Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5475
Hey lurte på om det er noen Norske claner der ute som gamer litt seriøst?

Er 25 år har lyst å spille litt matcher på Cod: Black Ops men er ikke lett å finne seg en clan

Vil ikke sy at jeg er sykt god men får nå de til

Håper på svar.

MVH Stian
Black Ops er for Tryhard
Xbox, PS3 eller PC?
Trådstarter
13 0
Sitat av hosjmeister Vis innlegg
Xbox, PS3 eller PC?
Vis hele sitatet...
PC self
Hvis noen ønsker seg en klan for PS3, send meg en PM.
Jeg kunne godt ha tenkt meg å blitt med i en blops-klan.
Har ytelsesproblemer som de fleste, men spiller mer for moroa.
Hvorfor ikke starte en clan? Jeg er iallfall med
Trådstarter
13 0
Sitat av Andersbt Vis innlegg
Hvorfor ikke starte en clan? Jeg er iallfall med
Vis hele sitatet...
Har liksom ikke noe erfaring eller tactic opplegg eller noe.
Så må jeg finne folk liksom.
Pluss har ikke så sykt mye tid.
Har hat clan før mangen år siden i css.

Går mye tid med det

Hvor gammel er du da?
Ja, men e vell ikke værre enn å lage en konto på battlenet?
Er bare 15 år og mye av tiden går til skole, men hadde gjerne blitt med i en clan
Vel... Jeg har en liten gamerclan, men det er ikke noe norske folk der da, og ikke så mange spiller BO, vi har våre egne servere da, og skal få til BO snart. PM for hjemmeside :P
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Hadde vært gøy å joine en klan. Er ikke så veldig god, har ikke spilt det så mye enda.

360icons.com arrangerer ukentlig turneringer med over 100 lag som blir streamet live på nett. Kunne vært artig å prøve seg på med en nFF klan.
King Of Nipples
0rgasmatr0n's Avatar
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Vel... Jeg har en liten gamerclan, men det er ikke noe norske folk der da, og ikke så mange spiller BO, vi har våre egne servere da, og skal få til BO snart. PM for hjemmeside :P
Vis hele sitatet...
Må han sende pm for å få hjemmesiden din, som står i signaturen din?
Sist endret av 0rgasmatr0n; 2. mars 2011 kl. 19:50.
Hvis noen setter opp en clan, blir jeg med! PM
Trådstarter
13 0
OK kan lett starte clan med dere.

Men jeg er 25 år.
Har ventrilo server.

SÅ PM vis interrisert
Er med på en klan eg også, PC.
Er 20 år, og lvl 2 5th prestige.

Spilt lite den siste mnd, er blitt lei, men om eg blir med i en clan som gjør det bra så kunne det jo blitt mer int. igjen!

PM me!
Joiner Clan! PM meg om dere vil ha meg med. Spiller 360 og PC. Er mest giret på 360, er i 5 prestige, har ikke blitt så mye spilling nå i det siste, men er klar til å begynne igjen

nFF Clan FTW!
Trådstarter
13 0
Noen flere som er interrisert?
A madman with a box
mabala's Avatar
Ville bare tipse om en nettside for de som er interessert i å lage en clan. Gamebattles.com er eg ganske god side til å finne matcher og slikt. Spiller selv ganske ofte med clanen min (venner irl) på den siden.
Gamebattles.com er genialt Brukte det hele tiden til min klan på MW2 De fungerer supert på PS3 værtfall, pc kan jeg ikke snakke for. Men clanbase.ggl.com skal vist også være noe, men aner ikke bare hørt om det :P
Er med på clan =) pm meg
Er lett med! Bare det er litt høyt nivå på spillingen. creampuff på steam
Trådstarter har laget et forum for dette, blir en nFF clan!
nFF - Norsk FreakForum CoD: Black Ops Clan

Siden er helt ny, og er ikkje ferdig ennå Har hjulpet han og sittet med dette noen timer nå, men bare og skrive søknad så ordner det seg nok med clan!
Sist endret av JVMyhre; 3. mars 2011 kl. 02:17.
Har ett 2v2 lag i både Halo Reach og CoD: Blops på Gamebattles.
Om noen trenger ett medlemm til 360 versjonen av noen av spillene er jeg med, men jeg har desverre ikke blops til PC.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Trådstarter har laget et forum for dette, blir en nFF clan!
nFF - Norsk FreakForum CoD: Black Ops Clan

Siden er helt ny, og er ikkje ferdig ennå Har hjulpet han og sittet med dette noen timer nå, men bare og skrive søknad så ordner det seg nok med clan!
Vis hele sitatet...
"The Morron Clan"? Skal det faktisk bety bell pepper (spanskt krydder) eller er det bare en feilstaving av moron?
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
"The Morron Clan"? Skal det faktisk bety bell pepper (spanskt krydder) eller er det bare en feilstaving av moron?
Vis hele sitatet...
Hahahah, nei trådstarter har skrivevansker, så eg driver og retter opp etter han Har ikkje fått rettet opp dette enda, tror kanskje han skal ha et annet navn også, fortsatt litt usikker.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
hehe, er kanskje like greit å skifte ja ;p
Hmmm, om det hadde vært interesant kunne jeg med mine basic HTML og CSS kunsaper kodet en liten nettside. Hadde vært gøy å ha et prosjekt for å friske opp kunsapene xD Så har dere ikke bare et forum
Sitat av Shudo Vis innlegg
Hmmm, om det hadde vært interesant kunne jeg med mine basic HTML og CSS kunsaper kodet en liten nettside. Hadde vært gøy å ha et prosjekt for å friske opp kunsapene xD Så har dere ikke bare et forum
Vis hele sitatet...
Du får ta og sende en PM til trådstarter, er nok ikkje umulig at det kan være aktuelt!
Får vel gjøre det og, men regner med han leser her xD
Men her værtfall satt opp et sub domene på domet jeg ikke bruker til noe for tiden xD

www.nff-blackopsclan.erikvag.net
Trenger noen et medlem til en klan?

