Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2534
Hei. Jeg har fortiden brukt en del tid på steam å spillet counter strike global offensive. Der har de ett marked på steam hvor man kan trade/kjøpe/bytte/selge skins/items/veapons mot andre skins eller Euro som du kjøper som cred in til steam wallet. Jeg har også kommet over en nettside som heter for http://csgolounge.com/ som er en side hvor du aktiverer steamprofilen din og kan legge ut tilbud av det du har/har lyst på.

etter en lengere periode så har jeg lagt til mange brukere på steam som jeg har tradet med. Men det er uheldigvis noen "scammers" der ute som tydeligvis har funnet ut at de kan "lure" en del av de som driver å trader imellom hverandre.

Jeg skulle legge til en fra cslounge siden, å da spurte han meg om jeg ville bytte knife skinne mit mot noe han hadde. jeg sa ja. så gidde han meg en link som lignet på denne http://csgolounge.com/trade=4578494 (Nå er denne linken som jeg posta her ikke rett, men det er for at dere skal slippe noe tull. Det var ikke link til cslounge siden som vi trader på. Dette var en "scam fishing" side som jeg ikke var helt oppse på å trykte på. 5 minutter etterpå så var mine "items" borte. Jeg kontaktet steam å opprettet en ticket på support hvor jeg forklarte problemet.

Jeg har også byttet passord på alle andre steder jeg bruker samme passord. Men mitt spørsmål til dere er som følger: Har han nå tilgang til min datamaskin ? evt kan han se hva jeg holder på med etc ?
Sitat av EspenaJ Vis innlegg
Jeg har også byttet passord på alle andre steder jeg bruker samme passord. Men mitt spørsmål til dere er som følger: Har han nå tilgang til min datamaskin ? evt kan han se hva jeg holder på med etc ?
Vis hele sitatet...
Nei. det han gjorde var phishing, dvs å få deg til å logge inn på en side som så ut som den du skulle inn på. Så han stjal det brukernavnet og passordet. Og kom seg inn på den siden. Ikke noe mer.
Som meitemark sier, så har han bare tilgang på det du skrev inn på phishingsiden.
Trådstarter
Takk for tilbakemeldingen på dette: Føler meg litt tryggere nå igrunn hehe
Trådstarter
Jeg kom i kontakt med steam å fikk en go dialog med de. så det jeg ble scammet for fikk jeg tilbake heldigvis.
har minst 2 folk per dag som adder meg og skriver den samme regla og sender en pishing link som ligner på csgo lounge.
De er mange, og aggressive om dagen, rene steam-mafian
Sitat av izkald Vis innlegg
har minst 2 folk per dag som adder meg og skriver den samme regla og sender en pishing link som ligner på csgo lounge.
De er mange, og aggressive om dagen, rene steam-mafian
Vis hele sitatet...
har aldri skjedd med meg, hva er d som gjør at folk adder deg så mye?
det jeg tror, er at jeg har en dyr kniv som gjør at de adder meg. Legger du fks ut noe på markedet med 50+ euro value, skal du se hvor mange venner du brått får.

eller så kan det være fordi jeg er litt aktiv på csgo lounge, at de finner meg der. jeg vet egentlig ikke men jeg tror at de plukker ut folk utifra hva dem har i inventoryn sin.
Har jeg veldig uflaks eller? Åpna rundt 40 cases og fikk bare 1 Nova Antique, som jeg mener er under den røde kategorien.
Nope du har ikke uflaks. Dette er normalt når du kjøper cases. Jeg har MINST åpnet.. uhm... 200+ cases iallfall. og får items til max 50-60 euro hvis jeg er HELDIG. Vil du ha kniv er det billigere for deg og kjøpe kniven med en gang. isteden for å bruke 3 ganger så mye på cases. Low, sikkelig LOW dropprate på bra items. Du skal ha sikkelig luck! og Nova Atique selger ikke for mer enn 4 euro if iam not mistaken, selvom den er under den røde kategorien.
Sitat av izkald Vis innlegg
Low, sikkelig LOW dropprate på bra items. Du skal ha sikkelig luck! og Nova Atique selger ikke for mer enn 4 euro if iam not mistaken, selvom den er under den røde kategorien.
Vis hele sitatet...
Får man noen fordel i spillet ved å kjøpe våpen? Hadde vært greit å vite, med tanke på at jeg har vurdert å prøve spillet selv. Orker ikke å prøve et spill som gir fordeler til folk som betaler penger.
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Får man noen fordel i spillet ved å kjøpe våpen? Hadde vært greit å vite, med tanke på at jeg har vurdert å prøve spillet selv. Orker ikke å prøve et spill som gir fordeler til folk som betaler penger.
Vis hele sitatet...
Nei, kun skins er kun kosmetisk, du stiller likt som alle andre.
En ting folk bør passe på: Folk som skriver noe slikt som dette: After this trade is completed 50,00 Euroes will be automatically transfered to your Steam Wallet. This might take up to 5 minutes.

Dette er et eksempel, også kopierer de det greiene i bånn av Steam: Valve corporation all rights reserved blablabla.