Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1288
Ble tatt av politiet for no greier et par måneder siden. De tok alt jeg hadde på meg inkludert baggen min, lader og noe andre greier, Noe av det de tok ble brukt som bevis men det meste bare tok de. Har nå gått mange måneder siden det skjedde å blitt straffa og saken er over, men har ikke hørt noe om de andre tinga mine
Tok 2-3 år før jeg fikk en iPhone tilbake i posten av dem engang. Normalt skal du få tilbake beslag når saken er avgjort, noen måneder er jo ikke så lang tid akkurat. Du kan prøve å ringe/møte opp på stasjonen å spørre etter tingene, har fått noen gjenstander ut på den måten også. Det lønner seg å ta kontakt, jeg har mistet mye siden jeg var for nervøs til å spørre etter det.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Egentlig skal de utlevere det så fort det ikke er relevant for etterforskningen lenger.
Jeg har fått igjen noe mens andre ting fortsatt ligger der årevis etter. Når jeg har prøvd å ringe så sier de bare ring senere og ingen vil ta ansvaret så jeg har egentlig gitt opp.

Dere som har ringt å purra hvor ringer dere? Til politiets hovednummer eller til en av lederne for saken deres?
Det er sikkert lurest å møte opp personlig på det kontoret du har vært inne på avhør hos om du blir møtt på den måten. Hvis de har rota bort greiene så er det vell mulig å få erstatning? Det hadde jeg prøvd meg på om jeg ikke allerede hadde ett såpass anstrengt forhold til politiet.
Jeg masa og masa, uten og få det tilbake. Samme dagen som jeg satte en advokat på det, så fikk jeg telefon om å hente tingene mine. Tilfeldigt ? Det nekter jeg å tru
Letteste er å kontakte etterforskeren i saken din.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Steelseries87 Vis innlegg
Letteste er å kontakte etterforskeren i saken din.
Vis hele sitatet...
Hva hvis de sier de ikke kan finne det lenger eller ikke har det?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva hvis de sier de ikke kan finne det lenger eller ikke har det?
Vis hele sitatet...
Da må det selvfølgelig erstattes.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva hvis de sier de ikke kan finne det lenger eller ikke har det?
Vis hele sitatet...
Da må du legge inn en søknad om erstatning.
Anonym bruker
"Allergisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Laptopen min ble destruert. Hadde bestillt ulovlige substanser (RC, da det ble ulovlig) over lang tid, og de mente det var grunn nok til å destruere slik at jeg ikke kunne drive med slik kriminalitet lenger.

Sa bare at jeg dro fram den stasjonære i stedet. Går mye raskere å være kriminell på den.
Hørte ikke noe mer fra de, men kjipt å miste en relativt ny laptop til ca 16k.