Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 697
original reprint
xaff's Avatar
Har liksom sittet her med Windows XP siden før jul, digg nok det. Så lånte jeg en cd fra en kompis som hadde hvert i russland. På den cd'en lå det masse stæsj, Norton Firewall, Virus og QuickClean, Tweak UI og en masse mer. Så fant jeg noe som het MSN explorer. Tenkte, sure why not og smelte den inn. Den erstattet den vanlige IE og nå er den jo steingal. Det hadde hvert kult hadde jeg hat ADSL og kunne sittet på hele tiden. Begynner å skjønne hva de mente med 'mer intregret med internett'...
Jeg også innstallerte msn explorer i forbindelse med msn messenger, men den erstattet ikke explorer... testet den så vidt ut, men da jeg oppdaget at når jeg skulle bruke msn messenger så fikk den msn explorer look + at ikke alt funket... så da tok jeg og gjemte den bort og erklærte den død og begravet!

åpnes automatisk alle html dokumenter i msn explorer? isåfall må du åpne vanlig internet explorer og i options krysse av for at den skal sjekke om den skal vere default browser. Så neste gang du åpner exploreren vil den spørre om du vil ha den som default. da svarer du ja. hvis den ikke spør om det, så er den sikkert default...

(har win xp og explorer 6)
Jeg har begge to jeg.. har kjørt XP Prof. edition siden før jul, og både IE og MSN Explorer er integrert i systemet. Jeg bruker ikke MSN dorfi jeg ikke vet hva det er, kanskje noen kunne forklare det? skjønner ikke foeskjellen mellom den og IE. utenom grenesnittet som virker anderledes,m ut i fra det jeg har sett..