Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3221
Hei! Elsker å smake på nye brus (ikke kokain ) spesielt importbrus og sånt fra USA. Finnes det en butikk i oslo som har BRA utvalg av brus? Gjerne utlendinger med kiosker eller lignende? Takk for svar
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Hei! Elsker å smake på nye brus (ikke kokain ) spesielt importbrus og sånt fra USA. Finnes det en butikk i oslo som har BRA utvalg av brus? Gjerne utlendinger med kiosker eller lignende? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Ville det ikke vært best å importere selv? Mer utvalg osv
Man finner litt forskjellig på de typiske kioskene i sentrum (ikke kjedene). Ellers vil vel yummy heaven kanskje ha litt ekstra
Samme her. Brus er absolutt sinnsykt digg.

Noen Meny butikker har ekstra typer brus. De fleste "innvandrer" sjappene har ofte importert noen egne typer.

Det er noen butikker som selger hovedsaklig Roma brus i Akershus. Finnes i Lillestrøm, Jessheim og Strømmen. Det hender de har andre ting også.

Det finnes også ymse nettsider det går an å bestille ifra.
Sist endret av Vasken; 2. juli 2021 kl. 22:30.
Roma, Oscar Sylte og Orangina selges på Meny i Oslo. Iallefall her jeg bor.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Roma, Oscar Sylte og Orangina selges på Meny i Oslo. Iallefall her jeg bor.
Vis hele sitatet...
Som TS sier tenker han på mer "eksotisk brus " fra andre land enn Norge. Da kan man være heldig med Pakistaner butikker lokalt ellers må man som oftest impotere selv
Sjekk ut grønnsaksjapper som drives av utlendinger. De har ofte forskjellige typer eksotiske brus. Men lurt å sjekke holdbarhetsdato, kjøpte en brus som gikk ut på dato 2 år før, men smakte bra for det
Damstredet 2

Kjølerommet der. Du kommer ikke til å bli skuffet Utrolig imponerende utvalg.
Mange utenlandske butikker i Oslo, tyrkiske, asiatiske og mix alt butikker.
Ser at de mer har juicer som er fra diverse land med forskjellige smaker. De er gjerne lagtidsholdbare, men absolutt noe en ikke finner i vanlige norske supermarkeder =)
Normal har er utvalg jeg ikke har sett noe annet sted (Diet Dr Pepper mm). Sjekk ut.
Rustal matmarked ved Vår Frelsers Gravlund.

Lå en importsjappe ved Klingenberg/Saga Kino, rett rundt hjørnet fra Burger King, vet ikke om den eksisterer enda.

Anbefaler å prøve Sun Exotic-brusende de har i mange innvandrersjapper, den med kokos og ananas er den beste brusen jeg har smakt. Krysser fingrene for Pink Panther-brusen på glassflaske begynner å komme på Meny igjen.

Edit: Rustal er nok den som ligger i Damstredet, nevnt over.
Sist endret av slependen; 4. juli 2021 kl. 19:46. Grunn: Føyde til noe greier