Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 2286
Hei. Usikker på om dette er rett kategori men satser på at d er rett. Apoteket selger jo sprøyter. Men ser bare 100-120 pakker. Jeg trenger laaaaangt i fra så mange. Er det noen som aner om d er mulig å kjøpe et par i stedet for 120 stk? Noen som har prøvd å spurt dem om det før? Har begynt å sett etter andre måter å innta cola nå ettersom nesa er totalt ødelagt nå, så får ikke snorta det opp engang, så har sinnsyke abstinenser nå.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke ta cola oralt, i rizla?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synd å måtte begynne med sprøyte..
Putt det i rompa
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får kjøpt enkle sprøyter på apoteket, det er bare å spørre i luken
Stk prisen er mye billigere ved 100pakninger enn enkle, men det er ikke noe i veien for å kjøpe de enkeltvis. Bare spør ekspeditøren (:
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
så har sinnsyke abstinenser nå.[/quote]

Sprøytene kommer jo i en eske med 100 i. Så skal du ha færre, må pakken åpnes og ønsket antall telles opp. Også sitter apoteket med en åpnet eske. Det kan være et poblem for dem hvis dem ikke har for vane å selge løst.

Det enkleste, som andre sier, er å spørre. Du blir liksom ikke slengt på glattcelle bare for å spørre om noe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synd å måtte begynne med sprøyte..
Vis hele sitatet...
Hva er det for et svar? Tror du ikke ts har gjort seg forstått med at det ikke er en ideell situasjon? Og hvorfor skulle du være mer anlagt til å skjønne det enn ts?
kjøper du 100 pakke så koster det mindre, om du kjøper bare noen få så koster 10-20kr elns per nål

spør i luka så fikser de d for deg
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Sprøytene kommer jo i en eske med 100 i. Så skal du ha færre, må pakken åpnes og ønsket antall telles opp. Også sitter apoteket med en åpnet eske. Det kan være et poblem for dem hvis dem ikke har for vane å selge løst.

Det enkleste, som andre sier, er å spørre. Du blir liksom ikke slengt på glattcelle bare for å spørre om noe.
Vis hele sitatet...
Apoteket har sprøyter i alle størrelser liggende bak disken slik at de diskret, fort og enkelt kan finne fram sprøyter i «løsvekt». Da koster gjerne 10-20 sprøyter med kanyl 40-50kr så det lønner seg ikke.

Ett annet alternativ er www.brukerutstyr.no
De sender ut sprøyter gratis, og de sprøytene har «low dead space», det vil si at de er utviklet for at minst mulig stoff skal bli liggende igjen i sprøyten. Slik vanlige sprøyter er så ser man ofte at folk trekker inn litt blod i sprøyten igjen og trykker det inn igjen, bare for å få med seg de siste prosentene av skuddet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synd å måtte begynne med sprøyte..
Vis hele sitatet...
Regner med det er det @Tinnie skal, siden det ikke blir nevnt noen kanyler.
Sist endret av DrDeath; 31. mars 2023 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Apoteket har sprøyter i alle størrelser liggende bak disken slik at de diskret, fort og enkelt kan finne fram sprøyter i «løsvekt». Da koster gjerne 10-20 sprøyter med kanyl 40-50kr så det lønner seg ikke.

Ett annet alternativ er www.brukerutstyr.no
De sender ut sprøyter gratis, og de sprøytene har «low dead space», det vil si at de er utviklet for at minst mulig stoff skal bli liggende igjen i sprøyten. Slik vanlige sprøyter er så ser man ofte at folk trekker inn litt blod i sprøyten igjen og trykker det inn igjen, bare for å få med seg de siste prosentene av skuddet.



