Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 809
Det skjedde (tydeligvis) noe klikk på den ene harddisken min, og jeg mista 12 GB med divx (både .avi og pakket).

Alt la seg i Found.000 katalogen - det jeg lurer er om det er mulighet for å "gjenopprette" filene?
Prøv å rename filene til .avi ? Det er ett long shot, men det kan gå...
Better than thou.
Antar at det kun er en fil på 12 gig som heter FILE000.CHK eller noe slikt. Da funker det hvertfall ikke med den metoden til w|z.
zeth's Avatar
Trådstarter
Det er godt over 400 filer (endel er 14.3 (15 000 000 bytes)) og det vil jo ta en evighet å gjette meg fram til alle disse. Prøvde på de filene som er rundt 700 mb men det hjalp ikke.

Bye bye 20++ DivX
Better than thou.
Prøvd www.hardware.no forumet?
det må jo være en grunn til at filene lagres på den måten... ta kontakt med MS og spør...


meitemark
zeth's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Prøvd www.hardware.no forumet?
Vis hele sitatet...
Jepp.. fikk bare tips om å rename der også..

Opprinnelig postet av meitemark
det må jo være en grunn til at filene lagres på den måten... ta kontakt med MS og spør...
Vis hele sitatet...
Og når dem ber om cdkey?
Opprinnelig postet av zeth
Og når dem ber om cdkey?
Vis hele sitatet...
Du bruker vel ikke annet enn trial versjon? eller "windows'et lå inne når jeg kjpte"
zeth's Avatar
Trådstarter
Driter i å kontakte MS. Jeg får lastet ned alle filmene igjen på TG uansett.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Du kan jo sjekke ut denne:

http://www.ericphelps.com/uncheck/