Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 737
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har hørt veldig mye variert rundt dette. Hvis jeg bruker si 1-3mg melatonin en 30-60 minutter før jeg legger meg, vil dette i lengden skade min naturlige produksjon av melatonin. Har ikke søvn vansker sånn egentlig, men sover mye bedre når jeg tar melatonin.
Ved bruk av melatonin over tid så vil kroppens naturlige produksjon nedreguleres, prøv å finn et bruksmønster som er holdbart over tid. For eksempel bare bruk det når du føler at det er helt nødvendig.
Less is more, mange steder anbefaler doser under ett milligram, dette er blant annet på grunn av at det minsker nedreguleringen av egenproduksjonen, derfor kan det være lurt å finne den laveste effektive dosen for deg. Prøv å trapp ned til du merker at det ikke lenger har effekt før du eventuelt velger å ta en pause.
Fått melatonin av lege en gang, og det blir siste gang. Bare scam, koster 500 for en boks med placebo piller som får meg til å drømme om slåsskamper.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du betaler for en legetime og ender opp med resept på varer som selges i alle dagligvarebutikker så får du lyst å hoppe over bordet å kaldkvele jævelen. Aldri forstått hensikten med at leger skriver ut Paracet heller for så vidt. Man går som regel ikke til legen når man trenger reseptfrie varer.
Sliter du med å sove så får du resept på angi psykotika…
Anonym bruker
"Varsom Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når du betaler for en legetime og ender opp med resept på varer som selges i alle dagligvarebutikker så får du lyst å hoppe over bordet å kaldkvele jævelen. Aldri forstått hensikten med at leger skriver ut Paracet heller for så vidt. Man går som regel ikke til legen når man trenger reseptfrie varer.
Sliter du med å sove så får du resept på angi psykotika…
Vis hele sitatet...
Det er jo helst fordi man får det til en mye mer fornuftig pris, i forhold til forbruker man behøver?