Regner med det er det @Tinnie skal, siden det ikke blir nevnt noen kanyler.
Vis hele sitatet...
Takk for tips har lagt inn bestilling på luer og kanyler nå. Regner med det vil ta noen dager? Så får prøve å kjøpe et par på apotek i mellomtiden.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Takk for tips har lagt inn bestilling på luer og kanyler nå. Regner med det vil ta noen dager? Så får prøve å kjøpe et par på apotek i mellomtiden.
Vis hele sitatet...
Ja, det blir nok over helgen dessverre. Anbefaler deg å ikke begynne å skyte kokainen, det sliter utrolig fort på kroppen. Du vil se ut som en nålepute med engang. Amfetamin er lettere å ha ett «fornuftig» sprøytebruk med. Har du testet amfetamin enda?
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ja, det blir nok over helgen dessverre. Anbefaler deg å ikke begynne å skyte kokainen, det sliter utrolig fort på kroppen. Du vil se ut som en nålepute med engang. Amfetamin er lettere å ha ett «fornuftig» sprøytebruk med. Har du testet amfetamin enda?
Vis hele sitatet...
Faktisk så skal jeg handle det i dag (amf). Skulle egentlig det i går men trap houset holdte på å bli busta av polti, så de måtte rydde vekk kjapt som f å komme seg vekk. Men i dag er ny dag med nye muligheter altså, amfetamin varer jo vel en 5-8 timer sant? Så det er vel mer økonomisk enn kokain med ca like virkninger? Derfor jeg tenkte å ta farvel med kokain misbruk heller gå over på amf, så kan jeg heller ha kokain til gode i spesielle anledninger av og til angrer noe sinnsykt på at jeg begynte å misbruke kokain. Starta først som sånn party drug for meg, men når jeg er på stimulerende så blir jeg beroligende/roet ned (også ved større mengder). Når jeg hadde venner på besøk og jeg spanderte cola så ble de hyperaktiv mens jeg ble veldig relaxed å chilled out, mistenker jeg trolig kan ha ADHD, skal snakke med psykologen min om utredning.

Men så, amf er bedre å skyte enn kokain? Har det noe med at amf har såpass lang virketid? Syns selv at kokain er litt "wastedrug" egentlig i og med det er så svindyrt + varer så kort. Men samtidig så er det jo såååå godt.. Elsker alt kokain har å tilby, alt fra smaken, til den bedøvende effekten, ikke bare i munnen, men tar jeg nok så føler jeg hele kroppen blir bedøvet, samt den nedroende effekten jeg får.
Først vil jeg spørre om du har skutt før? For det kommer ikke til å gjøre misbruket ditt noe lettere om du begynner med den altså. Da vil jeg si det er bedre å plugge det (altså rektalt) om det er nesen din du er redd for. Husk at du snorter amfetamin mye sjeldnere enn du snorter kokain, og ikke har det med seg den samme skaden heller. Kokain bedøver en del, men er også en veldig lokal vasokonstriktor sånn at blodårene i nesen blir mer ødelagt av det enn av f.eks amfetamin.

Det er vanskelig å si noe om hva som er best. Jeg for min del er sinnsykt glad i amfetamin, og jeg tar det IV, men det beste jeg noen gang har tatt IV tror jeg nok må være kokain. Det slår rett og slett så mye hardere, mens amfetamin har en lengre men noe midlere opptur (etter min personlige mening). Når det er sagt da, så er amfetamin IV ganske så heftig det også, og spesielt etter et lengre opphold.

Du får kjøpt sprøyter stykkvis på de fleste apotek. Da bruker man gjerne 2ml sprøyter og enten 12-13mm eller 16mm kanyler, men om du kjøper en pakke med 100 stk så kommer du billigere ut av det da det gjerne koster rundt 150-200,- for 100 stk sprøyter og kanyler.

Jeg prøver ikke å være belærende altså, men sprøyter har en tendens til å øke forbruket en god del, så hvis du ikke har brukt det før så er det smart å velge en annen måte å ta det på. Og siden du allerede sier at du sliter med at du er avhengig, så kommer nesten garantert det til å bli enda vanskeligere om du begynner med sprøyter.
Sist endret av tasmus82; 31. mars 2023 kl. 18:43. Grunn: ordlegging
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Først vil jeg spørre om du har skutt før? For det kommer ikke til å gjøre misbruket ditt noe lettere om du begynner med den altså. Da vil jeg si det er bedre å plugge det (altså rektalt) om det er nesen din du er redd for. Husk at du snorter amfetamin mye sjeldnere enn du snorter kokain, og ikke har det med seg den samme skaden heller. Kokain bedøver en del, men er også en veldig lokal vasokonstriktor sånn at blodårene i nesen blir mer ødelagt av det enn av f.eks amfetamin.

