Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 558
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg har en historie med at jeg har tatt for mye av en medisin jeg fikk utskrevet av legen. Derfor er det nå hjemmetjenesten som oppbevarer medisinen min.
Vi har en avtale om at jeg kan få en ekstra om det spisser seg litt til. Det er altså ikke snakk om å ta en større dose eller at jeg samler opp medisinen min. Likevel føles det ekkelt å ringe inn og jeg overtenker veldig. Jeg føler behov for medisinen nå da det skjer mye og jeg sliter med å roe ned tankekjøret på kvelden. Jeg har allerede ringt inn en gang og venter egentlig på at de skal ringe meg opp igjen.. Men det har gått flere timer nå. Å ringe en gang til sitter ganske langt inne hos meg. Samtidig vil jeg gjerne få sove i natt før det jeg skal i morgen.. Litt usikker på hva jeg skal gjøre🙈 Har noen råd?
Beklager om jeg har postet i helt feil tråd..
Ser ikke mange mulighetene her altså.. Eneste valget du har er enten å ringe igjen, eller risikere at de har glemt deg. Uff, må være fælt å ringe hjemmesykepleierne når du trenger medisin. Hadde aldri fungert for meg med ett sånn opplegg.
Anonym bruker
"Lystig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en litt dårlig løsning. Ved behov medisin må en gjerne ha ganske fort.. Det kan vell ikke skade og ha et parr hjemme(?)