Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 14254
Har søkt litt rundt på forumet nå men finner ingen tråder angående dette. Er alene hjemme i fem dager fra i dag. Lurte rett og slett på om det vil lukte hvis jeg fyrer opp under kjøkkenvifta på full guffe? Har også mulighet til å ha noen vinduer åpne. Synes det er litt risky å røyke på terrassen i og med at jeg bor i et leilighetskomples med naboterrasser under og ved siden av meg.
nei. Hvertfall av min erfaring forsvinner lukta mye raskere enn feks om man røyker vanlige sigaretter. Så kjøkkenvifte burde ikke være noe problem. med mindre folka dine har veldig sensitive nesebor da.
Skal gå bra det!
Røyker du til vanlig? Vil naboene lagt merke til det om det var en vanlig sigarett? Hvis ikke, så kan du vel røyke ute. Så går du inn når du føler deg stein og god

Men hvis ikke, vil jeg tro det går fint å røyke inne ved vinduer og kjøkkenvifta på. Vil faktisk egentlig tro at det er bedre om du kutter kjøkkenvifta, i og med at da kan lukten sitte litt.
Plasser et par skåler med eddik i rundt der du røyker. Det skal ta en del lukt, så er du sikker
Ibux's Avatar
Trådstarter
Sitat av simen929 Vis innlegg
Røyker du til vanlig? Vil naboene lagt merke til det om det var en vanlig sigarett? Hvis ikke, så kan du vel røyke ute. Så går du inn når du føler deg stein og god
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør jeg ikke. Heller ikke de jeg bor med. Det med naboene er jeg faktisk ikke helt sikker på, veldig mange gamle og sikkert lett irriterte mennesker som bor i komplekset... Får vel prøve meg frem Takker for gode svar!
Hvis det er hasj du har, så ville jeg røyket det i pipe eller bong rent. Mye mindre røyk. Slipper også å blande med tobakk, som setter seg mye lettere i veggene, hvis det er det du vanligvis gjør.
Jeg bor i kollektiv hvor det ikke er lov å røyke, så heller ikke innrøykt, men jeg røyker under kjøkkenviften hele tiden. Og selv om ingen av de andre som bor her røyker, lukter de ingenting med mindre de kommer inn 5 minutter etterpå. Jeg har og røykt hasj der flere ganger og ingen har merket det.
Sitat av Ibux Vis innlegg
Har søkt litt rundt på forumet nå men finner ingen tråder angående dette. Er alene hjemme i fem dager fra i dag. Lurte rett og slett på om det vil lukte hvis jeg fyrer opp under kjøkkenvifta på full guffe? Har også mulighet til å ha noen vinduer åpne. Synes det er litt risky å røyke på terrassen i og med at jeg bor i et leilighetskomples med naboterrasser under og ved siden av meg.
Vis hele sitatet...
Jeg er selv hjem alene i 2 uker hver 3/4 uke når fattern drar på jobb. og jeg bor også i et leilighetskomples, naboer i alle hjørner. tro det eller ei, men så lenge du "toaster" siggen nok så kan du like så godt skru av vifta og sette deg ned på stua å fyre opp. Om det er en langvarig lukt du er redd for så bør det være sigarettlukta. nikotin setter lukt mye mer enn hva hasj/pot gjør. trust me! har gjort dette i et halvt år nå. har selv tatt en liten praktisk sjekk, hvor jeg da stengte alle vinduer og vifter o.l. og røyka en hel dag, for å så dra ut på butikken å kjøpe noe mat, og når jeg kom tilbake med å ha lufta ut i ca 20min(fra da jeg dro til jeg kom hjem igjen) så var lukta nesten vekk. 10min med ekstra lufting så har lufta vært vekk.


hasjlukta er skarp der og da, men den dabber av ganske fort. sammenlikn det med da du sitter på do og legger en kabel. det stinker drit i 10min, så forsvinner lukta )

Kanskje et dumt eksempel, men jeg får vel fram poenget, don't I?

ellers, så får jeg ønske deg lykke til og kos deg beinhardt hjem alene


edit: må også tilføye at det depends on hvordan leilighetene er bygd o.l. men utifra at jeg regner med at du bor nogen lunde likt som meg. bor selv i en 1. etasje med naboer på begge sider og over meg. leiligheta er vel på 80kvadratmeter ca.
Sist endret av imba; 26. mai 2010 kl. 22:33.
Du kan jo bake brownies? Da slipper du all form for lukt.
Sitat av Cyan Vis innlegg
Du kan jo bake brownies? Da slipper du all form for lukt.
Vis hele sitatet...
sjarmen man! sjarmen!
eller så kan du kjøre løpet helt ut?
http://www.marijuanareviews.com/post-pics/live-writer-pics/NaturalSinsubmisisonMeangreenmartian_A6E0/meangreenmartian12609naturalsin002.jpg
Har du peis? Hvist det er tilfellet så er det ganske sannsynlig at det er godt med trekk i den. Røyker du nært nok åpningen så lukter det ingenting! Alt av røyk blir dradd inn i peisen.
Du får kjøpt mye bra røkelse som dekker lukta, brukte det mye når jeg bodde på internat. Lukta av god cannabis er jo digg da

Max_Minus
Ibux's Avatar
Trådstarter
Sitat av brrr Vis innlegg
Har du peis? Hvist det er tilfellet så er det ganske sannsynlig at det er godt med trekk i den. Røyker du nært nok åpningen så lukter det ingenting! Alt av røyk blir dradd inn i peisen.
Vis hele sitatet...
Har peis, men den er veldig dårlig. Så den gidder jeg ikke å prøve på en gang...