Det er vanskelig å si noe om hva som er best. Jeg for min del er sinnsykt glad i amfetamin, og jeg tar det IV, men det beste jeg noen gang har tatt IV tror jeg nok må være kokain. Det slår rett og slett så mye hardere, mens amfetamin har en lengre men noe midlere opptur (etter min personlige mening). Når det er sagt da, så er amfetamin IV ganske så heftig det også, og spesielt etter et lengre opphold.

Du får kjøpt sprøyter stykkvis på de fleste apotek. Da bruker man gjerne 2ml sprøyter og enten 12-13mm eller 16mm kanyler, men om du kjøper en pakke med 100 stk så kommer du billigere ut av det da det gjerne koster rundt 150-200,- for 100 stk sprøyter og kanyler.

Jeg prøver ikke å være belærende altså, men sprøyter har en tendens til å øke forbruket en god del, så hvis du ikke har brukt det før så er det smart å velge en annen måte å ta det på. Og siden du allerede sier at du sliter med at du er avhengig, så kommer nesten garantert det til å bli enda vanskeligere om du begynner med sprøyter.
Vis hele sitatet...
Har aldri skutt IV før nei. Føler rett og slett ikke særlig effekt lengre av å snorte.. følte mye mer effekt før. Skal jeg kjenne noe nå så må jeg ta sinnsyke doser, kjører lett ned 0,3g på styrten for å kjenne noe. Regner med tolleransen min har økt fordi jeg har fortsatt å øke dosene noe sinnsykt raskt. Har vært nær overdose 5-8 ganger de siste ukene fordi dosene har økt. Aner ikke hvorfor men mister totalt kontroll.

Føler også det er billigere å enten plugge eller skyte ettersom opptaket er mer effektivt. (Selv om det varer kortere, men det som betyr noe for meg er mest mulig intens high.)

Har aldri prøvd amf før, skal prøve for første gang i dag eller i morgen, og skal starte med å snorte det hvis nesa mi klarer å åpne seg.

Gjorde et forsøk på plugging i natt, men hadde overhodet ikke noe sprøyte eller noe, har en anal douche jeg prøvde å plugge med, vel det funka greit det, men vet ikke helt om jeg kjente noe rus av det, men vel solutionen kom inn i anus da. Det er nok mer waste å bruke det kontra sprøyte så kommer til å handle sprøyte snart, skal prøve å plugge før jeg evt vurderer å skyte.
Sist endret av Tinnie; 31. mars 2023 kl. 19:07. Grunn: Glemte parantes
Du er ikke alene om å miste kontrollen altså. Jeg tok kokain IV så jeg hørte kirkeklokkene ringe og brystet strupe seg så jeg knapt fikk pust, men enda tok det ikke mange minuttene før jeg tok enda mer.

Det er noen over her som nevner krysstoleranse, og det har jeg inntrykk av at stemmer bra, så siden du har vært rimelig ute på kolaen så vil du sikkert ikke komme deg helt opp på amfen heller. Faktisk så er det godt mulig du vil få minimalt med effekt, alt etter som hvor hardt du har kjørt på. Det går som oftest den andre veien for meg, altså at jeg bruker amf før jeg prøver kola, men da har jeg inntrykk av at kolaen stort sett ikke gir meg noe om jeg allerede har holdt det gående på peppern i noen uker.

