Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225273
gjennom google
google!
(leng sidn a)
2
gjennom en venn, Pyro_Killer
hadde hørt at man kunne røyke banan.
søkte på google og fant at det var en diskusjon om det her..
etter hvert ble jeg medlem
Var linket en hel del til pyroteknikk-forumet her på Nintendo Forum i forbindelse med noe bombe opplegg, og vel, ca 1 år senere ender jeg opp her
.. Prøvde og finne ut noe om Tattoveringer.. Inkludert alersgrensen og hva prisen ville blitt.. er ikke akkurat Millioner så en tattovering på 10 000 ville jo ikke gått ( finnes d tattoveringer til 10 000 egentlig? )
Fikk vite om NFF av en venn som heter Lasse. Hvet ikke hva han heter her :/
Har sittet sammen med kjæresten og sett på han har vært her inne:P så jo egentlig litt morsomt ut da.. så jeg ble enkelt og greit medlem jeg også
Mye fritid + Freakforum = Mye å lese, mye å le av
fant det selv
2 kompiser fra paralell-klassen snakket om det, så jeg registrerte meg.
Googla Catmint elle no
Jeg googla "leverpostei-jojo", "freia sjokolade hack", "nettbyll" og "lær å hacke flashspill" og fikk Norsk FreakForum-tråder skrevet av en skikkelig kul kar som heter dexter som første treff på alle søkene. Da måtte jeg bare joine.

Edit: den egentlige grunnen er at jeg ikke taklet fjortisbølgen som rammet Nintendo Forum for noen år siden. Jeg sluttet på NF etter ~2000 poster og endte senere opp her på nFF.
Sist endret av dexter; 10. oktober 2007 kl. 01:20.
Sitat av dexter
Jeg googla "leverpostei-jojo", "freia sjokolade hack", "nettbyll" og "lær å hacke flashspill" og fikk Norsk FreakForum-tråder skrevet av en skikkelig kul kar som heter dexter som første treff på alle søkene. Da måtte jeg bare joine.
Vis hele sitatet...
Pfsthh, selvdigger

jeg tror jeg så etter en røykbombe oppskrift. *savne pyro-delen*
jeg spurte en venn om hvordan han plutselig hadde skaffet seg så mye informasjon om forskjelige rusmilder, og han ga meg denne siden.
Fant det selv også, da pyroforumet var her. Mye morsomt fra de tidene, med forskjellige bomber av alle slag xD
Sist endret av Restyle; 11. oktober 2007 kl. 14:13.
Sitat av dexter
Jeg googla "leverpostei-jojo", "freia sjokolade hack", "nettbyll" og "lær å hacke flashspill" og fikk Norsk FreakForum-tråder skrevet av en skikkelig kul kar som heter dexter som første treff på alle søkene. Da måtte jeg bare joine.

Edit: den egentlige grunnen er at jeg ikke taklet fjortisbølgen som rammet Nintendo Forum for noen år siden. Jeg sluttet på NF etter ~2000 poster og endte senere opp her på nFF.
Vis hele sitatet...
åssen ble du vif?
Sitat av dexter
Edit: den egentlige grunnen er at jeg ikke taklet fjortisbølgen som rammet Nintendo Forum for noen år siden. Jeg sluttet på NF etter ~2000 poster og endte senere opp her på nFF.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg er ganske god kamerat med en nå-værende mod og noen medlemmer (ikke fjortisene) og samtlige er der bare av gammel vane Slutta å henge der selv av mye samme grunn som deg, though.

/offtopic
▼ ... over en uke senere ... ▼
Desoxypipradrol

(Unfortunately only Norwegian is allowed, which I can only read but not write. Chinese, English, Spanish, Swedish I can do.... a shame, but reading is more important.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Katcha
Desoxypipradrol

(Unfortunately only Norwegian is allowed, which I can only read but not write. Chinese, English, Spanish, Swedish I can do.... a shame, but reading is more important.
Vis hele sitatet...
Det går nok bra med svensk. Fru bakkus (tror jeg) er også svensk.
Sitat av Jonta
Det går nok bra med svensk. Fru bakkus (tror jeg) er også svensk.
Vis hele sitatet...
Stemmer, hun er svensk, men også sammen med en vif
Google <3 ..
Litt sent å svare på åssen jeg ble kjent med nFF nå, siden jeg registrerte meg for et år siden, men skader vel ikke. Egentlig så husker jeg ikke, men tipper det var fordi jeg så kjæresten min hang på forumet 24/7 og hadde det som startside osv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Aner ikke, hukommelsen min er ikke alltid like god. Prøver å huske det, men nei. Kanskje jeg chatta med noen om rus et annet sted og ble tipsa?
Jeg søkte på google "nazi forum" så kom nff øverst. Sponset link.

Hehe neida, gjennom en god venn.
igjennom Myhre ;D

god kar
Norges mest tragiske radiokanal: Kanal 24 fortalte om norges beste forum ;D
jeg googla, og dukket dere liksom bare opp
Sitat av max-mekka
Stemmer, hun er svensk, men også sammen med en vif
Vis hele sitatet...
förlovad med en vif och ja, jag är svensk..
Gjennom en venn. ^^,
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg fikk tips av venner om at NFF var (er) et bra forum hvor man får svar på det meste, av SERIØSE folk..

Har stemt nokså bra hittils
Fikk vite det av en venn
Hørte om det for mange år siden, men registrerte meg først da en i klassen min tipsa meg om det.
Google har vært her en del ganger å fått hjelp uten å være medlem
Vel.. Hørte om det da broren min brukte det til å finne diverse rare oppskrifter, når han fant ut at han skulle skrive bok, for ganske så mange/noen år siden.
Tror ikke akkurat det ble noen bok - nei :P
random hit på googlesøk, meget fornøyd med resultatet
Kom over det når jeg leitet etter noe gode trippraporter og div annen info om stoff.
Google, Som jeg egentlig bare kunne skrevet^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Via en kompis som henger her masse av tiden sin. Både i fritiden og i skoletiden
hmm.. for en del år siden, da jeg var en liten fjortiss som lekte med raketter.. fant ut at jeg ville regge meg her for et par dager siden
Gjennom en venn. Hei forresten.
Velkommen kraken!

Forøvrig fikk jeg vite om denne siden via en venn...
Google Hvis jeg søker noe på google kommer nesten NFF altid opp
jeg ville vite hvor man kunne kjøpe knokejern på internett og om det var mulig å ruse seg på snus
Søkte etter noe på google en gang
jeg brukte og sprenge ting da jeg var liten, så jeg googlet og fant nFF
Hardcore stalkekonkurranse med et kjekt medlem her, type "hvem kan grave opp mest grums om hverandre?" Da er nFF riktig sted å lete.
Hei, Vanquish!
En venn fortalte om det
Så på bowling for columbine for en del år siden på skolen, og søkte på anarchist cookbook på google så kom NFF opp
Sist endret av rovlaH; 16. desember 2007 kl. 18:51.