Sitat av Max_Minus Vis innlegg
Du får kjøpt mye bra røkelse som dekker lukta, brukte det mye når jeg bodde på internat. Lukta av god cannabis er jo digg da
Vis hele sitatet...
På Shangri-La da eller? Og i så fall hvilken type røkelse?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
rudebwoi, NAM!

Men on topic, jeg har ofte tatt med bongen ut på kjøkkenet etc, når jeg lager mat for eksempel, pust ut røyken rett opp i vifta så er det 99% luktfritt
Sitat av Ibux Vis innlegg
Har peis, men den er veldig dårlig. Så den gidder jeg ikke å prøve på en gang...



På Shangri-La da eller? Og i så fall hvilken type røkelse?
Vis hele sitatet...
Ja eller på div head/grow nettbutikker. Denne butikken er seriøs http://www.alibongo.co.uk/catalog/in...04mhsh6ltlpfu2

NB. Det er lett å tro at alle lukter at du har tatt en blås.
Jeg kan lett fyre en J eller 3 i stua, gå til sengs uten å lufte for så deretter våkne og ingen lukt merkes av verken meg eller samboer. Cluet er vel helst ikke for mye tobakk, og ikke la roacher ligge slenge da disse gir fra seg en god del lukt.
Sist endret av Killerb33; 27. mai 2010 kl. 14:26.
Finnes spray for å fjerne lukt. Et annet tips er å lufte godt og vaske litt før den/de kommer hjem. Vaskemidler lukter ganske mye, og er en effektiv måte å fjerne lukt på.

Ville dog kanskje unngått å røyke den siste dagen. Selv om man ikke merker det selv, sitter faktisk lukta en del timer etter man har stumpet røyken - i allefall for neser som kommer rett fra frisk luft. Har selv brukt gass-vaporizer noen ganger, og det gir en langt mildere (og en helt annen type) lukt. Kan jo være noe å tenke på om du er mye alene hjemme...
Luft etter røyking, er du enda reddere kan du tenne opp noen stearinlys som lukter kanskje da?
Har du vifte på badet? For på badet er det fort gjort å få vekk lukta : ) Litt fuktighet med blanding av såpe, shampo og parfyme så er den borte
Sitat av Ibux Vis innlegg
Har peis, men den er veldig dårlig. Så den gidder jeg ikke å prøve på en gang...



På Shangri-La da eller? Og i så fall hvilken type røkelse?
Vis hele sitatet...
så på et slags cannabis review på youtube for litt siden. der prøvde de en slaks "røykfjerner". gubben tok seg et skikkelig stort trekk fra en stor bong og pusta ut alt inni den svarte boksen som visstnok skal være røykfjærneren, og utrolig nok forsvant faen meg ALL røyken også!

husker ikke hva den het, men skal holde deg oppdatert om jeg kommer over den!
Sist endret av imba; 28. mai 2010 kl. 00:56.
Ibux's Avatar
Trådstarter
Sitat av imba Vis innlegg
så på et slags cannabis review på youtube for litt siden. der prøvde de en slaks "røykfjerner". gubben tok seg et skikkelig stort trekk fra en stor bong og pusta ut alt inni den svarte boksen som visstnok skal være røykfjærneren, og utrolig nok forsvant faen meg ALL røyken også!

husker ikke hva den het, men skal holde deg oppdatert om jeg kommer over den!
Vis hele sitatet...
Oi! Høres rimelig massivt ut
Slike fjollete duftlys er ekstremt effektive!

Jeg kom inn i et typisk røykereir for et par måneder siden og jeg kjente ingenting til lukt av cannabis selv om de hadde hatt kjeften godt tredd over bongen så godt som hele dagen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du har litt penger til overs så anbefaler jeg å investere i en god vaporizer, lukta går veldig fort vekk og man får en følelse av å gjøre noe sunt, veldig ålreit.
Lyst til å ha et lite prosjekt burde det funke med en kullfilter-vifte

http://www.instructables.com/id/Sold...tep1/Assembly/

Aktivt kull kan jo også skaffes på bla europris

Eller som denne Kunne jo vært kjekt å hatt!

http://www.youtube.com/watch?v=klTfk6L7o6o
Sist endret av ReOB; 7. juni 2010 kl. 02:24.