Jeg skjønner hvorfor du ønsker å begynne IV, men jeg må nesten på det sterkeste fraråde det basert på egne erfaringer, for det forandret absolutt alt for min del. Fra å være avhengig med litt helgakjør her og der til å bli ett konstant jag etter kicket fra IV, jeg vet ikke helt om det er så verdt det i lengden.
Jeg tror du kommer til å elske amfetamin, men det bruksmønsteret du har på kolaen kommer nok til å sitte i en stund. Dette ritualet med å kakke opp, linje opp, redosering og redosering. Hvis du holder på slik med amfetamin så kommer du til å gå i dagevis uten søvn, så vær obs på at du må gi deg lenge før du planlegger å sove. Kanskje ha litt benzo tilgjengelig hvis du er kjent med det, det er helt jævlig å sitte våken på amf når det eneste du vil er å sove.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Har hørt seroquell funker bra for de som driver med amf, noen erfaringer med det? Har zyprexa på meg som mulig kan funke det å. Ellers er d vel ikke noe problem å bare stikke ut å kjøpe et brett ksalol hvis det blir veldig ille.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
I fare for å høres jævlig kjip ut; hva med å ta en pause? Se på det som en investering i fremtidig rus, da toleransen vil synke ganske fort.
Jeg er selv misbruker, men passer på å alltid ta pauser. Ellers må jeg fortsette å trappe opp i det uendelige, og ender fort på nåla.
Er mange som sverger til seroquel, men hvis du skal bruke amfetamin neste dag igjen så ville jeg unngått å spise for mye av det. Føler det hemmer virkningen dagen derpå. Jeg anbefaler generelt aldri anti-dep/psykotika da det er utenfor mitt område, føler benzo er mye mer treffsikkert og uproblematisk- så lenge man ikke spiser på seg en avhengighet da.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg tror du kommer til å elske amfetamin, men det bruksmønsteret du har på kolaen kommer nok til å sitte i en stund. Dette ritualet med å kakke opp, linje opp, redosering og redosering. Hvis du holder på slik med amfetamin så kommer du til å gå i dagevis uten søvn, så vær obs på at du må gi deg lenge før du planlegger å sove. Kanskje ha litt benzo tilgjengelig hvis du er kjent med det, det er helt jævlig å sitte våken på amf når det eneste du vil er å sove.
Vis hele sitatet...
Yo, har akkurat anskaffet speed. Men den smaker ingen ting. Er det normalt? Prøver å legge ved bilde.


https://ibb.co/7Y90Kxx
Sist endret av Tinnie; 31. mars 2023 kl. 23:32.
Nå er ikke jeg @DrDeath men det der så ganske så kjent ut det ja. Amfetamin bruker som oftest å smake litt bittert, men det vil ikke være noen effekt sånn som den du opplever av kola (altså nummenhet osv). Ta deg ett par små striper (ca 2-3 cm lange) så burde du begynne å kjenne effekten ganske så snart.
Sist endret av tasmus82; 31. mars 2023 kl. 23:35.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Nå er ikke jeg @DrDeath men det der så ganske så kjent ut det ja. Amfetamin bruker som oftest å smake litt bittert, men det vil ikke være noen effekt sånn som den du opplever av kola (altså nummenhet osv). Ta deg ett par små striper (ca 2-3 cm lange) så burde du begynne å kjenne effekten ganske så snart.
Vis hele sitatet...
Okei, jepp tenkte jeg skulle snorte litt i kveld. Tenker å starte der, så får jeg heller prøve å plugge i morgen, evt prøve å skyte hvis jeg føler for det.

Syns ikke den smaker noe.. kan det bety at den er veldig ren?
Sist endret av Tinnie; 1. april 2023 kl. 00:34.
Hvor kort er forum rekorden, fra noen spør om sitt første skudd her på forumet, til de er daue ? Det er vel ikke så veldig lang tid ?

Når jeg ser alle trådene og innleggene fra denne brukeren, så har jeg på følelsen at vi har en kandidat som kan slå den gamle rekorden.
Sist endret av Båtbåtbåt; 1. april 2023 kl. 01:19.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Okei, jepp tenkte jeg skulle snorte litt i kveld. Tenker å starte der, så får jeg heller prøve å plugge i morgen, evt prøve å skyte hvis jeg føler for det.

Syns ikke den smaker noe.. kan det bety at den er veldig ren?
Vis hele sitatet...
Det kan bety at du har blitt lurt. Den skal være bitter. Ikke verken søtt eller surt, bare bittert. Smak litt mer på den, om det kanskje ble litt lite forrige gang du smakte...
Sist endret av tasmus82; 1. april 2023 kl. 01:29.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Okei, jepp tenkte jeg skulle snorte litt i kveld. Tenker å starte der, så får jeg heller prøve å plugge i morgen, evt prøve å skyte hvis jeg føler for det.

