Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1696
Jeg er godt etablert i et forhold og aldrende, så dette yrket er ikke akuratt aktuelt for min del. Men jeg undres jo på om det er et marked for det i Norge? Jeg blir av en eller annen grunn nyskjerrig.
Sitat av aldarico Vis innlegg
Jeg er godt etablert i et forhold og aldrende, så dette yrket er ikke akuratt aktuelt for min del. Men jeg undres jo på om det er et marked for det i Norge? Jeg blir av en eller annen grunn nyskjerrig.
Vis hele sitatet...
Det fine med eskorter er jo at de ikke tilhører noe annet marked enn et det fins penger i
Sitat av 420master Vis innlegg
Det fine med eskorter er jo at de ikke tilhører noe annet marked enn et det fins penger i
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg ser liksom ikke for meg at en profittmotivert manlig eskorte tjener seg rik om han kun selger seg til damer. Det på bakrunn av an antagelser om hvordan en del av de biologiske drivkreftene mellom kvinner og menn fungeer. Mange gjør det sikkert for spenningens skyld. Og den skjønner selv jeg.
Finnes plenty av **** ekle damer som må betale for sex. Du må bare forberede deg på at folk også betaler fordi de vil gjøre ting med deg som de ikke kan gjøre med folk i sin egen sosiale krets.......

Hva lurer du egentlig på??
Sitat av aldarico Vis innlegg
Ja, men jeg ser liksom ikke for meg at en profittmotivert manlig eskorte tjener seg rik om han kun selger seg til damer. Det på bakrunn av an antagelser om hvordan en del av de biologiske drivkreftene mellom kvinner og menn fungeer. Mange gjør det sikkert for spenningens skyld. Og den skjønner selv jeg.
Vis hele sitatet...

Poenget mitt da, det er ikke sånn at eskorter har et spesielt marked. Og noe motvillig så sjekket jeg innom noen mannlige eskorter og joda, de selger seg til både kvinner og menn. Skulle ikke tro at de holder seg unna par