestilte for ca en måned siden. Bestillte heller hos Platekompaniet for 399,-. Får det på release.
Vis hele sitatet...
får det imorgen jeg <3

klarer nesten ikke å vente nå!
Glenni, 27. er jo release date da?
Sitat av Landlubber Vis innlegg
Glenni, 27. er jo release date da?
Vis hele sitatet...
Vell, sto at sendingsdatoen var den 27.
Har det allerede eg, venter bare på at det skal bli den 27 så eg får spille Nesten deprimerende og se BF3 ikonet på skrivebordet når eg ikkje får brukt det
Bestilte fra spaceworld billig og direkte nedlasting fra siden dems
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har det allerede eg, venter bare på at det skal bli den 27 så eg får spille Nesten deprimerende og se BF3 ikonet på skrivebordet når eg ikkje får brukt det
Vis hele sitatet...
ikke single player en gang? eller bare multiplayer som ikke går?
Deprimerende å vite at jeg ikke får spillet på release (Mest sannsynligvis). Heldigvis skal jeg på fest på lørdagen så må bare torturere meg igjennom fredagen xD Men hvem vet _kanskje_ komplet overasker xD
Deprimerende at USA får det den 25. Og vi må vente.
Ja det er enda mer feil, men i det lange løpet så spiller ikke 1 - 2 dager noe rolle egentlig. Men i det korte løpet og i begynnelsen spiller det stor rolle haha xD
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
http://www.youtube.com/watch?v=SEg_l...SzHb_A&index=1

For de som kunne tenke seg å prøve med VPN i morgen!
Sist endret av daimeno; 23. oktober 2011 kl. 23:51.
Sitat av daimeno Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=SEg_l...SzHb_A&index=1

For de som kunne tenke seg å prøve med VPN i morgen!
Vis hele sitatet...
vil det ha noen hensikt? VPN og bruke servere i US vil vel gi heftig delay? og må man ikke da ha US cd-key?

Står det ikke på EA kontoen om hvilken region man er i og man er låst til EU/US?

EDIT: funket det på Bad Company 2?
Sist endret av WhiteHat; 23. oktober 2011 kl. 23:58.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
ikke single player en gang? eller bare multiplayer som ikke går?
Vis hele sitatet...
Alt er låst ja.
Oppe i 50 sider denne tråden her og en del spør hvor en kan kjøpe bf3 både fysisk og digtalt. Hvor er det billigst og hvor skal en kjøpe for å få specact/dog-tags o.l.

Kunne noen mekka en recap av hvor en får tak i forskjellige?
Jeg kjøpte min fra Spaceworld digital versjon, Limited edtion. Billigst vanlig versjon her
Hør her! For dere som har brukt VPN, eller noe annet for og unlocke BF3, så kjører dere Origin i offline mode, og starter BF3, da får dere spille singleplayer!
@SjokoMelk hos Spacewold lastes det ned og leverer key med en gang? Funker det og spille singleplayer med den versjonen ? (via VPN)
Sist endret av LekeFly; 24. oktober 2011 kl. 17:28.
De leverer key med engang, gå på profilen din og trykk på mine nedlastninger. Ja det funker å spille singleplayer med VPN nå, har ikke gjort det selv men andre har gjort det. Se gjerne JVMyhre sin post.
Oh yeah! Dette er for rått til og være sant! Annbefaler alle og prøve SP om de har muligheten nå, lyden, grafikken og ikkje minst alle de sinnsyke actionscenene, er helt tom for ord eg! Og ikkje minst, PC'n min klarer det på ultra!
Hvilke specs har du?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Oh yeah! Dette er for rått til og være sant! Annbefaler alle og prøve SP om de har muligheten nå, lyden, grafikken og ikkje minst alle de sinnsyke actionscenene, er helt tom for ord eg! Og ikkje minst, PC'n min klarer det på ultra!
Vis hele sitatet...
Hadde du orka å fortelle/gi link for hvordan jeg får unlocka SP?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvilke specs har du?
Vis hele sitatet...
i5 2500k, hd6870

Sitat av Vitex Vis innlegg
Hadde du orka å fortelle/gi link for hvordan jeg får unlocka SP?
Vis hele sitatet...
google it, i dont have time! :P
spiller multiplayer nå btw
Noen som vet om noen gratis/veldig billige VNPer sånn at jeg kan spille singelplayer ?
Hadde noen giddet å vist meg hvordan man gjør dette ?

Har klart det nå, har IP fra korea, men det inne på origin står det: Lanserings dato mislykket når den skal sjekke release datoen :S
Gjør jeg feil ?
Fulgte denne guiden:http://www.youtube.com/watch?v=bEtya...eature=related
Har et stikkord over noe som kom ut for 1 time siden;

Battlefield.3-RELOADED (Det er uansett online delen som er morsom skulle en tro)
ayay takk liverbird venter selv på bf3 key men hehe, må jo prøves ASAP
Og den kopien fra bukta kan kødde med origin.
add meg, spiller nå adhd90
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Oh yeah! Dette er for rått til og være sant! Annbefaler alle og prøve SP om de har muligheten nå, lyden, grafikken og ikkje minst alle de sinnsyke actionscenene, er helt tom for ord eg! Og ikkje minst, PC'n min klarer det på ultra!
Vis hele sitatet...
seriøst? 6870 tar alt på ultra?

har du absolutt alt sammen vrengt opp på max?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
seriøst? 6870 tar alt på ultra?

har du absolutt alt sammen vrengt opp på max?
Vis hele sitatet...
Altså, ja det korte klarte faktisk ultra, men bare den settingen som er forhåndsinnstilt, dvs. textures osv på ultra, men bare 4aa og sånne ting. Og det skal sier at det begynte og lagge etter halvannen times spilling, da tror eg kortet ble litt i varmeste laget Men ja, kortet gjør det overasskende bra