Syns ikke den smaker noe.. kan det bety at den er veldig ren?
Vis hele sitatet...
Amfetamin pleier å ha en litt småsur, beisk smak. Du kan få god effekt selv om produktet er ganske utblandet, da vil det naturligvis ikke smake mye. Det er vanskelig å bedømme(umulig) ut i fra bilder, men speed ser ofte slik ut. Lukter det ikke noe?
Regner med du har fått testet det ut nå. Effekten kommer mye mer sigende i forhold til kokain. Siden du nå er så vandt til det så er det ikke sikkert du merker effekten før du plutselig tenker «der var formen ja» etter en stund.
Lykke til, anbefaler at du legger fra deg tanken om IV med det første, du har mange mil igjen før det blir «nødvendig». Ikke vits å krysse den streken, bare hør på @tasmus82 for eksempel. Jeg er skikkelig negativ til sprøyter i utgangspunktet så jeg vil alltid fraråde folk å bruke det, så lenge det er saklig.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Welp jeg er veldig euroforisk............

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Amfetamin pleier å ha en litt småsur, beisk smak. Du kan få god effekt selv om produktet er ganske utblandet, da vil det naturligvis ikke smake mye. Det er vanskelig å bedømme(umulig) ut i fra bilder, men speed ser ofte slik ut. Lukter det ikke noe?
Regner med du har fått testet det ut nå. Effekten kommer mye mer sigende i forhold til kokain. Siden du nå er så vandt til det så er det ikke sikkert du merker effekten før du plutselig tenker «der var formen ja» etter en stund.
Lykke til, anbefaler at du legger fra deg tanken om IV med det første, du har mange mil igjen før det blir «nødvendig». Ikke vits å krysse den streken, bare hør på @tasmus82 for eksempel. Jeg er skikkelig negativ til sprøyter i utgangspunktet så jeg vil alltid fraråde folk å bruke det, så lenge det er saklig.
Vis hele sitatet...
Joda det lukter noe skikkelig intenst. Lukter surtsøtt. Nesa likte det veldig godt merker jeg.... Er sinnsykt god form

Denne høyen her er jo søren meg sterkere enn kokain.. er det normalt?
Sist endret av Tinnie; 1. april 2023 kl. 02:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er ikke unormalt det når du er litt innkjørt på brusen, du ville hatt samme opplevelse om du gikk fra amfetamin til kokain.
Jeg syntes amfetaminen er en dypere/fyldigere high, mye lettere å misbruke i lengden, men om man bare tar det en sjelden gang i blant så vinner kokainen.
Kanskje det ikke blir nødvendig med IV?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Welp jeg er veldig euroforisk............



Joda det lukter noe skikkelig intenst. Lukter surtsøtt. Nesa likte det veldig godt merker jeg.... Er sinnsykt god form

Denne høyen her er jo søren meg sterkere enn kokain.. er det normalt?
Vis hele sitatet...
Det kan være intenst. Hvordan går det med deg nå da? Prøv å ikke gå altfor mange døgn våken, det kan bli slitsomt.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Jeg ble trøtt 2-4 timer etter inntak å sovnet. Men redoserte nå og blør i nesebåret. Er dette normalt med speed??
Det er nok på grunn av at nesen din har fått kjørt seg godt over en periode med kokain. Jeg blødde vell i nesen 2 ganger etter en 5 års periode på speed hver eneste dag, og jeg sniffa mye. Nesen blir mer slitt av 5-10g med kola enn en hekto med snill amfetamin.
Sist endret av DrDeath; 1. april 2023 kl. 16:44.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er nok på grunn av at nesen din har fått kjørt seg godt over en periode med kokain. Jeg blødde vell i nesen 2 ganger etter en 5 års periode på speed hver eneste dag, og jeg sniffa mye. Nesen blir mer slitt av 5-10g med kola enn en hekto med snill amfetamin.
Vis hele sitatet...
Blir man ikke tett heller i nesa?
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Hei. Usikker på om dette er rett kategori men satser på at d er rett. Apoteket selger jo sprøyter. Men ser bare 100-120 pakker. Jeg trenger laaaaangt i fra så mange. Er det noen som aner om d er mulig å kjøpe et par i stedet for 120 stk? Noen som har prøvd å spurt dem om det før? Har begynt å sett etter andre måter å innta cola nå ettersom nesa er totalt ødelagt nå, så får ikke snorta det opp engang, så har sinnsyke abstinenser nå.
Vis hele sitatet...
Ikke gå ut før du har løst dette. Blir suget for stort så har du plutselig delt sprøyte med noen og da kan du få gulsott, hiv og annen dritt.
Sist endret av _abc_; 1. april 2023 kl. 17:59.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer nok ikke til å skyte verken kokain eller amfetamin. Kommer derimot til å prøve å plugge amfetamin (med det første). Regner med det er ok? Er vel bedre det enn å skyte IV.
Sist endret av Tinnie; 1. april 2023 kl. 18:07.
Ja, du kan se på det som å snorte, bare at du gjør det med ræva. Effektmessig havner det ett sted mellom sniffing og IV. Helsemessig kan det sikkert måle seg med oralt inntak.

