Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 7660
Er ikke alltid jeg kommer når jeg har sex. Kan variere fra ett minutt til timevis, jeg foretrekker kos og sånn fremfor å peise på som en robot, virker som det «fungerer» best for meg. Hvis du bare har sex for orgasmene, slik som mange gjør, så blir det temmelig meningsløst etter min mening, da spesielt etter du kommer….

Har perioder der det blir mye sex, spesielt om jeg bruker ghb, men akkurat nå føler jeg med veldig aseksuell. For noen år siden hadde jeg sex opp til flere ganger om dagen, den driven er helt borte nå, skyldes vell opiatene..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar!

Det er nok sant det du skriver.

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å møte noen flere med det siste. Var i grunn et mirakel at jeg har truffet de jeg har. Hun ene var min kjæreste for en god del år siden, og vi har en dårlig historie sammen. (Hun endte opp å stikke innom meg to år etter hun slo opp og så presset meg til sex, jeg vil helst ikke snakke for mye om det.)
Hun andre er ei venninne som plutselig hoppet på meg, og det var i grunn greit, men nå har hun funnet en hyggelig kar.

Om jeg finner noen så er jeg egentlig litt redd for samleiet. Jeg liker vel forretten mere enn hovedretten om det gir mening.
Vis hele sitatet...

Det du beskriver her er vel et gråsone overgrep fra hennes side?
Anonym bruker
"Imponert Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk liker vel ulike ting da. Så handler det om du dekker deres behov ellerså blir det sikkert fort kjedelig. Jeg avstår fra slike ting, har ingen interesse for det.
Dude, dette er prima /r/humblebrag