Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 826
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Skulle dra opp mengden med mt2 fra glasset, så var det 1,5 ml, så tok jeg samme nål og kanyle med mela i oppi sånn steriltvann, og dro opp til 2 ml totalt også nedi tønna igjen. Men så kom jeg på hva om mt2’en gikk ut i sterilt vann-flasken? Men nå forlater det vel kun flasken med vakuum, så jeg har kanskje ikke fucka den opp? Mvh
Dro du altså 0.5ml vann inn i sprøyten som inneholdt 1.5ml? Klarer ikke helt å forstå om du trykte ut de 1.5ml’ene i glasset med bac vann eller om du bare trekte opp 0.5ml fra den.
Hvis du bare trekte opp 0.5ml vann fra det glasset uten å trykke de 1.5ml’ene ut i det så slipper du å bekymre deg. Sprøyter skifter ikke ut innholdet ved å trekke opp.
Jeg har prøvd å lese begge postene dine nå. Må helt ærlig si jeg ikke skjønner hva du sier på verken eller av dem.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Dro du altså 0.5ml vann inn i sprøyten som inneholdt 1.5ml? Klarer ikke helt å forstå om du trykte ut de 1.5ml’ene i glasset med bac vann eller om du bare trekte opp 0.5ml fra den.
Hvis du bare trekte opp 0.5ml vann fra det glasset uten å trykke de 1.5ml’ene ut i det så slipper du å bekymre deg. Sprøyter skifter ikke ut innholdet ved å trekke opp.
Vis hele sitatet...

Jeg fylte opp glasset med insulinnåller igår på 0,3ml så ble det søl og unøyaktighet, så idag kjøpte jeg en 2 ml pumpe og en tynn kanyle, så dro jeg opp alt fra glasset som jeg prøvde å få til å bli 2ml (ønsket mengde i vial’en) så jeg dro ut alt innhold i mt2-vialen, og opp i pumpa (hvor det skulle være 2 ml men var 1,5ml), knipset vekk bobler og dytta stempelet helt til dit at mt2’en i pumpa nesten sprutet ut, så satt jeg sprøyta nedi bac vann og dro opp så jeg tilsammen fikk 2ml væske inni pumpen.


Haha ouff.. håper jeg fikk forklart det forståelig nå
Du er redd for at vakumet i bac vannet dro innholdet fra pumpen inn i vialen med bac?

Isåfall, nei.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Du er redd for at vakumet i bac vannet dro innholdet fra pumpen inn i vialen med bac?

Isåfall, nei.
Vis hele sitatet...
Yes! Er redd det ligger feks 5mg av 10mg mela i bac vann kontaineren jeg skulle kaste. Men da har jeg sansynligvis klart å gjøre det riktig, siden da jeg tømte den totalt for luft slapp jeg dytte stempelet tilbake. Takker for svar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yes! Er redd det ligger feks 5mg av 10mg mela i bac vann kontaineren jeg skulle kaste. Men da har jeg sansynligvis klart å gjøre det riktig, siden da jeg tømte den totalt for luft slapp jeg dytte stempelet tilbake. Takker for svar
Vis hele sitatet...
Såfremt du ikke lot vakumet trekke stempelet tilbake så skal du ikke ha mistet noe nei.

Skulle du ha gjort det ville jeg bare blandet ut resten av bac vannet med peptidet. Blir det for store mengder kan du vurdere å bruke en muskel istedenfor fett. Hadde neppe gått over 1ml i fettvev, men i muskel kan man injisere opp til 5ml.

Men, du er på tynn is om du er nødt til å høre på oss. Det sier jeg grunnet at du bruker et peptid som ikke er i bruk. Vi kan ikke annet enn å dele vår egen erfaring, hvorvidt det vi gjør er korrekt stemmer ikke nødvendigvis.
Sist endret av IW2022; 15. mars 2023 kl. 20:43.