Du får si ifra hvordan det går, tipper du blir positivt overrasket, jeg har iallfall aldri hørt om noen som har blitt skuffa.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ja, du kan se på det som å snorte, bare at du gjør det med ræva. Effektmessig havner det ett sted mellom sniffing og IV. Helsemessig kan det sikkert måle seg med oralt inntak.

Du får si ifra hvordan det går, tipper du blir positivt overrasket, jeg har iallfall aldri hørt om noen som har blitt skuffa.
Vis hele sitatet...
Btw, dropping. Hva tenker du jeg bør pakke amf inn i? Har aldri svelget papir eller noe før og syns det høres litt nasty ut.. noe annet som går ann? Har vurdert å kjøpe gelatin kapsler (tomme medisin kapsler) det vil vel mulig være svært effektivt vel? Å pakke kapslen full av speed pulver (100-200mg) å svelge ned. Aldri prøvd å droppa noe dop før.
Hvis jeg skal svelge noe så kaster jeg det som regel rett i kjeften og svelger ned med engang, men kapsler funker jo veldig bra da. Er ikke noe stor fan av å droppe amfetamin, men det funker jo det også.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvis jeg skal svelge noe så kaster jeg det som regel rett i kjeften og svelger ned med engang, men kapsler funker jo veldig bra da. Er ikke noe stor fan av å droppe amfetamin, men det funker jo det også.
Vis hele sitatet...
Hva er best å droppe?
Kapsler, rizla eller ett lag med dopapir funker fint til dropping, evt ta det rett i munnen og etterfulgt av noe drikke med smak.

Btw, hvis du sovner etter inntak, og uten spesiell toleranse så kan det være at du har fått i deg litt mye. Ofte våkner man ganske svett og forvirret etterpå. Kvalme er også en pekepinn på at det har blitt litt mye. Greit å ha i bakhodet når man er ny til amfetamin.
Sist endret av tasmus82; 1. april 2023 kl. 20:01. Grunn: skrivefeil
Anonym bruker
"Urolig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Sprøytene kommer jo i en eske med 100 i. Så skal du ha færre, må pakken åpnes og ønsket antall telles opp. Også sitter apoteket med en åpnet eske. Det kan være et poblem for dem hvis dem ikke har for vane å selge løst.

Det enkleste, som andre sier, er å spørre. Du blir liksom ikke slengt på glattcelle bare for å spørre om noe.
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om noen som ikke tilbyr å selge løse. Nå kjøper jeg bare ca 4 nåler i mnd da. Men det var mer før. Pumper har jeg ikke kjøpt på en stund, men aldri være noe problem det heller.

Om du absolutt skal; Kjøp noen få. Kjøper du 100pakninger er du jo helt garantert å bli hekta.
Eller.. Det er man vel nesten uansett når man har satt sin første smell, men likevel.

Du kan jo prøve min strategi.
De gangene jeg bruker, tillater jeg meg 1 smell speed. Kanskje to på rappen (innen en halvtime) om jeg plutselig får dårlige varer.
Skal jeg ha mer, får det gå i nesa/svelget/ræva.

Da ødelegger du ikke årene dine heller.

Alle mine er fortsatt gode etter 13 år, noen år villere enn andre.

Nå bruker jeg sjeldent, men kjører samme stil.

Prøv heller en dropp, eller rektalt. Det funker knallbra.

Cola må nesten i nesa om man skal få noe særlig opptak.
Ikke undersøkt hvordan det er rektalt, da det ikke er mitt drug of choice. Kjøper heller speed som varer noen døgn lenger per gram, enn cola som må tas nesten hele tida og koster 4-5 ganger så mye.