Jeg heter dennis.eikeksog på steam.
(ta kontakt på steam x) )
Sitat av Shudo Vis innlegg
Får vel gjøre det og, men regner med han leser her xD
Men her værtfall satt opp et sub domene på domet jeg ikke bruker til noe for tiden xD

www.nff-blackopsclan.erikvag.net
Vis hele sitatet...
PM sendt.

Sitat av dennis.eikeskog Vis innlegg
Trenger noen et medlem til en klan?

Jeg heter dennis.eikeksog på steam.
(ta kontakt på steam x) )
Vis hele sitatet...
PM sendt.
Er med på clan, send pm hvis noen er interessert.
Har ikke mic tho
Sitat av psilonaut Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha..
Er med på ps3, noen ? Er lvl1 prestiege, får det til sånn ca
Spiller på ps3, kunne jo gjort at siden her PC og PS3 klan hehe. Men selv har jeg ikke tid å adminstrere det da. Men kan være med som spiller og spille lit
Trådstarter
13 0
Sitat av Shudo Vis innlegg
Spiller på ps3, kunne jo gjort at siden her PC og PS3 klan hehe. Men selv har jeg ikke tid å adminstrere det da. Men kan være med som spiller og spille lit
Vis hele sitatet...
Reg deg på forumet så skal du få noen rettigheter
ingen problem det.

Så kan du være med å game med oss om du vil

Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Er med på clan, send pm hvis noen er interessert.
Har ikke mic tho
Vis hele sitatet...
Må nok ha mic Kamerat

Sitat av dennis.eikeskog Vis innlegg
Trenger noen et medlem til en klan?

Jeg heter dennis.eikeksog på steam.
(ta kontakt på steam x) )
Vis hele sitatet...
Join http://nff-blackopsclan.norwegianforum.net/

reg deg der å send inn en søknad vis du følger reglene.
Etter mye om og men har vi byttet nettside nå, mest takket være Shudo!
Fra nå av finner du oss her; http://nff-blackopsclan.erikvag.net/forum/index.php
For de med ps3 og xbox, bli me i www.fubargaming.org (FuBR) er EU leder de
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan går det med clanen ? Kunne tenkt meg å blitt med Kjøpte spillet på PC idag, men har spillt på xbox siden det kom ut. Likker på rundt sånn ca 15 kills og 12 deaths, ikke så bra men det blir nok bedre :P
Er det 18+ ?
Sitat av pARADOX <3 Vis innlegg
Er det 18+ ?
Vis hele sitatet...
Går bra med klanen, eneste er at ting står litt stille for øyeblikket, men det ordnes snart.

Helst 18+ ja, men lov og søke om du er litt under også.
Prøvde meg jeg, men Arnisen godtok den ikke..

Han sa 18+
Sist endret av pARADOX <3; 11. april 2011 kl. 18:53.
Vært litt rot med klanen de siste par ukene, men nå prøver eg å ordne opp i det.
Arnisen (Kill3rH1t) trekker seg fra Black Ops delen av klanen, men han vil fortsatt være admin sammen med meg.

Så, etter og ha ryddet opp i medlemmene og de som har vært på tryout, så har vi pr nå 3 stk i Black Ops squaden. Vi har også en full CS:S squad, men vi rektrutterer ikkje der.

Vis vi skal ha en full squad, så det blir mere spilling, så søker vi noen flere medlemmer! Bare og skrive søknad, linken er i min signatur.

Vi kommer også til og sette opp en(muligens flere) squads for BF3 når det kommer ut, så dere som kommer med i Black Ops klanen, og gjør det bra, har store sjangser for og kunne bli med i en BF3 squad når det kommer ut.

Mvh
JVMyhre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Joiner godt med, om det blir zombie
Sitat av Kain Vis innlegg
Joiner godt med, om det blir zombie
Vis hele sitatet...
Altså, det er ingen zombie clan det her, vi spiller clan wars, s&d.
Men spiller gjærne noe zombie for gøy da.
Spilte mye før, lagger ikke og er på youtube hvis du vil se noen klipp (selv-produsert)

www.youtube.com/vik2rrr

vikzzhd@steam
Sitat av twixtor Vis innlegg
Spilte mye før, lagger ikke og er på youtube hvis du vil se noen klipp (selv-produsert)

www.youtube.com/vik2rrr

vikzzhd@steam
Vis hele sitatet...
Dette så det ut som du hadde gjort før ja!
Som skrevet lengere opp så holder eg og arnisen på og sette isammen en Black Ops squad, så om du, og evt. noen andre er int. så hadde det vært morsomt om du/dere vil skrive en kjapp liten søknad på http://cbn.erikvag.net/forum/index.php.

Adder deg på steam også twixtor.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Dette så det ut som du hadde gjort før ja!
Som skrevet lengere opp så holder eg og arnisen på og sette isammen en Black Ops squad, så om du, og evt. noen andre er int. så hadde det vært morsomt om du/dere vil skrive en kjapp liten søknad på http://cbn.erikvag.net/forum/index.php.

Adder deg på steam også twixtor.
Vis hele sitatet...
Ikke alt som er like bra der men mest for fun Har lagd bruker og skriver søknad nu!