Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1311
Hallo, for ikke så lenge siden fikk jeg Dota 2 betakey, og det noen som lurer på hvordan spillet er. Mange av de er inne på facebooksiden som sier de gir ut betakeys, men her kan dere se hvordan gameplayen er (utrolig ubalansert alt sammen...)

Så hvis dere lurer på noe, så er det bare å spørre, er ikke noe spesielt god.

NB: Advarer mot fjortiss musikk.

Stream: http://no.twitch.tv/potetsjokolade
Sist endret av Androyd; 20. april 2012 kl. 15:38.
har testet betaen selv, syntes hon er bedre gitt :P
Du har iallefall kul musikk, og interaktiv er du også! Men personlig syns jeg Dota "1" ser mye bedre ut. Har fått så feelingen over at Dota2 ser så rotete ut, kanskje bare meg men.
Got root?
Trådstarter
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Du har iallefall kul musikk, og interaktiv er du også! Men personlig syns jeg Dota "1" ser mye bedre ut. Har fått så feelingen over at Dota2 ser så rotete ut, kanskje bare meg men.
Vis hele sitatet...
Må si meg helt enig. Tårna tar ikke noe damage nesten. du kan dive i lvl 4 uten problemer. Bare å komme med musikk
Sitat av Androyd Vis innlegg
Må si meg helt enig. Tårna tar ikke noe damage nesten. du kan dive i lvl 4 uten problemer. Bare å komme med musikk
Vis hele sitatet...
Du sier noe der! Musikken kan bare gå, alt har vært bra til nå. Står og stryker på russebuksa mi mens jeg ser og hører, haha! Skål!
Jeg gleder meg veldig mye til dota, mest fordi jeg har brukt så mange timer på 1'ern fra før.
Det er vel egentlig bare en vane sak hvordan ting ser ut osv, hvertfall hvis du har spilte andre moba spill. Du må liksom ha et par timer under belte for og få den ordentlige feelingen.
Spiller du LoL på west? Isåfall er jeg keen på games hvis dere ikke duoer, kjeder meg så ufattelig!
Spent på hvordan dette kommer til å hamle opp med HoN og LoL. HoN er vel mer likt Dota2 enn LoL, men på en annen side har det vært lengre på markedet så det har fått tid til balanse og innhold.

Skal uansett teste det tror jeg.
Got root?
Trådstarter
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Spiller du LoL på west? Isåfall er jeg keen på games hvis dere ikke duoer, kjeder meg så ufattelig!
Vis hele sitatet...
Spiller på West, skal ta en game snart, add meg, jeg het er Potetsjokolade
Got root?
Trådstarter
Er det noen som har Dota 2, og har erfaring fra LoL eller Dota 1? Er veldig keen på å mekke ett lag. Sykt irr med noobs....
Virker som folk har glemt at dette fortsatt er i Beta stadie ^^ De jobber konstant med og balansere champs/items etc ut i fra hvilke tilbakemeldinger de får fra vi som spiller..
Ja, towers tar for øyeblikket litt vell lite dmg
Ja, det er for øyeblikket litt rotete + noen bugs
Ja, enkelte champs er atm aalt for OP

Men hva hadde folk forventa med et spill som dette, at alt sku være perfekt balansert uten noen som helst bugs fra starten av :?

Tror dette kan bli bra når det har fått litt tid på baken! =)
hvis noen er keen på dota 2 games legg til Twelveinch. er ikke så veldig god, men helt greit
Interessert i dota 2 team jeg også send pm på inbox om du er interessert. Har ganske mye erfaring fra dota1 og det håper jeg du//dere og har
Så utrolig lei av og tape games med masse pluss stats :SS:S
Sitat av Hightime Vis innlegg
Virker som folk har glemt at dette fortsatt er i Beta stadie ^^ De jobber konstant med og balansere champs/items etc ut i fra hvilke tilbakemeldinger de får fra vi som spiller..
Ja, towers tar for øyeblikket litt vell lite dmg
Ja, det er for øyeblikket litt rotete + noen bugs
Ja, enkelte champs er atm aalt for OP

Men hva hadde folk forventa med et spill som dette, at alt sku være perfekt balansert uten noen som helst bugs fra starten av :?

Tror dette kan bli bra når det har fått litt tid på baken! =)
Vis hele sitatet...
Har ikke trua på dota2, flyten i spillet er forferdelig, og det er uoversiktelig.

Men ja, jeg forventer at det meste skal være balansert når det så å si er en port fra orginale dota, er ikke det balansert?

Jeg husker hon i beta'n det var den tida det spillet var på topp imo, rett før launch.
Jeg var usikker på om dette ville leve opp til forventningene men etter endelig å ha fått prøvd et game i går så må jeg si det var litt "tregere" en HoN, som jeg da er vant til. Dog ikke like ille som jeg trodde det skulle være, samt at det fortsatt ikke er ferdig utviklet.

Var værtfall gøy med første game, Nature's Prophet solo mid, meget meget "chill" flytt rundt den heroen i alle fall. Endte jo med 16-1 så har tydligvis arvet noe fra DotA.

Blir nok mere spilling etter jobb i dag, gleder meg til å teste ut de gode gamle heroes'ene!
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
Virker som folk har glemt at dette fortsatt er i Beta stadie ^^ De jobber konstant med og balansere champs/items etc ut i fra hvilke tilbakemeldinger de får fra vi som spiller..
Ja, towers tar for øyeblikket litt vell lite dmg
Ja, det er for øyeblikket litt rotete + noen bugs
Ja, enkelte champs er atm aalt for OP

Men hva hadde folk forventa med et spill som dette, at alt sku være perfekt balansert uten noen som helst bugs fra starten av :?

Tror dette kan bli bra når det har fått litt tid på baken! =)
Vis hele sitatet...
I DotA heiter det heroes, og tårna kjem sannsynlegvis ikkje til å bli buffa, i så fall ikkje med altfor mykje. Dette er for å unngå den same treige laning-fasen som LoL har, der alle farmar og ingenting spennande skjer; og det tvingjer spelarar til å kjøpe ein TP-scroll for å vere klare til å beskytte tårn.
Sitat av Dantie
Har ikke trua på dota2, flyten i spillet er forferdelig, og det er uoversiktelig.

Men ja, jeg forventer at det meste skal være balansert når det så å si er en port fra orginale dota, er ikke det balansert?
Vis hele sitatet...
Kva meinar du med at flyten er forferdeleg? Tenkjer du på snutider (tida heroes brukar på å snu seg rundt) og delay? Fortel også kva du meinar med uoversikteleg.

Det originale DotA er rekna som langt meir balansert enn konkurrentane HoN og LoL. Dette gjenspeiler seg i profesjonelle kampar, der det er langt meir variasjon i dei valgte heroes enn i tildømes HoN, der metagame'et ikkje har endra seg på eit halvt år.