Livet ditt ville bestått av mekking og å putte pumper i rumpa. På repeat
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Haha er skikkelig sneed høy. Kom på tanken å blande cola og speed til en supermix. Snorta akkurat 2 linjer, og jeg er sinnsykt euroforisk og mye energi.

Noen som aner hvor trygt dette egentlig er?

Har lest at blanding av stimulerende skal forsterke effekten av hverandre. Colaen kicker jo inn så og si med en gang, så har man jo langsom oppbygging av amfen i en og samme miks ville jeg vel tro??

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ja, du kan se på det som å snorte, bare at du gjør det med ræva. Effektmessig havner det ett sted mellom sniffing og IV. Helsemessig kan det sikkert måle seg med oralt inntak.

Du får si ifra hvordan det går, tipper du blir positivt overrasket, jeg har iallfall aldri hørt om noen som har blitt skuffa.
Vis hele sitatet...
Forresten tror jeg det var greit.. vet ikke om jeg bomma eller ei på hullet men tror ikke det. Kan være jeg doserte for lite kontra vann, så løsningen ble for lavdosert, usikker. Men trøttheten forsvant hvert fall ganske raskt og holdte seg vekke kjempelenge. Nå er trøttheten vekk igjen siden jeg lekte med sneed i nesa regner med trøttheteb vil være vekk de neste 8-10 timene jeg.

Men tenker uansett å prøve på ny plugging i natt. Men det jeg lurer på, må amfen varmes opp i vannet for å dissolve ordentlig? Fant det ekstremt vanskelig å få løst opp amfen i vannet.... Brukte sånn halvtime på å løse opp sånn 80mg, måtte sitte å røre og røre og røre og røre... (Har dry amf btw)
Sist endret av Tinnie; 2. april 2023 kl. 13:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Livet er herlig altså
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Har redosert med 2 liner sneed til formen på topp her. Hva med dere?

Forresten, hvordan er det med speed og overdose fare egentlig? Kom plutselig til å tenke på den svære dosen jeg har tatt nettopp. Rundt 0,4g speed blandet med 0,15g cola.. hmm

Ligger å ser på brystet mitt hoppe som en gal giraff haha..

Er det noen som har peiling på en måte å distrahere seg selv på? Har en innvendig kamp med meg selv om å skyte amfetamin og kokain blandet.. holdte på å skyte nå i stad.
Sist endret av Tinnie; 2. april 2023 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kokain kan fint ta livet av deg det, men det har du jo fått høre fra flere allerede. Amfetamin i seg selv er ikke spesielt dødelig eller giftig, så en overdose der gjør gjerne til at du blir paranoid og i grenseland psykotisk, gjør deg kvalm og uvel eller kanskje bare sørger for at du sovner sånn at du våkner i en dam av din egen svette.

Du prater mye om denne nåla, og det er jo flere her som har kommentert det til deg at det er en skikkelig dårlig idé. Hvorfor er du så opphengt på det? Det gjør deg ikke til noe spesielt å være sprøytenarkoman altså, og ikke dauer du nødvendigvis så mye raskere heller. Synes du det virker sjarmerende å sitte der fortsatt i 40-50 åra å leite etter en funksjonell blodåre sånn at du nesten sitter å griner for at du ikke får blodsvar? For jeg skjemmes som faen når jeg sitter sånn...Ingen sjarm i det hele tatt. Men en ting som er positivt med det for min del, med sprøyter så fikk jeg motivasjon til å oppsøke en hel del ting jeg sikkert aldri ville opplevd hadde jeg ikke vært så jævlig narkoman som det jeg ble av sprøyter. Det er vel det eneste positive med det tror jeg. Ellers ble jo forbruket mye høyere og mer kostbart, og kroppen ble rimelig herja den også til tider, og for ikke å prate om hvordan armene ser ut etter noen år med 16mm kanyler. Det er tydelig hva jeg har holdt på med når sommeren kommer og skjorta skal av, for å si det sånn.

Og en stor takk til moderatorene som sørger for at mye unødvendig tull forsvinner, og hjelper med å opprettholde orden her. Har ikke sagt det før, men jeg ser hva dere gjør (til tider) og jeg setter pris på det. Følte det var på sin plass å nevne det.