Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 865
hei. i et hav av forskjellige type led striper med alle slags mulige farger og tilkobling prøver jeg å finne bare en enkel hvit stripe på 2 meter, med en diffuser. ønsker ikke å kjøpe seperat diffuser, og så led stripe uten kontakt, for å drive og lodde sammen osv. vil heller ikke ha noe supersmart typ nanoleaf som må kobles til nanoleaf sentral og drit. kan noen hjelpe meg å finne en enkel, ferdig hvit led stripe med diffuser som ikke koster skjorta??
Hva med led stripe med silikon diffuser, funker fjell for meg

https://www.ebay.com/itm/374507411642?
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Hva med led stripe med silikon diffuser, funker fjell for meg

https://www.ebay.com/itm/374507411642?
Vis hele sitatet...
Så veldig bra ut. Hadde bare håpt å finne i Norge
Har denne strømforsyning med?
Sist endret av easethepain; 3. mars 2023 kl. 23:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Vet du om de shipper fra Norge?
Har du prøvd disse selv, meitemark? Står at dem ikke kan dimmes, noe som er litt merkelig, iogmed at på samme produkt på andre sider (nedis.no/powermaxx.no) står det at den kan dimmes ..
Sist endret av easethepain; 4. mars 2023 kl. 19:22.
Sitat av easethepain Vis innlegg
Tusen takk! Vet du om de shipper fra Norge?
Har du prøvd disse selv, meitemark? Står at dem ikke kan dimmes, noe som er litt merkelig, iogmed at på samme produkt på andre sider (nedis.no/powermaxx.no) står det at den kan dimmes ..
Vis hele sitatet...
Ja, de sender fra Norge. Nei, det står ingen steder, verken hos nedis eller powermax at de kan dimmes. Jeg har testet produktet for å se om det virket før det ble pakket ned igjen.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Ja, de sender fra Norge. Nei, det står ingen steder, verken hos nedis eller powermax at de kan dimmes. Jeg har testet produktet for å se om det virket før det ble pakket ned igjen.
Vis hele sitatet...
Joda, kos Komplett også sto det det. Skal finne det når jeg er på pcn igjen Hvordan syns du produktet var da, siden du pakket det ned igjen? Hvis du enda har den er jeg interessert i å kjøpe den
Jeg åpnet, testet og lukket den fordi den ble returnert av en kunde som hevdet at den skulle kunne dimmes. Den kan ikke dimmes. Ja, det har stått hos Nedis og en hel haug andre selgere at den kan dimmes, men nei, den kan ikke dimmes. Derav presiseringen hos Sound1 at den ikke kan dimmes.

Denne utgaven kan dimmes: https://www.sound1.com/products/smar...ip-5m-utendors
Samt at du kan få den til å lyse i alskens farger du måtte ønske.
Sist endret av meitemark; 5. mars 2023 kl. 00:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De har led lister med diffuser på Kjell & co.

Om du har problemer med å finne treff på google kan du forsøke å google led profil.